Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο 20χρονος (29/7/2005) μεσοεπιθετικός του ΟΦΗ Μανώλης Φαϊτάκης, ήταν το κέρδος του ΟΦΗ στην "διαδικαστική" νίκη του ΟΦΗ, στην Πάτρα, επί της Παναχαικής (1-2), απο τη στιγμή που το 5-0 του πρώτου αγώνα στο Ηράκλειο, είχε κρίνει την πρόκριση.
Στο ντεμπούτο του, με την ομάδα του ΟΦΗ, ο Φαιτάκης, πέτυχε ένα εξαιρετικό γκολ, κάνοντας το 0-1 και ανοίγοντας το δρόμο προς τη νίκη του ΟΦΗ.
Στο 13' ο Φαιτάκης είχε μια πολύ ωραία συνεργασία με τον Γιούνγκ, πλάσαρε τον τερματοφύλακα, εκείνος απέκρουσε και ο νεαρός παίκτης του ΟΦΗ, με κεφαλιά έστειλε τη μπάλα στα δίχτυα.
Ο Φαιτάκης προέρχεται απο την Κ19 του ΟΦΗ και το περασμένο καλοκαίρι έκανε κανονικά προετοιμασία στην Ολλανδία, με εισήγηση του Τραιανού Δέλλα.
Είναι μαζί με τον Αποστολάκη, τον Θεοδoσουλάκη, τον Κουτεντάκη, τον Χνάρη, τον Καλαφάτη (τερματοφύλακας), τον Σημαντηράκη και τον Φανουράκη, το νέο αίμα της ομάδας.
Toν Φαιτάκη, ο ΟΦΗ είχε αποκτήσει απο τη Νεάπολη Λασιθίου και είναι εδώ και 5 χρόνια, μέλος των υποδομών της ομάδας του ΟΦΗ.
Οι άνθρωποι του ΟΦΗ, τον "τσέκαραν" απο τα παιχνίδια της ΕΠΣΛασιθίου.
Πέρσι έκανε καταπληκτική σεζόν με την Κ19, με γκολ και ασίστ και ο Δέλλας, αποφάσισε να τον "ανεβάσει" στην πρώτη ομάδα.
Εχει πολύ καλή τεχνική κατάρτιση και μπορεί να αγωνιστεί ως δεκάρι και ως επιθετικός χάφ.
Στον ΟΦΗ, περίμεναν κάποια στιγμή το "ξεπέταγμα" του, καθώς είχε δείξει καλά στοιχεία και στην προετοιμασία στην Ολλανδία.
Με το γκολ που έβαλε στην Πάτρα, "συστήθηκε" στο πόδοσφαιρικό κοινό της χώρας.
Τώρα, θα περιμένει απο τον Ράσταβατς, την επόμενη ευκαιρία.
Σε ότι αφορά, στο παιχνίδι με την Παναχαική, ο Γάλλος Γιούνγκ, εκτός απο τον γκολ του Φαιτάκη, είχε συμμετοχή και στο γκολ του Φούντα, καθώς τον έβγαλε "φάτσα" με το τέρμα για το 2-1.
Ο Γάλλος στράικερ, δεν σκόραρε, αλλά με δυο ασίστ, είχε σημαντική συμμετοχή στη νίκη του ΟΦΗ, με δυο ασιστ στο παιχνίδι.
Ενώ στο 77' ο Σεγκέλια, έβαλε το καλύτερο γκολ του αγώνα, με διαγώνιο σουτ με το αριστερό, αλλά το γκολ ακυρώθηκε απο το VAR ως οφσάιντ.
Κρίμα, γιατί αυτή ήταν η καλύτερη στιγμή του αγώνα.
Ο ΟΦΗ έμεινε για 5ο παιχνίδι αήττητος και μοναδικό ίσως "μελανό" σημείο της νίκης του στην Πάτρα, το γεγονός, ότι μετά απο 4 παιχνίδια που είχε κρατήσει το "μηδέν" στην άμυνα, δέχθηκε γκολ και έτσι "έσπασε" αυτό το σερί του.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Η γκολάρα του Σεγκέλια που ακυρώθηκε και ο ΟΦΗ που έβγαλε την "υποχρέωση" στην Πάτρα
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Μετά την φετινή ιστορική του νίκη στην Τούμπα (1-2) μετά απο 33 χρόνια (τελευταία φορά το 1992-93), ο ΟΦΗ έκανε ένα ακόμη ιστορικό διπλό, ξανά στη Θεσσαλονίκη!
Αυτή τη φορά, κέρδισε και τον Αρη εκτός έδρας με 0-2, μετά απο 22 χρόνια (τελευταία νίκη το 2003-4).
