Η λήξη του αγώνα ΟΦΗ-Αθλος Ορεστιάδας (3-0), έφερε τους παίκτες του ΟΦΗ, να πανηγυρίζουν μαζί με τους φιλάθλους.
Στα πανηγυρικά, όπως πάντα, και ο πρόεδρος του ΟΦΗ Γιάννης Δανδάλης, εμφανώς ικανοποιημένος απο τη νίκη της ομάδας.
Οι φίλαθλοι του ΟΦΗ, στάθηκαν στο πλευρό της ομάδας στο παιχνίδι, η οποία επανήλθε στα νικηφόρα αποτελέσματα.
Αυτή ήταν η 4η φετινή νίκη του ΟΦΗ στο κλειστό του ΒΑΚ (2 για το πρωτάθλημα και 2 για το Λίγκ Καπ, ενώ έχει και 2 ήττες).
"Οι παίκτες της ομάδας μας, πανηγυρίζουν ξανά με τους φιλάθλους μας, στο "παλατάκι" του ΒΑ μετά τη νίκη με 3-0 επί του Αθλου Ορεστιάδας (25-14, 25-20, 25-11). Τους ευχαριστούμε για την συμπαράσταση τους, για μια ακόμη φορά!" αναφέρει στην ανακοίνωση της, η ομάδα βολεϊ του ΟΦΗ.
Δείτε παρακάτω τα πανηγύρια παικτών και φιλάθλων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Εβγαλε αντίδραση ο θυμωμένος ΟΦΗ και καθάρισε εύκολα τον Αθλο Ορεστιάδας με 3-0
Εντυπωσιακή η εικόνα απο τα παιδιά της ακαδημίας ποδοσφαίρου του ΟΦΗ, στην ετήσια φωτογράφιση του τμήματος που έγινε στο γήπεδο Θεόδωρος Βαρδινογιάννης.
"Αυτά τα παιδιά είναι το σήμερα και το αύριο του ΟΦΗ μας!" αναφέρει στην ανακοίνωση του ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ και συνεχίζει "θα πρέπει να τα προσέχουμε, ως κόρη οφθαλμού!
Το γήπεδο "Θεόδωρος Βαρδινογιάννης" γέμισε με ομιλιτάκια, στην ετήσια φωτογράφιση της ακαδημίας ποδοσφαίρου, του Ερασιτέχνη ΟΦΗ.
Συγχαρητήρια σε όλους τους συντελεστές για αυτήν την υπέροχη στιγμή, που μας γεμίζει χαρά, υπερηφάνεια, αλλά και αισιοδοξία για το αύριο!".
Δείτε την εντυπωσιακή εικόνα στο παρακάτω VIDEO.
Η ομάδα ποδοσφαίρου γυναικών του ΟΦΗ, σάρωσε και φέτος στην 43η Γιορτή του ΠΣΑΠΠ (Πανελλήνιος Σύνδεσμος Αμειβομένων Ποδοσφαιριστών και Ποδοσφαιριστριών), για την βράβευση των κορυφαίων της σεζόν 2023/24.
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Athenaum InterContinental Athens και καλύφθηκε σε ζωντανή τηλεοπτική μετάδοση από τη συχνότητα του Action 24 TV.
Μεγάλη πρωταγωνίστρια η Νικόλ Ριμπάνσκα.
Η διεθνής Σλοβάκα επιθετικός του ΟΦΗ, αναδείχθηκε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, πρώτη σκόρερ της Α' Εθνικής γυναικών, αυτή τη φορά με 24 γκολ (πέρσι 17).
Παράλληλα, ψηφίστηκε ως η καλύτερη ξένη παίκτρια της Α' Εθνικής γυναικών, ενώ ψηφίστηκε και στην καλύτερη ενδεκάδα του πρωταθλήματος.
Ακόμη, η διεθνής δεξιός μπακ του ΟΦΗ, Μαρία Πατερνά, ψηφίστηκε στην καλύτερη ενδεκάδα.
Επίσης, η διεθνής μέσος του ΟΦΗ, Νάσια Πέϊου, βραβεύθηκε για τις ακαδημαϊκές σπουδές της.
Ακόμη, ο περσινός προπονητής του ΟΦΗ, Κώστας Παντζαρίδης, που οδήγησε τον ΟΦΗ στη δεύτερη θέση του πρωταθλήματος, αλλά και στις 4 του Κυπέλλου Ελλάδος, ήταν στους υποψήφιους καλύτερους προπονητές της σεζόν.
Στις υποψηφιότητες, ήταν ακόμη, απο την περσινή τρομερή ομάδα του ΟΦΗ, η πρώην διεθνής μέσος Βικτόρια Καλαμπέροβα και η διεθνής Αυστριακή τερματοφύλακας Αντρεα Γκάρντερ!
"Το όνομα του ΟΦΗ, χτύπησε και πάλι δυνατά σε αυτήν την σπουδαία ποδοσφαιρική εκδήλωση. Συγχαρητήρια, σε όλες, για τα βραβεία σας. Τα αξίζετε και με το παραπάνω!" αναφέρει στην ανακοίνωση του ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ.
Δείτε στα παρακάτω VIDΕOS τις τιμητικές βραβεύσεις στα κορίτσια του ΟΦΗ.