Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο ΟΦΗ ετοιμάζεται για ένα παιχνίδι-πρόκληση, απέναντι στον ΠΑΟΚ, την Κυριακή (3/11, 6μμ) στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, στο πρώτο εντός έδρας παιχνίδι της ομάδας για το πρωτάθλημα, καθώς έχει προηγηθεί εκείνο του Λίγκ Καπ με τον Φοίνικα Σύρου (3-0).
Απέναντι σε μια ομάδα που πρωταγωνιστεί, όπως είναι ο ΠΑΟΚ, στον ΟΦΗ, δείχνουν διατεθειμένοι να τα δώσουν όλα, για να παλέψουν για βαθμό ή βαθμούς.
Διοίκηση, προπονητής και παίκτες του ΟΦΗ, ζητούν απο τον κόσμο της ομάδας, να τους στηρίξει στο παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ και να γεμίσει το κλειστό γυμναστήριο, για να παρακολουθήσει ένα δυνατό παιχνίδι.
"Το μεγάλο στοίχημα για μας φέτος είναι ο κόσμος. Τον θέλουμε κοντά μας και πιστεύω θα χαρεί γιατί η ομάδα είναι ενισχυμένη και παίζει καλό βόλεϊ. Αυτό δεν το λέω μόνο εγώ, αλλά το λένε όλοι οι άνθρωποι του βόλεϊ που έχουν δεί την ομάδα" τονίζει ο πρόεδρος του ΟΦΗ Γιάννης Δανδάλης, ο οποίος για το παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ, ανέφερε ότι "θεωρώ πως σε ότι αφορά στα παιχνίδια στην έδρα μας, έχουμε τη δυνατότητα να τα χτυπήσουμε όλα. Αυτό θα κάνουμε και με τον ΠΑΟΚ".
Ο προπονητής του ΟΦΗ Γιάννης Καλμαζίδης, ανέφερε με τη σειρά του, ότι "αυτά τα παιχνίδια με τον ΠΑΟΚ, με τον Ολυμπιακό και γενικά τέτοιες ομάδες είναι δύσκολα. Εμείς σε κάθε παιχνίδι, προσπαθούμε να παίξουμε το καλύτερο. που μπορούμε και μετά θα δούμε ποιό θα είναι το αποτέλεσμα".
Ο Γενικός Αρχηγός του ΟΦΗ, Δημήτρης Ζλατιλίδης, ανέφερε ότι "ο ΠΑΟΚ είναι ένα μεγάλο κλάμπ, έχει χρόνια ιστορίας, στην Volley League. Εμείς θα προσπαθήσουμε να είμαστε όσο πιο ανταγωνιστικοί γίνεται. Θέλουμε τον κόσμο να είναι μαζί μας, να ζήσει μαζί μας τις στιγμές του παιχνιδιού".
Ο πολύπειρος κεντρικός του ΟΦΗ Ανδρέας Ανδρεάδης, σημείωσε ότι "παίζουμε στην έδρα μας και εκεί παίζουμε καλύτερα, όπως δείξαμε και με τη Σύρο. Ο ΠΑΟΚ δεν είναι το φαβορί, των προηγούμενων ετών. Αν εμείς είμαστε σοβαροί και παίξουμε αυτό που μπορούμε να πάρουμε απο πόντο, μέχρι πόντους σε αυτόν τον αγώνα. Θέλουμε τους φιλάθλους δίπλα μας. Με τη Σύρο έδωσαν βροντερό παρών και μας βοήθησαν. Θέλουμε το γήπεδο γεμάτο, αν είναι δυνατόν".
Ο Γιάννης Ρουμελιωτάκης, ανέφερε με τη σειρά του, ότι "θα γίνει ένα ανταγωνιστικό παιχνίδι, ανάμεσα σε δυο δυνατές ομάδες. Ο ΠΑΟΚ πρωταγωνιστεί στο Ελληνικό πρωτάθλημα. Και εμείς όμως είμαστε μια καλή ομάδα με όρεξη να παίξει καλό βόλεϊ. Θα ζητήσω ξανά απο τους φιλάθλους που είναι κοντά μας στα τελευταία παιχνίδια, να είναι ξανά δίπλα μας, να απολαύσουμε το παιχνίδι και να πάρουμε ότι καλύτερο μπορούμε θα είναι πολύ χρήσιμο για μας".
Ο λίμπερο του ΟΦΗ, Γιάννης Μιχελάκης, πριν απο δυο χρόνια, αγωνίστηκε στον ΠΑΟΚ. Τώρα όπως λέει "έχουν μείνει πια οι προπονητές και ελάχιστοι αθλητές. Ο ΠΑΟΚ είναι μεγάλη ομάδα, είναι δύσκολο παιχνίδι. Θεωρώ ότι έχουμε τις πιθανότητες μας. Θα παλέψουμε και θα δούμε τι θα γίνει".
Δείτε παρακάτω το VIDEO με τις δηλώσεις.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Η παρουσίαση της ομάδας έγινε στο ξενοδοχείο "Αστόρια" και η συγκίνηση ξεχείλισε, στην προβολή των VIDEO με ιστορικές στιγμές της ομάδας, όπως την πρώτη άνοδο στα "σαλόνια" στις 14/4/2019, αλλά και την φετινή στις 17/4/2024, στους συγκλονιστικούς τελικούς ανόδου με τον Πανιώνιο, σε μια συγκλονιστική ατμόσφαιρα στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.