Και οι δυο νίκες, είχαν την υπογραφή του Μίλαν Ράσταβατς, καθώς με τον Σέρβο τεχνικό στον πάγκο, ο ΟΦΗ, πέτυχε αυτές τις ιστορικές επιτυχίες.
Το διπλό στο Βικελίδης μάλιστα, είχε ακόμη μεγαλύτερη σημασία για τον Ράσταβατς, καθώς όπως παραδέχθηκε ο ίδιος, είναι η πρώτη φορά, που κερδίζει στην έδρα του Αρη, στα χρόνια που βρίσκεται στην Ελλάδα!
Ο Σέρβος τεχνικός είχε κάθε λόγο, να πανηγυρίσει με τους παίκτες του, τη μεγάλη νίκη επί του Αρη (0-2), καθώς η εμφάνιση αυτή, ήταν η καλύτερη και η πιο ισορροπημένη, επί ημερών του, στον πάγκο της κρητικής ομαδας.
Ο ΟΦΗ, έπαιξε την καλύτερη άμυνα της χρονιάς και κράτησε μακριά απο την περιοχή του, μια απο τις πιο επιθετικές ομάδες του πρωταθλήματος. Παράλληλα, για 4ο συνεχόμενο παιχνίδι σε πρωτάθλημα και Κύπελλο, κράτησε το μηδέν στην άμυνα του.
Ενώ, έπαιξε έξυπνα, στην κόντρα επίθεση και πέτυχε δυο υπέροχα γκολ, κάνοντας την τέλεια απόδραση απο το Κλεάνθης Βικελίδης.
Ιδανικό το ποδαρικό του ΟΦΗ, στο 2025, τη σεζόν της συμπλήρωσης των 100 χρόνων και με την πρόκληση της συμμετοχής στον τελικό Κυπέλλου Ελλάδος, ανοιχτή!
Στο 57' ο γρήγορος Σεγκέλια, κέρδισε φάουλ έξω απο την περιοχή και ο Μπόρχα Γκονζάλες, με τέλεια εκτέλεση, πέρασε τη μπάλα πάνω απο το τείχος και πέτυχε ένα εξαιρετικό γκολ.
Ενώ στο 71', ξανά ο Σεγκέλια, σέρβιρε και ο Γιούνγκ, σκόραρε για το 0-2, με το γήπεδο του Αρη να βράζει απο αποδοκιμασίες σε βάρος των παικτών του Αρη.
Οι γηπεδούχοι, τελείωσαν το παιχνίδι με 9 παίκτες.
Καθώς στο 79' ο Σαμόρα, αποβλήθηκε με κόκκινη κάρτα για κλάδεμα στον Χατζηθεοδωρίδη (το υπέδειξε ο διαιτητής VAR) και στο 89' αποβλήθηκε και ο Μπράμπετς με δεύτερη κίτρινη για μαρκάρισμα στον Αποστολάκη.
Ο Αρης, περισσότερο στο πρώτο ημίχρονο, είχε την κατοχή, αλλά δεν έκανε καθαρές ευκαιρίες.
Ο ΟΦΗ χτύπησε, στην καλή του αμυντική του λειτουργία και την αποτελεσματικότητα του, στις στιγμές που είχε στο παιχνίδι.
Άρης – ΟΦΗ 0-2
Γκολ: 58′ Γκονζάλες, 70′ Γιούνγκ
Κίτρινες κάρτες: Μορόν, Μπράμπετς, Φαμπιάνο, Ντιαντί – Λαμπρόπουλος, Νους, Θεοδοσουλάκης
Κόκκινες κάρτες: 79′ Σαμόρα, 90′ Φαμπιάνο
Άρης (Μαρίνος Ουζουνίδης): Κουέστα, Χουάνκαρ, Φαμπιάνο, Μπράμπετς (46′ Ρόουζ), Μάγιο, Μοντόγια (73′ Φετφατζίδης), Μόντσου, Μάνου Γκαρθία, Σουλεϊμάνοφ (59′ Ντιαντί), Σαβέριο (59′ Σαμόρα), Μορόν.
ΟΦΗ (Μίλαν Ράσταβατς): Χριστογιώργος, Χατζηθεοδωρίδης, Λαμπρόπουλος, Καραχάλιος (87′ Μπρεσάν), Σίλβα, Γκονζάλες, Μπάκιτς, Σενγκέλια (87′ Θεοδοσουλάκης), Φούντας (87′ Αποστολάκης – 90’+2 Αμπάντα), Νους (90’+2 Σαλσίδο), Γιούνγκ.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Αρωμα...Κρήτης, θα έχει η Εθνική ομάδα βόλεϊ U16, η οποία ταξιδεύει στην Τουρκία, για να μπεί στη μάχη, του 1ου προκριματικού γύρου του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος Κ16 (Βαλκανικό πρωτάθλημα Κ16) που θα διεξαχθεί από 14 έως 20 Ιανουαρίου 2025, στην πόλη Alanya.
