Του Γιώργου Κορτσιδάκη
"Εχουμε μια μεγάλη ευκαιρία, να προκριθούμε για πρώτη φορά στα ημιτελικά του Λίγκ Καπ. Παίζουμε με μια ομάδα που είναι στα μέτρα μας και ειδικά μέσα στο γήπεδο μας, πιστεύω θα βάλουμε δύσκολα σε όλες τις ομάδες", δήλωσε ο λίμπερο του ΟΦΗ, Γιώργος Μιχελάκης, αναφερόμενος στο παιχνίδι με τον Αθλο Ορεστιάδας (Πέμπτη, 7/11, 7μμ), στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.
Ο ΟΦΗ με τη νίκη-πρόκριση επί του Φοίνικα Σύρου (3-0), θέλει να κάνει ένα ακόμη βήμα πρόκρισης και να βρεθεί στους "4" του Λίγκ Καπ Νίκος Σαμαράς, για πρώτη φορά στην ιστορία του.
"Θα παίξουμε για την πρόκριση στην επόμενη φάση. Ζητώ απο τον κόσμο μας, να είναι και πάλι δίπλα μας και σε αυτό το παιχνίδι και να δημιουργήσει αυτή την φανταστική ατμόσφαιρα που έχουμε ζήσει στα παιχνίδια με τον Φοίνικα και τον ΠΑΟΚ", συμπλήρωσε ο λίμπερο του ΟΦΗ.
Να σημειωθεί ότι, η ομάδα που θα προκριθεί απο το ζευγάρι ΟΦΗ-Αθλος Ορεστιάδας, θα αντιμετωπίσει εκτός έδρας στους "4" του Λίγκ Καπ, ξανά σε νοκ-άουτ παιχνίδι το νικητή του ζειυγαριού ΠΑΟΚ-Κηφισιά.
*Τα συγχαρητήρια των συμπαικτών του, για το γεγονός ότι συμπεριλήφθηκε στην καλύτερη 7αδα της 2ης αγωνιστικής της Volley League, έλαβε στην προπόνηση, ο Πολωνός ακραίος Κονραντ Φορμέλα, ο οποίος είχε 13 πόντους (9/16 επ., 4 μπλοκ, 56% υπ. - 38% άριστες), στη νίκη του ΟΦΗ, επί του ΠΑΟΚ με 3-0.
"Την Πέμπτη, 7/11, 7μμ, στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδονογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, γράφουμε ιστορία. Ο ΟΦΗ διεκδικεί για πρώτη φορά στην ιστορία του, την πρόκριση στους "4" του League Cup Νίκος Σαμαράς. Πάμε δυνατά, όλοι μαζί!" αναφέρει στην ανακοίνωση του, ο οργανισμός βόλεϊ του ΟΦΗ, για τη νοκ-άουτ αναμέτρηση με τον Αθλο Ορεστιάδας, με φόντο την πρόκριση στους "4" του League Cup “Νίκος Σαμαράς», όπου δεν έχει βρεθεί ποτέ ο ΟΦΗ.
*Η γενική είσοδος για το παιχνίδι ΟΦΗ-Αθλος Ορεστιάδας, έχει οριστεί στα 5 ευρώ.
Η ομάδα ποδοσφαίρου γυναικών του ΟΦΗ, πήρε τη νίκη στη Δράμα με 0-3, παίζοντας και χωρίς το βαρύ πυροβολικό της ομάδας, την τιμωρημένη Ριμπάνσκα.
Ο ΟΦΗ προηγήθηκε με αυτογκόλ της Κάνιγχαμ στο 47' για το 0-1.
Διπλασίασε τα τέρματα του, με το παλικαρίσιο γκολ της Πέίου, ενώ έκανε το 0-3, με κεφαλιά της Φουλά μετά απο σέντρα της Πέιου.
Η ομάδα του Αντώνη Ανδρουλάκη, είχε ευκαιρίες για περισσότερα τέρματα, όπως μια μοναδική ευκαιρία με την Αεράκη, η οποία πλάσαρε σε κενή εστία, πάνω απο τα δοκάρια.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.
Δείτε:
-Στο 6.46 το αυτογκόλ της Κάνιγγχαμ για το 0-1 του ΟΦΗ.
-Στο 8.17 το 0-2 με την Πέϊου.
-Στο 11.30 το 0-3 απο την Φουρλά μετά τη σέντρα της Πέϊου.
-Ενώ στο 7.15 υπάρχει μια μοναδική ευκαιρία της Αεράκη που πλάσαρε άουτ σε κενη εστία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Πέρασαν με διπλό απο τη Δράμα τα κορίτσια του ΟΦΗ
Βαριά ήττα απο τον Αστέρα, στην Τρίπολη με 3-0, γνώρισε ο ΟΦΗ, δεχόμενος και τα τρία γκολ στο δεύτερο ημίχρονο (!), σε ένα γήπεδο, που δεν έχει καταφέρει ποτέ να κερδίσει.
Ο ΟΦΗ είχε πολύ κακή αμυντική συνπεριφορά, στις στατικές φάσεις, απο τις οποίες δέχθηκε και τα τρία γκολ (!) του αγώνα.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