Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Εξτρα πριμ υποσχέθηκε στους παίκτες του ΟΦΗ, ο πρόεδρος της ομάδας, Γιάννης Δανδάλης, στο πλαίσιο της κοπής της Πρωτοχρονιάτικης πίτας, που έγινε σε οικογενειακό κλίμα, μετά την προπόνηση της Παρασκευής (3/1), στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.
Για το μπόνους στόχων, που έθεσε ο πρόεδρος του ΟΦΗ, προς τους παίκτες, ανέφερε ότι σε περίπτωση που η ομάδα κατακτήσει 19 βαθμούς στο τέλος της κανονικής διάρκειας, του πρωταθλήματος, θα πάρουν απο ένα μισθό, ενώ αν φτάσουν στους 23 βαθμούς, θα πάρουν το 120% του μισθού τους.
Όπως ανέφερε ο Γιάννης Δανδάλης "θα ήθελα να σας ευχηθώ καλή χρονιά, να έχουμε υγεία και πολλές νίκες. Τελειώσαμε τον πρώτο γύρο, ο απολογισμός είναι σχετικά θετικός. Νομίζω ότι έχουμε όλα τα εφόδια, να κάνουμε ένα ανάλογο, ίσως και καλύτερο δεύτερο γύρο. Εγώ απο τη μεριά μου, σαν δώρο, μια και αυτές τις μέρες δίνουν δώρα, θέλω να σας υποσχεθώ, ότι εφ' όσον τελειώσουμε με 19 πόντους, την κανονική διάρκεια του πρωταθλήματος, θα έχετε μπόνους, ένα μισθό ακόμη. Αν πιάσουμε τους 23 πόντους, θα έχετε το 120% του μηναίου μισθού επιπλέον. Θεωρώ ότι είναι ένας στόχος, που με δουλειά και νίκες εκτός έδρας, μπορεί να επιτευχθεί.Και πάλι Καλή Χρονιά, να έχετε την υγεία σας και να είμαστε δυνατοί αύριο στο παιχνίδι με το Φλοίσβο, στο οποίο θέλουμε να κάνουμε ένα καλό ξεκίνημα στο νέο έτος".
Στη συνέχεια, ο πρόεδρος του ΟΦΗ, μαζί με τα μέλη του ΤΑΑ ΟΦΗ Γιάννη Χονδροζουμάκη και Μαρία Παπαδάκη, έκοψαν την πίτα.
Το φλουρί, κέρδισε, ο κεντρικός του ΟΦΗ, Βασίλης Καφαντάρης. Το φλουρί αντιστοιχούσε σε μια μηχανή καφέ εσπρέσο, προσφορά του Γιάννη Δανδάλη.
Τα πειράγματα στον Βασίλη Καφαντάρη, απο τους συμπαίκτες του δεν έλειψαν, ενώ κάποιοι του πρότειναν να ...αφήσει τη μηχανή στα αποδυτήρια, για να πίνουν όλοι καφέ!
Στη συνέχεια, μοιράστηκαν δώρα, προς τα μέλη της διοίκησης, το τεχνικό επιτελείο, τους παίκτες, το ιατρικό προσωπικό, τους φροντιστές και όλο το staff της ομάδας, απο την μπουτίκ, του Ερασιτέχνη ΟΦΗ.
Ολοι με μια φωνή, μίλησαν για ένα δυνατό ξεκίνημα στο δεύτερο γύρο, αρχής γενομένης απο το παιχνίδι με τον Φλοίσβο, το Σάββατο (4/1, 5.30μμ) στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, παιχνίδι στο οποίο δίνουν πολύ μεγάλη σημασία στον ΟΦΗ, για την συνέχεια της Volley League.
Δείτε παρακάτω σε VIDEO τη δήλωση του προέδρου του ΟΦΗ, Γιάννη Δανδάλη.
Ο ΟΦΗ, θέλει να πάρει τη ρεβάνς απο τον Φλοίσβο, απο τον οποίο είχε χάσει στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος με 3-2 στο ται-μπρέικ (15-13) στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος, της Volley League.
Οπως δήλωσε ο τεχνικός του ΟΦΗ, Γιάννης Καλμαζίδης, ο ΟΦΗ θα αντιμετωπίσει το Σάββατο (4/1, 5.30μμ), στο κλειστό του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, μια αξιόλογη ομάδα και ενισχυμένη στις μεταγραφές.
Όπως ανέφερε ο τεχνικός του ΟΦΗ "Καλή χρονιά και Χρόνια πολλά σε όλο τον κόσμο, με υγεία πρώτα απο όλα. Ολα τα υπόλοιπα νομίζω, μπορούμε να τα επηρεάσουμε εμείς. Ξεκινάμε με ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι, τις υποχρεώσεις μας, για το καινούργιο έτος. Θέλουμε να πάρουμε τη ρεβάνς για την ήττα του πρώτου γύρου. Δεν τα καταφέραμε τότε, ελπίζω να τα καταφέρουμε τώρα".
Για τον Φλοίσβο, ο προπονητής του ΟΦΗ, ανέφερε ότι "είναι αξιόλογη ομάδα, με σημαντικές προσθήκες στις μεταγραφές, τώρα τελευταία με πολύ έμπειρους παίκτες. Τρείς παίκτες απο αυτούς ήταν στη βασική εξάδα του Ολυμπιακού, πριν μερικά χρόνια. Και εμείς όμως, έχουμε τις δυνατότητες μας. Πιστεύω ότι το παιχνίδι θα κριθεί απο τη διάθεση και στο καλό σέρβις και άμυνα".
Τέλος, για το 2025, ο Γιάννης Καλμαζίδης, ευχήθηκε "η υγεία είναι πάνω απο όλα. Εμείς παίζουμε ένα παιχνίδι και ελπίζουμε να δίνουμε χαρά στο σύλλογο και τον κόσμο της ομάδας. Εμείς θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο μέχρι το τέλος και εύχομαι να έχουμε δώσει χαρά στους φίλους της ομάδας, όταν τελειώσει το πρωτάθλημα".
Δείτε παρακάτω τη δήλωση του προπονητή του ΟΦΗ.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Μια ξεχωριστή στιγμή, στην προπόνηση της ομάδας βόλεϊ του ΟΦΗ.
Μπαμπάς και υιός προπονήθηκαν μαζί!
Ο πολύπειρος κεντρικός του ΟΦΗ, Ανδρέας Ανδρεάδης (42, 2μ05) και ο υιός του Βαγγέλης Ανδρεάδης (15, 1μ99), ακολούθησαν κανονικά το πρόγραμμα της ομάδας.
Ο μικρός βαδίζει στα χνάρια του πατέρα του, είναι αξιόλογο ταλέντο και ο προπονητής του ΟΦΗ Γιάννης Καλμαζίδης, τον έβαλε κανονικά στην προπόνηση, με τους επαγγελματίες παίκτες του ΟΦΗ!
Ο Ανδρεάδης τζούνιορ, αγωνίζεται στο παιδοεφηβικό της Γλυφάδας και βρέθηκε στο Ηράκλειο, για τις γιορτές, προκειμένου να είναι κοντά, στον πατέρα του.
Στην φωτογραφία, ο μπαμπάς Ανδρεάδης, ποζάρει γεμάτος καμάρι, με τον κανακάρη του, που έχει ταλέντο και εντυπωσιακά σωματικά προσόντα για την ηλικία του.