Χριστούγεννα με τις οικογένειες τους, θα κάνουν οι παίκτες του ΟΦΗ, που πήραν άδεια 4 ημερών, απο τον προπονητή του ΟΦΗ Γιάννη Καλμαζίδη.
Η επιστροφή στις προπονήσεις, έχει προγραμματιστεί για τις 26/12, στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.
Για την Πρωτοχρονιά πάντως, οι παίκτες του ΟΦΗ, θα είναι στο γήπεδο, καθώς υπάρχει το πολύ σημαντικό παιχνίδι με τον Φλοίσβο, στις 4/1 στο Ηράκλειο.
Ο ΟΦΗ ξεκινάει τις υποχρεώσεις του, στο 2025, με ένα δυνατό παιχνίδι, πολύ σημαντικό για τη σωτηρία της ομάδας.
Η νίκη, αλλά και η εμφάνιση επί του Πήγασου Πολίχνης, έφερε χαμόγελα στις τάξεις του ΟΦΗ, καθώς απομάκρυνε 6 βαθμούς την ομάδα απο τη ζώνη υποβιβασμού.
Αν μάλιστα ο ΟΦΗ καταφέρει να κερδίσει στο επόμενο παιχνίδι και τον Φλοίσβο, στο πρώτο παιχνίδι του δευτέρου γύρου, τότε έχει κάνει ένα πολύ σημαντικό, βήμα προς τον βασικό του στόχο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Nέα νίκη για το παιδικό τμήμα του ΟΦΗ μας!
Κέρδισε με 3-0 σετ το ΝΟΠΕ Ρεθύμνου, σε παιχνίδι που έγινε στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.
Τα σετ: 25-10, 25-23, 25-23.
OΦΗ (Νίκος Αντωνιάδης): Σαιτάκης, Κορνελάκης, Δουλγεράκης, Γωνιωτάκης, Μανάϊ, Παρασύρης, Χριστιανάκης, Τσερκεζής, Σφακιανάκης, Καλομοίρης, Σακελλαρίου.
Στην 3η θέση, σε ισοβαθμία με τη Δάφνη, αλλά μόλις ένα βαθμό απο την κορυφή της Α2 βόλεϊ γυναικών, βρίσκονται τα κορίτσια του ΟΦΗ, μετά τη νίκη στα Χανιά επί του Κύδωνα με 0-3 σετ (22 - 25, 17 - 25, 12 - 25).
Μια στροφή πριν το τέλος του πρώτου γύρου, τα κορίτσια του ΟΦΗ, είναι μέσα στο στόχο του Φαιναλ Φορ που έχουν θέσει, ενώ στην πρώτη αγωνιστική του 2025, υποδέχονται τον πρωτοπόρο Φοίβο Μελισσίων, την Κυριακή 5/1, στο κλειστό του ΒΑΚ.
"Γίνεται ένα συγκλονιστικό πρωτάθλημα φέτος στην Α2 γυναικών. Εμείς είμαστε μέσα στο στόχο που έχουμε θέσει απο την αρχή της σεζόν. Να είμαστε στο Φάιναλ Φορ. Συγχαρητήρια στα κορίτσια μας, για την προσπάθεια τους. Συνεχίζουμε δυνατά και στο πρώτο παιχνίδι του νέου έτους, μας περιμένει στο γήπεδο μας, το ντέρμπι με τον Φοίβο. Καλά Χριστούγεννα και καλή Χρονιά σε όλο τον κόσμο" ανέφερε ο προπονητής των γυναικών του ΟΦΗ, Νίκος Προύφας.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα της 10ης αγωνιστικής στην A2 βόλεϊ γυναικών:
ΓΣ Ηλιούπολης- ΑΟΝ Αργυρούπολης 2 - 3 (22 - 25, 25 - 14, 25 - 22, 14 - 25, 4 - 15).
ΣΦΑΜ Φοίβος- ΑΕ Αγ. Παρασκευής 3 - 1 (25 - 23, 25 - 21, 20 - 25, 27 - 25).
ΓΕ Παναχαϊκή- ΑΠΟ Δάφνη Αγίου Δημήτριου 1 - 3 (15 - 25, 25 - 20, 9 - 25, 14 - 25).
ΑΟ Αιγάλεω- ΓΣ Πετρούπολης 2 - 3 (25 - 22, 25 - 19, 23 - 25, 16 - 25, 7 - 15).
ΑΟ Θρίαμβος Χαϊδαρίου- ΝΟΠ Ρεθύμνου 3 - 1 (25 - 17, 19 - 25 ,25 - 17, 25 - 16).
ΑΟ Κύδων- ΟΦΗ 0 - 3 (22 - 25, 17 - 25, 12 - 25).
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ Α2 ΓΥΝΑΙΚΩΝ
1. ΣΦΑΜ Φοίβος 25
2. ΑΟΝ Αργυρούπολης 24
3. ΟΦΗ 24
4. ΑΠΟ Δάφνη Αγίου Δημήτριου 24
5. ΓΣ Ηλιούπολης 19
6. ΑΟ Θρίαμβος Χαϊδαρίου 18
7. ΓΣ Πετρούπολης 17
8. ΑΟ Αιγάλεω 12
9. Παναχαική 7
10. ΝΟΠ Ρεθύμνου 6
11. ΑΕ Αγ.Παρασκευής 4
12. ΑΟ Κύδων 0
Η ΕΠΟΜΕΝΗ- 11η αγωνιστική - Σάββατο 4 Ιανουαρίου 2025
ΓΣ Πετρούπολης - ΓΣ Ηλιούπολης
ΑΟΝ Αργυρούπολης - ΑΟ Θρίαμβος
ΝΟΠ Ρεθύμνου - ΑΟ Κύδων
ΟΦΗ - ΣΦΑΜ Φοίβος (Κυριακή 5/1)
ΑΕ Αγ.Παρασκευής - ΓΕ Παναχαϊκή
ΑΠΌ Δάφνη - ΑΟ Αιγάλεω
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Νίκη στα Χανιά για τα κορίτσια του ΟΦΗ