Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Οι παίκτες του ΟΦΗ, επέστρεψαν στο γήπεδο, μετά το 4ημερο ρεπό λόγω Χριστουγέννων, που τους έδωσε ο Γιάννης Καλμαζίδης.
Η σκέψη όλων πλέον στον ΟΦΗ, είναι στο παιχνίδι με το Φλοίσβο το επόμενο Σάββατο (4/1, 5.30μμ) στο "παλατάκι" του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.
Στο πρώτο παιχνίδι του 2025, αλλά και πρώτο του δευτέρου γύρου, ο ΟΦΗ, θέλει να ξεκινήσει με το δεξί απέναντι σε ένα αντίπαλο, που και αυτός μάχεται για τη σωτηρία.
Το παιχνίδι με τον Φλοίσβο, αξιολογείται απο ολο τον οργανισμό του ΟΦΗ, ως κομβικό για τη συνέχεια, καθώς η ομάδα είναι στο +6 απο τις θέσεις υποβιβασμού και με μια νίκη, κάνει αποφασιστικό βήμα για τον πρώτο στόχο, που έχει θέσει.
Για το λόγο αυτό, η προετοιμασία, για το παιχνίδι με τον Φλοίσβο, που θα έρθει και μεταγραφικά ενισχυμένος στο Ηράκλειο, είναι σε φουλ ρυθμούς.
Σύμφωνα με το πρόγραμμα του Γιάννη Καλμαζίδη, οι παίκτες του ΟΦΗ, θα κάνουν Πρωτοχρονιά στο γήπεδο, με τη σκέψη τους στραμμένη στο προσεχές παιχνίδι.
Ενδεκάδα με Νέιρα ο ΟΦΗ, στο παιχνίδι με το Βόλο.
Ο Ράσταβατς, παρέταξε επιθετική ενδεκάδα, με Νέιρα, Μπάκιτς, Φούντα στο ίδιο σχήμα και χωρίς καθαρόαιμο εξάρι.
Τερματοφύλακας ο Χριστογεώργος, δεξιά ο Γκονζάλες, αριστερά ο Χατζηθεοδωρίδης.
Στο κέντρο της άμυνας οι Λαμπρόπουλος και Σίλβα.
Στην μεσαία γραμμή Μπακιτς και Νέιρα. Ελεύθερος ο Φούντας, δεξιά ο Σεγκέλια, αριστερά ο Νούς και στην κορυφή ο Γιούνγκ.
Στον πάγκο του ΟΦΗ οι Ναούμοφ, Μαρινάκης, Μπρεσάν., Καραχάλιος, Σαλτσέντο, Χριστόπουλος, Αποστολάκης, Θεοδοσουλάκης, Αμπάντα.
Γ. Κορτς
Με παίκτη παραπάνω ο ΟΦΗ, στο παιχνίδι με το Βόλο, απο πολύ νωρίς!
Στο 14' ο Βιγιαφάνιες, πήγε με τις τάπες πάνω στο στομάχι του Γκονζάλες και μετά απο παρέμβαση του VAR, o διαιτητής Παπαδόπουλος, αφού έκανε ανασκποπηση της φάσης και την είδε σε VIDEO έδωσε κόκκινη κάρτα στον μέσο του Βόλου.
Στην αρχή ο διαιτητής, είχε παρατηρήσει με κίτρινη κάρτα τον Βιγιαφάνιες, αλλά μετά την εικόνα του VAR, άλλαξε το χρώμα της κάρτας.
Για επικίνδυνο παίξιμο, η κόκκινη κάρτα στον παίκτη του Βόλου.
Γ. Κορτς