Ενας προπονητής και τέσσερις αθλητές απο την Κρήτη, στελεχώνουν την αποστολή!
Ο προπονητής είναι ο πολύπειρος Ομοσπονδιακός Νικήτας Νικητάκης, ο οποίος θα είναι συνεργάτης του προπονητή της Εθνικής Γιώργου Ουτζή, στους αγώνες, σε μια πολύ τιμητική συμμετοχή, για τον Ηρακλειώτη προπονητή, με πολλά χρόνια προσφοράς στο Κρητικό βόλεϊ.
Απο πλευράς αθλητών, οι Γιάννης Γωνιωτάκης (ΟΦΗ), Βαγγέλης Λαγκουβάρος (ΓΕΗ) και Στέφανος Παχιαδάκης (ΓΕΗ), Νικόλαος Παχάκης (ΟΚΑ Αρκάδι) έλαβαν ξανά την κλήση στο Εθνικό συγκρότημα, καθώς ήταν και οι τέσσερις το περασμένο καλοκαίρι, όταν κατέκτησαν το Βαλκανικό πρεωτάθλημα, ζώντας μεγάλες στιγμές και εμπειρίες.
Το ίδιο ευελπιστούν, να συμβεί και αυτή τη φορά.
Τα τέσσερα Κρητικόπουλα, ολοκλήρωσαν την προετοιμασία με την Εθνική στη Νεμέα και είναι έτοιμα για τα παιχνίδια στην Τουρκία, κόντρα στην η διοργανώτρια Τουρκία, τη Βουλγαρία, τη Ρουμανία και τη Σερβία.
Ο πρώτος της βαθμολογίας, θα προκριθεί απευθείας στα τελικά του Ευρωβόλεϊ ανδρών Κ16 και οι υπόλοιπες χώρες θα αγωνιστούν στον 2ο προκριματικό γύρο.
Καλή επιτυχία σε όλους και γιατί όχι ξανά επιστροφή με την κούπα!
Την 14άδα της Εθνικής πλαισιώνουν οι:
Βασίλειος Παπασταθόπουλος (Α.Ε.Π. Ολυμπίας)
Εμμανουήλ Ουτζής (Α.Ο.Ν.Σ. Μίλων)
Βασίλειος Τσάκος (Α.Ο.Ν.Σ. Μίλων)
Ιωάννης Σταματόπουλος (Α.Σ. Άθλος Ορεστιάδας)
Αθανάσιος-Νεκτάριος Βασιλείου (Σ.Φ.Φ.Α. Η Άμιλλα)
Αναστάσιος-Στυλιανός Λιακάκος (Α.Ε.Κ.)
Γεώργιος-Ραφαήλ Παπαγεωργίου (Α.Σ. Άρης)
Νικόλαος-Ιωάννης Κόντσος (Α.Σ. Ελπίς)
Ιωάννης Γωνιωτάκης (Ο.Φ.Η.)
Νικόλαος Παχάκης (Ο.Κ.Α. Αρκάδι)
Στέφανος Παχιαδάκης (Γ.Ε. Ηρακλείου)
Κωνσταντίνος Λαγκούβαρδος (Γ.Ε. Ηρακλείου)
Μάριος Οσμανλλάρι (Ν.Γ.Σ.Θ. Ηρακλής 1908)
Νικόλαος Μασούρας (Σ.Φ.Κ. Πιερικός)
Άμεσος συνεργάτης του Γιώργου Ουτζή είναι ο Νικήτας Νικητάκης, στατιστικολόγος ο Βασίλης Μακρής, φυσιοθεραπευτής ο Γιώργος-Μάριος Κοκαλίδης, αρχηγός αποστολής ο Τάκης Καβαλλιεράκης.
Ο Βαγγέλης Αρβανίτης είναι ο Έλληνας ρέφερι που ορίστηκε να σφυρίξει αγώνες στην Τουρκία.
Το πρόγραμμα των αγώνων:
Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2025
16.30: Σερβία - Ελλάδα
19.00: Βουλγαρία - Ρουμανία
Ρεπό η Τουρκία.
Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2025
14.30: Σερβία - Βουλγαρία
17.00: Τουρκία - Ρουμανία
Ρεπό η Ελλάδα.
Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2025
16.30: Ελλάδα - Βουλγαρία
17.00: Τουρκία - Σερβία
Ρεπό η Ρουμανία.
Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2025
16.30: Ρουμανία - Σερβία
19.00: Ελλάδα - Τουρκία
Ρεπό η Βουλγαρία.
Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2025
14.30: Ρουμανία - Ελλάδα
17.00: Βουλγαρία - Τουρκία
Ρεπό η Σερβία.