karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Οι παίκτες του ΟΦΗ, επέστρεψαν στο γήπεδο, μετά το 4ημερο ρεπό λόγω Χριστουγέννων, που τους έδωσε ο Γιάννης Καλμαζίδης.

Η σκέψη όλων πλέον στον ΟΦΗ, είναι στο παιχνίδι με το Φλοίσβο το επόμενο Σάββατο (4/1, 5.30μμ) στο "παλατάκι" του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.

Στο πρώτο παιχνίδι του 2025, αλλά και πρώτο του δευτέρου γύρου, ο ΟΦΗ, θέλει να ξεκινήσει με το δεξί απέναντι σε ένα αντίπαλο, που και αυτός μάχεται για τη σωτηρία.

Το παιχνίδι με τον Φλοίσβο, αξιολογείται απο ολο τον οργανισμό του ΟΦΗ, ως κομβικό για τη συνέχεια, καθώς η ομάδα είναι στο +6 απο τις θέσεις υποβιβασμού και με μια νίκη, κάνει αποφασιστικό βήμα για τον πρώτο στόχο, που έχει θέσει.

Για το λόγο αυτό, η προετοιμασία, για το παιχνίδι με τον Φλοίσβο, που θα έρθει και μεταγραφικά ενισχυμένος στο Ηράκλειο, είναι σε φουλ ρυθμούς.

Σύμφωνα με το πρόγραμμα του Γιάννη Καλμαζίδη, οι παίκτες του ΟΦΗ, θα κάνουν Πρωτοχρονιά στο γήπεδο, με τη σκέψη τους στραμμένη στο προσεχές παιχνίδι.

Ενδεκάδα με Νέιρα ο ΟΦΗ, στο παιχνίδι με το Βόλο.

Ο Ράσταβατς, παρέταξε επιθετική ενδεκάδα, με Νέιρα, Μπάκιτς, Φούντα στο ίδιο σχήμα και χωρίς καθαρόαιμο εξάρι.

Τερματοφύλακας ο Χριστογεώργος, δεξιά ο Γκονζάλες, αριστερά ο Χατζηθεοδωρίδης.

Στο κέντρο της άμυνας οι Λαμπρόπουλος και Σίλβα.

Στην μεσαία γραμμή Μπακιτς και Νέιρα. Ελεύθερος ο Φούντας, δεξιά ο Σεγκέλια, αριστερά ο Νούς και στην κορυφή ο Γιούνγκ.

Στον πάγκο του ΟΦΗ οι Ναούμοφ, Μαρινάκης, Μπρεσάν., Καραχάλιος, Σαλτσέντο, Χριστόπουλος, Αποστολάκης, Θεοδοσουλάκης, Αμπάντα.

Γ. Κορτς

Με παίκτη παραπάνω ο ΟΦΗ, στο παιχνίδι με το Βόλο, απο πολύ νωρίς!

Στο 14' ο Βιγιαφάνιες, πήγε με τις τάπες πάνω στο στομάχι του Γκονζάλες και μετά απο παρέμβαση του VAR, o διαιτητής Παπαδόπουλος, αφού έκανε ανασκποπηση της φάσης και την είδε σε VIDEO έδωσε κόκκινη κάρτα στον μέσο του Βόλου.

Στην αρχή ο διαιτητής, είχε παρατηρήσει με κίτρινη κάρτα τον Βιγιαφάνιες, αλλά μετά την εικόνα του VAR, άλλαξε το χρώμα της κάρτας.

Για επικίνδυνο παίξιμο, η κόκκινη κάρτα στον παίκτη του Βόλου.

Γ. Κορτς

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi