Ηττα-σοκ υπέστη η ομάδα βόλει του ΟΦΗ, η οποία ηττήθηκε για πρώτη φορά φέτος στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, για το πρωτάθλημα της Α2.
Η απουσία του Χατζιηλιάδη, αποδιοργάνωσε τον ΟΦΗ, ο οποίος έκανε κακή εμφάνιση και ηττήθηκε με 3-1 σετ απο τον Πανερυθραικό.
Πάντως παρά την ήττα ο ΟΦΗ παραμένει στην πρώτη θέση στον όμιλο του και πολύ κοντά στην πρόκριση στα μπαράζ ανόδου.
Στις 4 αγωνιστικές που απομένουν ο ΟΦΗ ζητάει 3 βαθμούς για να εξασφαλίσει και μαθηματικά το στόχο.
Να σημειωθεί ότι ο ΟΦΗ πήρε το πρώτο σετ με 25-22, αλλά η συνέχεια δεν ήταν ανάλογι για την ομάδα του Δημήτρη Ζλατιλίδη, η οποία έχασε τα τρία επόμενα με 17-25, 22-25, 18-25.
«Κάναμε μια κακή εμφάνιση και χάσαμε. Πρέπει να μαζέψουμε ενέργεια, να επιστρέψουν και τα παιδιά που έχουν τραυματισμούς και να συνεχίσουμε, με στόχο την πρόκριση στα μπαράζ ανόδου» ανέφερε ο προπονητής της ομάδας βόλει του ΟΦΗ Δημήτρης Ζλατιλίδης.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Δυο «πατριωτάκια» έσμιξαν στο παιχνίδι ΟΦΗ-Κισσαμικός!
Ο λόγος για τον Ράντι του ΟΦΗ και τον Κίκε του Πλατανιά.
Οι δυο τους είναι συμπαίκτες στην Εθνική ομάδα της Ισημερινής Γουινέας και το …ποδόσφαιρο, τους έφερε να αγωνίζονται στο ίδιο νησί. Την «μαγική» Κρήτη. Ο Ράντι στο Ηράκλειο και τον ΟΦΗ, ο Κίκε στα όμορφα Χανιά και τον Κισσαμικό.
Στη δεύτερη φετινή τους «κόντρα» (στον πρώτο γύρο στο Μάλεμε ΟΦΗ και Κισσαμικος ήρθαν ισόπαλοι 1-1), ο Ράντι ήταν αυτός που χαμογέλασε, καθώς ο ΟΦΗ πανηγύρισε τη νίκη με 2-0.
Μάλιστα ο Ράντι ήταν από τους διακριθέντες του ΟΦΗ, καθώς από δική του ασίστ (και μάλιστα με ένα χορευτικό γυριστό σουτ), ο Μάνος άνοιξε το σκορ για τον ΟΦΗ!
Στην κρητική μάχη της Β’ Εθνικής στο Γεντί Κουλέ, ο Κίκε δεν αγωνίστηκε, καθώς ήταν τιμωρημένος, όμως ο γρήγορος εξτρέμ, βρέθηκε στο Ηράκλειο, μαζί με την αποστολή της ομάδας των Χανίων, για να παρακολουθήσει την αναμέτρηση.
Μετά το τέλος του αγώνα Κίκε και Ράντι, είχαν την ευκαιρία να τα πουν στα αποδυτήρια του Γεντί Κουλέ, αλλά και να «φωτογραφηθούν», με τον Ράντι να ανεβάζει την φωτογραφία στον προσωπικό του λογαριασμό στα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Οι δυο τους έδωσαν ραντεβού σε κάποιο από τα επόμενα παιχνίδια της Εθνικής ομάδας της Ισημερινής Γουινέας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Ο Μάνος με δυο γκολ ντύθηκε Βουό και ο ΟΦΗ έκανε το 3Χ3
Με ...σαμπάνιες και ένα ξέφρενο πανηγύρι στο Γεντί Κουλέ, η γυναικεία ομάδα του ΟΦΗ, πανηγύρισε την άνοδο στην Α' Εθνική κατηγορία γυναικών!
Δυο χρόνια, δυο άνοδοι για τα κορίτσια του ΟΦΗ, τα οποία ξεκίνησαν πέρσι τη διαδρομή τους και κατάφεραν σε δυο χρόνια να ανέβουν απο την Γ' Εθνική στην Α' Εθνική και μάλιστα ως πρωταθλήτριες!
Το 2-0 επί της Αγίας Παρασκευής στο Γεντί Κουλέ, που είχε αρκετό κόσμο στις εξέδρες για να χειροκροτήσει τα κορίτσια του ΟΦΗ, σήμανε και την επικύρωση της ανόδου!
Η ομάδα του Ζαφείρη Λατσούδη, δυο αγωνισικές πριν το φινάλε του πρωταθλήματος, με τη νίκη αυτή σφράγισε και μαθηματικά τον τίτλο!
Και το πανηγύρισαν έξαλλα!
Τα γκολ του ΟΦΗ πέτυχαν η Συμμεωνίδη στο 13' με κεφαλιά και η Κοκοτσάκη στο 52'.
Διαιτητής: Μιχάλης Ταμπουρατζής (Λασιθίου)
Βοηθοί: Εμμανουήλ Καφεσάκης-Ιωάννης Πλατζουνάκης (Λασιθίου)
ΟΦH (Zαφείρης Λατσούδης): Αποστολάκη, Αγγελάκη (53’ Κηρύκου), Σηφάκη, Γιαννούτσου, Συμεωνίδη, Κουνάλη (28’ λ.τ. Παπαδάκη), Τριβυζάκη (66’ Συλλιγάρδου), Χριστάκη, Κοκοτσάκη, Κυδωνάκη, Κεκερή.
Στον πάγκο οι: Πρινιανάκη, Σκάρλου, Νικηταρά, Σταμπουλή, Συλλιγάρδου, Κηρύκου, Παπαδάκη.
Αγία Παρασκευή (Γιάννης Γιαννόγλου): Πετσετάκη, Πετράκη, Τοπαλίδη, Μιχαλοπούλου, Μπριασούλη (78’ Μπάντα), Πέιου (59’ Μανέτα), Ντάβου, Γατή (61’ λ.τ. Κορομπίλια), Πρίφτη, Παρμαξή, Βιτούλα.
Στον πάγκο οι: Βασιλακάκου, Μπάντα, Κορομπίλια, Παπαμήτρου, Κούρου, Γιαννόγλου, Μανέτα.