Το παιχνίδι της ομάδας ποδοσφαίρου γυναικών του ΟΦΗ, με τις Σειρήνες Γρεβενών, που θα γίνει την Κυριακή 28/4, 1μμ στο ΒΑΚ, για την 24η αγωνιστική Πρωταθλήματος Α’ Εθνικής Γυναικών ξεχωρίζει στην αγωνιστική δραστηριότητα, των τμημάτων του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, το Σαββατοκύριακο (27-28/4). Τα κορίτσια του ΟΦΗ, μετά την πρόκριση στους "4" του Κυπέλλου Ελλάδος, θέλουν να συνεχίσουν την εξαιρετική τους πορεία και στο πρωτάθλημα, όπου βρίσκονται στην δεύτερη θέση, πίσω απο τον πρωτοπόρο ΠΑΟΚ. Απο εκεί και μετά το πρωτάθλημα Κρήτης, διεκδικούν οι Παγκορασίδες Α' του ΟΦΗ στο βόλεϊ, που δίνουν ημιτελικούς με τον ΣΦΠ Χανίων, το Σάββατο (27/4, 5μμ) στο κλειστό του ΒΑΚ και την Κυριακή (28/4, 5μμ) στη Σούδα. Tέλος, ξεκινάει η σεζόν για το τμήμα στίβου του ΟΦΗ, που πρώτους αγώνες το Παγκρήτιο Διασυλλογικό Πρωτάθλημα Ανδρών/Γυναικών, Κ20, Κ16 που θα γίνει το Σαββατοκύριακο, στο Παγκρήτιο στάδιο και το Στάδιο Ελευθερίας. Αναλυτικά η αγωνιστική κίνηση των τμημάτων του Ερασιτέχνη…