Ο Ζήσης Καραχάλιος, στο παιχνίδι ΟΦΗ-ΑΕΚ, υπέγραψε την καλύτερη του στιγμή στον ΟΦΗ.
Ο μέσος του ΟΦΗ, στο 36' έβαλε ένα καταπληκτικό γκολ, με σουτ έξω απο την περιοχή, βάζοντας τον ΟΦΗ σε θέση οδηγού στο παιχνίδι (1-0), απέναντι στην ΑΕΚ, παρά το γεγονός, ότι η κρητική ομάδα, έπαιζε με δέκα παίκτες απο το 19' λόγω αποβολής του Νους, με κόκκινη κάρτα.
Ο Καραχάλιος, κέρδισε την μπάλα κάτω απο την μεσαία γραμμή και προχώρησε γρήγορα βάζοντας την, μπροστά του.
Στην κατάλληλη στιγμή, εξαπέλυσε ένα κεραυνό με το δεξί και έστειλε τη μπάλα στα δίχτυα του τερματοφύλακα Στρακόσια, για το 1-0, για τον ΟΦΗ, μέσα σε αποθέωση!
Αυτό το γκολ, είναι η κορυφαία στιγμή του Καραχάλιου με τη φανέλα του ΟΦΗ, αλλά και μια απο τις κορυφαίες της καριέρας του.
Γ. Κορτς
Αποθέωση για τον Χουάν Νέιρα, απο τον κόσμο του ΟΦΗ, στο παιχνίδι με την ΑΕΚ, στο Γεντί Κουλέ.
Ο 36χρονος Αργεντίνος μέσος, ήταν ο κορυφαίος παίκτης του ΟΦΗ, στα 65 λεπτά που αγωνίστηκε.
Μοίρασε τη μπάλα, έτρεξε στο γήπεδο, ενώ ήταν πρωταγωνιστής και στη μεγάλη ευκαιρία στην εκπνοή του ημιχρόνου, όταν μετά την κάθετη του Καραχάλιου, πλάσαρε, αλλά ο τερματοφύλακας της ΑΕΚ, Στρακόσια, έδιωξε με τα πόδια.
Σε εκείνο το σημείο, που ήταν η τελευταία φάση του πρώτου ημιχρόνου, ο ΟΦΗ, πήγε να κάνει το 2-1.
Ο Νέιρα, αποθεώθηκε και στην ανάπαυλα του ημιχρόνου, απο τους φιλάθλους, την ώρα που πήγαινε στα αποδυτήρια και εκείνος ανταπέδωσε το χειροκρότημα.
Απέδειξε για μια ακόμη φορά ο Νέιρα, ότι παραμένει χρήσιμος και με την ποιότητα του, μπορεί να βοηθήσει τον ΟΦΗ, που δεν έχει "δεκάρι" σαν αυτόν.
Σε ένα παιχνίδι υψηλών απαιτήσεων, όπως αυτό με την ΑΕΚ, ο Νέιρα ξεκίνησε βασικός και τα πήγε περίφημα.
Γ. Κορτς
Φωνές απο τον ΟΦΗ, για τον διαιτητή Τσιμεντερίδη!
Με το παιχνίδι ΟΦΗ-ΑΕΚ στο 1-1, ο Μουκουντί που έχει ήδη κίτρινη κάρτα, ξαπλώνει στο έδαφος τον Γκονζάλες, στο 8ο λεπτό των καθυστερήσεων του πρώτου ημιχρόνου.
Ο Τσιμεντερίδης αφήνει το παιχνίδι να εξελιχθεί, ο Νέιρα πλασάρει και ο τερματοφύλακας της ΑΕΚ, Στρακόσια κάνει την επέμβαση του αγώνα, καθώς θα γινόταν στην εκπνοή του ημιχρόνου το 1-2 για τον ΟΦΗ.
Ωστόσο ο διαιτητής δεν δείχνει την δεύτερη κίτρινη κάρτα σοτν Μουκουντί και λήγει το πρώτο ημίχρονο!
Οι παίκτες του ΟΦΗ, έπεσαν πάνω για να διαμαρτυρηθούν, το ίδιο και ο Σάββας Τσαμπούρης Γενικός Αρχηγός του ΟΦΗ, ενώ ο διαιτητής πήγε στα αποδυτήρια με πολλές αποδιοκιμασίες απο τον κόσμο του ΟΦΗ.
Η κρητική ομάδα έμεινε με δέκα παίκτες στο 19' για την αποβολή του Νους, αλλά στον ΟΦΗ, φώναξαν για τη φάση του Μουκουντί, καθώς θεωρούν ότι έπρεπε να αποβληθεί στη φάση αυτή και ο αμυντικός της ΑΕΚ.
Γ. Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