Γράφει ιστορία η Εθνική βόλει Κ17, καθώς μετά την κατάκτηση του Βαλκανικού πρωταθλήματος στη Σερβία, έχει κάνει δυνατό ξεκίνημα και στο Πανευρωπαϊκό που διεξάγεται στην Ουγγαρία. Μετά τη νίκη επί της Τουρκίας, κέρδισε εύκολα και το Βέλγιο με 3-0 σετ και τρέχει ένα σερί σε Βαλκανικό και Πανευρωπαϊκό με 7 νικες σε ισάριθμους αγώνες! Στο παιχνίδι με το Βέλγιο ο Ομοσπονδιακός προπονητής Κώστας Γκούντας, δεν χρησιμοποίησε την Εύη Πρινιωτάκη του ΟΦΗ. Αυτό ήταν το μοναδικό παιχνιδι απο τα 7 που έχει δώσει η Εθνική, που δεν χρησιμοποιήθηκε η ακραία του ΟΦΗ. Επόμενος αντίπαλος για την Εθνική η Ρουμανία ( 13/7, 3.30μμ). Διακύμανση:1ο σετ: 8-5, 16-10, 21-18, 25-202ο σετ: 8-4, 16-9,. 21-15, 25-203ο σετ: 8-3, 16-9, 21-12, 25-13 Τα σετ: 3-0 (25-20, 25-20, 25-13) σε 68' *Οι πόντοι της Ελλάδας προήλθαν από 9 άσσους, 38 επιθέσεις, 6 μπλοκ και 22 λάθη αντιπάλων και του Βελγίου προήλθαν από 5 άσσους, 28 επιθέσεις, 4 μπλοκ και 16 λάθη…