Του Γιώργου Κορτσιδάκη Πήγαν για να παίξουν μπάσκετ στη Λάρισα, αλλά το μεγάλο ...τρίποντο, το έβγαλαν έξω απο το παρκέ! Τα 20 κοριτσια του Συλλόγου Βετεράνων αθλητών μπάσκετ απο το Ηράκλειο, πήγαν στη Λάρισα, για το Πανελλήνιο πρωτάθλημα Βετεράνων, αλλά δεν στάθηκαν μόνο σε αυτό. Εδειξαν και την ευαισθησία τους, έξω απο το παρκέ. Αφιέρωσαν λίγο χρόνο, για να μεταβούν στα Τέμπη και να πετάξουν τριαντάφυλλα, στο σημείο που χάθηκαν 57 ανθρώπινες ζωές στην τραγωδία, που συγκλόνισε την Ελλάδα! Τα δάκρυα πολλά, η συγκίνηση μεγάλη απο όλες του αθλήτριες του συλλόγου βετεράνων απο το Ηράκλειο. Να σημειωθεί ότι τα κορίτσια του ΣΒΕΚΗ, είχαν δυναμική παρουσία στη Λάρισα, στην πρώτη τους συμμετοχή σε αγώνες Βετεράνων! Εχασαν απο την πρωταθλήτρια ομάδα της Λάρισας και της Αθήνα, αλλά δεν το βάζουν κάτω, καθώς θέλουν η συμμετοχή τους στο σύλλογο, να αναδείξει και άλλες πτυχές, μέσω του μπάσκετ και του αθλητισμού. Κοινωνικές δράσεις και μηνύματα, αλλά και άλλες ενέργειες που ετοιμάζουν.…