Toυ Γιώργου Κορτσιδάκη
31 χρόνια, είχε να κερδίσει, ο ΟΦΗ στην Τούμπα τον ΠΑΟΚ και το έκανε φέτος με 1-2 με τα γκολ του Φούντα και μεγάλο πρωταγωνιστή τον Σαλτσέντο, με ένα γκολ και μια ασίστ!
O ΠΑΟΚ προηγήθηκε με τον Ντεσπότοφ (35'), αλλά ο ΟΦΗ έκανε την ανατροπή με τα γκολ των Φούντα (77') και Σαλτσέντο (79'), για το τελικό 1-2.
Τελευταία φορά, που είχε φύγει νικητής, ο ΟΦΗ, απο την Θεσσαλονίκη, ήταν στις 24 Ιανουαρίου 1993, όταν είχε κερδίσει ξανά με 1-2-και πάλι με ανατροπή- με γκολ των Μαχλά και Γεωργαμλή.
Στο παιχνίδι αυτό, ο ΠΑΟΚ είχε προηγηθεί με τον Λαγωνίδη στο 25', για να το γυρίσει ο ΟΦΗ με Μαχλά στο 64' και να πάρει τη νίκη με τον Γεωργαμλή στο 85'.
Συνολικά ο ΟΦΗ, μετρούσε, μια μόλις νίκη σε 36 παιχνίδια στην Τούμπα, σε μια πολύ δυσμενή για αυτόν παράδοση, που έσπασε.
Ο ΠΑΟΚ έχει κερδίσει τις 29 από αυτές, ενώ μόλις έξι αγώνες έχουν λήξει ισόπαλοι.
Το παιχνίδι της Κυριακής ήταν το 37ο στην ιστορία των δύο ομάδων σε επίπεδο πρωταθλήματος.
Οι συνθέσεις των ομάδων, στην αναμέτρηση ΠΑΟΚ-ΟΦΗ 1-2 το 1993:
ΠΑΟΚ: Πουρλιοτόπουλος, Αλεξίου, Χάβος, Καπετανόπουλος, Πλίτσης, Ζαγοράκης, Τουρσουνίδης, Λαγωνίδης, Αναστασιάδης (72' Γκέκας), Τολμπά (78’ Οικονομίδης), Μπορμπόκης.
ΟΦΗ: Χανιωτάκης, Παυλόπουλος, Γεωργαμλής, Παπαδόπουλος, Πατεμτζής, Μουστακίδης, Τσιφούτης, Νιόπλιας, Μαρινάκης, Βέλιτς (58’ Τζουγκάνοβιτς), Μαχλάς (87’ Αποσπόρης).
Δείτε παρακάτω τη νίκη του ΟΦΗ το 1993 στην Τούμπα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο Σαλτσέντο χόρεψε πεντοζάλη τον ΠΑΟΚ στην Τούμπα
Ο ΟΦΗ με μεγάλο πρωταγωνιστή τον Σαλτσέντο (ενα γκολ, μια ασίστ), πανηγύρισε ιστορική νίκη στην Τούμπα (1-2), μετά απο 31 χρόνια (τελευταία φορά είχε κερδίσει το 1993).
Ο ΠΑΟΚ προηγήθηκε με τον Ντεσπότοφ, αλλά ο ΟΦΗ γύρισε το παιχνίδι με Φούντα και Σαλτσέντο για το τελικό 1-2.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο Σαλτσέντο χόρεψε πεντοζάλη τον ΠΑΟΚ στην Τούμπα
Την αποθέωση γνώρισαν οι παίκτες του ΟΦΗ, στην επίσημη παρουσίαση της ομάδας στο ξενοδοχείο "Αστόρια".
Τη στιγμή της παρουσίασης του ρόστερ, ένας-ένας οι αθλητές του ΟΦΗ, έπαιρναν απο τα χέρια της Κικής Γεωργιακάκη (μέλος του staff της ομάδας) την φανέλα και έπαιρναν θέση για την επίσημη φωτογράφηση.
Νωρίτερα οι αθλητές του ΟΦΗ, είχαν την ευκαιρία να πάρουν μια γεύση απο την ιστορία της ομάδας, βόλεϊ του ΟΦΗ, όπως αυτή ξεδιπλώθηκε απο φωτογραφίες και VIDEOS που παρουσιάστηκαν στην εκδήλωση.
Ολοι παρακολούθησαν, με μεγάλο ενδιαφέρον την διαδικασία.
Στο τέλος της παρουσίασης, το μήνυμα που δόθηκε ήταν "όλοι στο γήπεδο με τον ΠΑΟΚ", καθώς την Κυριακή (3/11, 6μμ) περιμένει τον ΟΦΗ ένα παιχνίδι γεμάτο μεγάλες προκλήσεις, απέναντι σε μια ομάδα που πρωταγωνιστεί στο πρωτάθλημα.