Ο ΟΦΗ κοίταξε στα μάτια τον Ολυμπιακό, αλλά γνώρισε την ήττα στην Κρήτη με 1-3 σετ (24-26, 18-25, 25-21, 16-25).
Μετά το τέλος του αγώνα, η ομάδα του ΟΦΗ ευχαρίστησε τους φιλάθλους, κάνοντας λόγο για ένα παιχνίδι "διαφήμιση του βόλεϊ σε φανταστική ατμόσφαιρα".
"Η αγάπη που δείχνει ο κόσμος μας, για αυτήν την ομάδα, είναι η μεγαλύτερη νίκη μας!" τόνισε η ομάδα του ΟΦΗ, αναφέροντας ένα περιστατικό με ένα φίλαθλο να κερνάει γλυκά τους παίκτες, του ΟΦΗ, μετά το τέλος του αγώνα!
"Το χειροκρότημα των φιλάθλων στους παίκτες μας, για την μεγάλη προσπάθεια που έκαναν απέναντι στον Ολυμπιακό, τα λέει όλα" τόνισε στην ανακοίνωση του, το ΤΑΑ ΟΦΗ.
Η ανακοίνωση του ΤΑΑ ΟΦΗ, μετά το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό:
ΟΦΗ-Ολυμπιακός 1-3 (24-26, 18-25, 25-21, 16-25).
Το χειροκρότημα των φιλάθλων στους παίκτες μας, για την μεγάλη προσπάθεια που έκαναν απέναντι στον Ολυμπιακό, τα λέει όλα.
Θα θέλαμε κάτι παραπάνω απο το παιχνίδι, αλλά ότι και να πείς για αυτόν τον υπέροχο κόσμο, είναι λίγο!
Διαφήμιση του βόλεϊ, σε μια φανταστική ατμόσφαιρα!
Το αποκορύφωμα: Μετά το τέλος του αγώνα, ένας φίλαθλος, κερνούσε γλυκά τους παίκτες μας!
Η αγάπη που δείχνει ο κόσμος μας, για αυτήν την ομάδα, είναι η μεγαλύτερη νίκη μας!
Ραντεβού, στο παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό!
Σας ευχαριστούμε!
Δείτε τα παρακάτω VIDEOS
Με ένα VIDEO που ανέβασε στα social media του συλλόγου, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, ευχαρίστησε τους φιλάθλους, για την φανταστική ατμόσφαιρα, που δημιούργησαν στο παιχνίδι της ομάδας βόλεϊ του ΟΦΗ, στο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό, ενώ παράλληλα ευχαρίστησε τον κόσμο της ομάδας, για την στήριξη που παρέχει σε όλα τα τμήματα, του Ερασιτέχνη ΟΦΗ.
Όπως αναφέρει στην ανακοίνωση του, ο σύλλογος, "η φανταστική ατμόσφαιρα που δημιούργησαν οι φίλαθλοι μας, στο παιχνίδι ΟΦΗ-Ολυμπιακός 1-3 (24-26, 18-25, 25-21, 16-25), στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου. Διαφήμιση του βόλεϊ σε ένα κατάμεστο γήπεδο!
Ευχαριστούμε τους φιλάθλους μας, για την μεγάλη βοήθεια και συμπαράσταση τους, στα τμήματα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ!"
Δείτε παρακάτω το VIDEO.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο ΟΦΗ στο κατάμεστο απο κόσμο "κλουβί" του ΒΑΚ και με τον Ματέι Μιχαίλοβιτς, σε μεγάλη μέρα (20π-5 άσσοι), κοίταξε στα μάτια τον Ολυμπιακό, αλλά οι ερυθρόλευκοι είχαν την ποιότητα να αποδράσουν (1-3) απο το Ηράκλειο, με τον πασαδόρο-μαέστρο Τράβιτσα, τον Σέρβο διαγώνιο Ατανασίγιεβιτς (20π-3 άσσους) και τον Τζούριτς (14π-5 μπλοκ) εκτελεστές, στα κρίσιμα σημεία (24-26, 18-25, 25-21, 16-25).
Ο διαγώνιος του ΟΦΗ, Μιχαίλοβιτς ήταν συγκινητικός, αλλά... μόνος στην επίθεση, (Μάκινεν 11, Φορμέλα 6), ενώ ο Ολυμπιακός, είχε 5 "διψήφιους" (Ατανασίγιεβιτς 20, Τζούριτς 14, Πέριν 12, Κουμεντάκη 11, Παγένκ 10).
Κλειδί του αγώνα, ωστόσο, ήταν το πρώτο σετ, το οποίο κρίθηκε στη λεπτομέρεια. Ο Μιχαίλοβιτς ισοφάρισε 24-24, αλλά ο Ολυμπιακός πήρε το σετ με τον Τράβιτσα, να εκμεταλεύεται το λάθος του Φορμέλα, για το 24-26.