Στην εκδήλωση προβλήθηκαν φωτογραφίες-ντοκουμέντα, με την ομάδα βόλεϊ γυναικών του ΟΦΗ το 1928 (το βόλεϊ αποτελεί ένα απο τα ιδρυτικά αθλήματα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ το 1925), στα θρυλικά "Χεντέκια", πρώτη έδρα και του ποδοσφαιρικού ΟΦΗ, αλλά και φωτογραφίες απο αγώνα της ανδρικής ομάδας βόλεϊ του ΟΦΗ, το 1970, στο γυμναστήριο της "Ιδομενέως", για το πρωτάθλημα Κρήτης (οι φωτογραφίες ήταν απο το αρχείο της οικογένειας Καρούσου εκ των ιδρυτών του ΟΦΗ και της οικογένειας Ναλετάκη).
Ακόμη, προβλήθηκαν φωτογραφίες απο τη νεότερη εποχή της ομάδας βόλεϊ του ΟΦΗ, το 1985, αλλά και το 1999, όπου πανηγύρισε μια σπουδαία άνοδο στην Γ' Εθνική, μέσα στη Σύρο, για το Πανεπαρχιακό πρωτάθλημα.
Παράλληλα, έγινε αναδρομή, στην ανάληψη της ομάδας, απο τον Γιάννη Δανδάλη, ο οποίος ανέλαβε το βόλεϊ του ΟΦΗ, το 2000 απο το τοπικό πρωτάθλημα και το οδήγησε στα σαλόνια του Ελληνικού βόλεϊ.
Ακόμη, στην εκδήλωση προβλήθηκε ένα φιλμ, απο το πρώτο ευρωπαϊκό ταξίδι, της ομάδας βόλεϊ του ΟΦΗ, απο 19-22 Σεπτεμβρίου, στο Νόβι Σαντ της Σερβίας, με τον ΟΦΗ να καταλαμβάνει τη δεύτερη θέση, με αντιπάλους την νταμπλούχο Βουλγαρίας Λεφσκι Σόφιας, την Ρουμάνικη Αρκάντα Γκαλάτι και την Βοίβοντίνα Σερβίας, στο δυνατό τουρνουά «Memorial Velikana». Αυτά ήταν τα πρώτα-έστω και ανεπίσημα-παιχνίδια του ΟΦΗ, εκτός συνόρων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Δανδάλης: Τα όνειρα μου για την ομάδα βόλεϊ του ΟΦΗ δεν έχουν εκπληρωθεί
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Η αίθουσα "Μούσσες" του ξενοδοχείου "Αστόρια" γέμισε ασφυκτικά, στην παρουσίαση της ομάδας βόλεϊ του ΟΦΗ.
Την παρουσίαση του ΟΦΗ, τίμησαν με την παρουσία τους, ο Αντιπεριφερειάρχης Ηρακλείου, Νίκος Συριγωνάκης, ο αναπληρωτής Περιφερειάρχης Γιώργος Πιτσούλης, ο αντιδήμαρχος Αθλητισμού Γιάννης Τσαπάκης, ο διευθυντής της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Ηρακλείου Μανώλης Μπελαδάκης, η κ. Ελένη Μαράκη-Μπελαδάκη, εντεταλμένη περιφερειακή σύμβουλος παιδείας.
Toν βουλευτή Ηρακλείου Λευτέρη Αυγενάκη, εκπροσώπησε ο συνεργάτης του, Αντώνης Ορφανίδης.
Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν εκπρόσωποι των συνδέσμων φιλάθλων του ΟΦΗ, οι οποίοι στηρίζουν την προσπάθεια της ομάδας βόλεϊ του ΟΦΗ.
Ακόμη παρόντες, ο αντιπρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ Ηλίας Πουρσανίδης και ο υπεύθυνος επικοινωνίας Μανώλης Βογιατζάκης, αλλά και σύσσωμο το Δ.Σ. του Ερασιτέχνη ΟΦΗ (Αποστολάκης, Κουμπενάκης, Παπουτσάκη, Ασαργιωτάκη), με διπλή ιδιότητα ως μέλος του Δ.Σ. του Ερασιτέχνη ΟΦΗ και πρόεδρος του ΕΑΚΗ, Μένανδρος Παντελλίδης.
Επίσης δημοσιογράφοι απο όλα σχεδόν τα ΜΜΕ του Ηρακλείου και της Κρήτης, μεταξύ αυτών αντιπρόεδρος ΕΣΗΕΠΗΝ και αναπληρωτής ταμίας του ΠΣΑΤ Αντώνης Παπουτσάκης, ενώ την ΕΟΠΕ εκπροσώπησε η Μαρία Παπαδάκη, που είναι και μέλος του ΤΑΑ, όπως και ο αντιπρόεδρος και χορηγός της ομάδας Γιάννης Χονδροζουμάκης.
Με ανακοίνωση του, ο οργανισμός βόλεϊ του ΟΦΗ, ευχαρίστησε όλους όσους βρέθηκαν στην εκδήλωση και τους κάλεσε όλους να συμπαρασταθούν στην ομαδα στο πρώτο εντός έδρας παιχνίδι για το πρωτάθλημα, την Κυριακή (3/11, 6μμ) με τον ΠΑΟΚ, στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Δανδάλης: Τα όνειρα μου για την ομάδα βόλεϊ του ΟΦΗ δεν έχουν εκπληρωθεί