Παρά την απώλεια του πρώτου σετ, ο κόσμος χειροκρότησε τους παίκτες του ΟΦΗ και το σύνθημα "ΟΦΗ-ΟΦΗ" δόνησε την ατμόσφαιρα του κλειστού γυμναστηρίου.
Στο δεύτερο σετ, ο Ολυμπιακός πάτησε γκάζι στα μισά. Προηγήθηκε με 11-17 με άσο του Τζούριτς, ο ΟΦΗ πλησίασε (17-22) με πλασέ του Λέσκοφ, αλλά με τον Παγκένκ να καρφώνει τη μπαλα στον πρώτο χρόνο, ο Ολυμπιακός, πήρε το σετ με 18-25 και έκανε το 0-2.
Στο τρίτο σετ, ο ΟΦΗ τα έπαιξε όλα για όλα. Με τρείς συνεχόμενους άσους, του τρομερού Μιχαίλοβτς, προηγήθηκε με 20-14, ο Ολυμπιακός επέστρεψε, μειώνοντας σε 22-19 με μπλοκ του Τζούριτς στον Μιχαίλοβιτς, αλλά ο ΟΦΗ άντεξε και πήρε το σετ με 25-21, με τον Ατανασιγεβιτς, να σερβίρει στην ταινία του φιλέ και τη μπάλα να φεύγει βασανιστικά έξω.
Στο τέταρτο σετ, ο ΟΦΗ άντεξε μέχρι το 8-9. Ο Ολυμπιακός, μέ ένα σερί 7-1, προηγήθηκε με 9-16 και 12-21 και έκλεισε το σετ, με 16-25, με τον προπονητή του ΟΦΗ, να χρησιμοποιεί στο φινάλε αναπληρωματικούς παίκτες, καθώς όλα είχαν κριθεί, ενώ ο προπονητής του Ολυμπιακού Ανδρέα Γκαρντίνι, δεν έκανε αλλαγές, δείχνοντας πόσο σοβαρά αντιμετώπισε το παιχνίδι στην Κρήτη.
Το φινάλε του αγώνα, βρήκε τον κόσμο του ΟΦΗ να χειροκροτεί τους παίκτες, για την σπουδαία προσπάθεια που έκαναν, μέσα σε μια φανταστική ατμόσφαιρα, διαφήμιση του βόλεϊ, που δημιούργησαν οι φίλαθλοι του ΟΦΗ.
Διαιτητές: Αγγελίδης, Τραχαλάκη, Παρατηρητής: Βλαχάκης, Επόπτες: Μπασκάκη, Πετροπούλου, Γραμματεία: Αβραμοπούλου.
Διακύμανση:
1ο σετ: 8-7, 11-16, 20-21, 24-26.
2ο σετ: 7-8, 11-16, 15-21, 18-25.
3ο σετ: 7-8, 16-13, 21-14, 25-21.
4ο σετ: 5-8, 9-16, 12-21, 16-25.
*Οι πόντοι του ΟΦΗ προήλθαν από 7 άσσους, 44 επιθέσεις, 3 μπλοκ και 29 λάθη αντιπάλων και του Ολυμπιακού προήλθαν από 5 άσσους, 56 επιθέσεις, 9 μπλοκ και 27 λάθη αντιπάλων.
Τα σετ: 1-3 (24-26, 18-25, 25-21, 16-25) σε 117'
Ο.Φ.Η. (Γιάννης Καλμαζίδης): Μάκινεν 11 (11/27 επ., 47% υπ. - 22% άριστες), Ράμος 5 (3/6 επ., 2 μπλοκ), Ανδρεάδης 7 (6/9 επ., 1 μπλοκ), Φορμέλα 6 (4/24 επ., 2 άσσοι, 52% υπ. - 24% άριστες), Μιχαΐλοβιτς 20 (15/43 επ., 5 άσσοι), Λέσκοφ 3 (3/6 επ.) / Μιχελάκης (λ, 67% υπ. - 53% άριστες), Αναγνώστου, Μπαρντακτζιάν 1 (1/1 επ.), Ρουμελιωτάκης, Καφαντάρης 1 (1/2 επ.), Γκόνας.
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π. ONEX (Αντρέα Γκαρντίνι): Παγένκ 10 (9/13 επ., 1 μπλοκ), Πέριν 12 (12/30 επ., 64% υπ. - 39% άριστες), Κουμεντάκης 11 (10/27 επ., 1 μπλοκ, 60% υπ. - 35% άριστες), Τράβιτσα 3 (3/5 επ.), Ατανασίγιεβιτς 20 (15/27 επ., 3 άσσοι, 2 μπλοκ), Τζούριτς 14 (7/13 επ., 2 άσσοι, 5 μπλοκ) / Τζιάβρας (λ, 48% υπ. - 33% άριστες), Δαλακούρας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Το ευχαριστώ του ΟΦΗ στον κόσμο του: Διαφήμιση του βόλεϊ, σε μια φανταστική ατμόσφαιρα