Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Μου λένε παιδιά απο το συνδεσμιακό κίνημα του ΟΦΗ, ότι πάνω απο 800 άτομα απο το Ηράκλειο, έχουν δείξει ενδιαφέρον, ώστε να βρίσκονται στον πρώτο ημιτελικό Κυπέλλου, με τον Αστέρα, που θα γίνει στις 26 του μήνα στην Τρίπολη.
Μετά απο το 35 χρόνια (τελευταία φορά το 1990, Ολυμπιακός-ΟΦΗ 4-2), ο κόσμος του ΟΦΗ, θέλει να ξαναδεί την ομάδα του, σε ένα τελικό Κυπέλλου και το ενδιαφέρον που υπάρχει είναι μεγάλο, για το πρώτο παιχνίδι.
Βέβαια υπάρχουν και πολλοί που έχουν κλείσει μεμονωμένα με τις αεροπορικές θέσεις, της ημέρας του αγώνα, για να αναχώρηση και επιστροφή, να έχουν συρρικνωθεί.
Ενώ εκείνοι που θα πάνε με το πλοίο, έχουν το ζήτημα της επιστροφής, καθώς αν το παιχνίδι ξεκινήσει 5μμ και τελειώσει 7μμ θα ζοριστούν να το προλάβουν στην Πειραιά, μετά τον αγώνα.
Πάνω και σε αυτό το ζήτημα, γίνεται μια συζήτηση, μήπως είναι εφικτό το παιχνίδι να γίνει στις 3μμ ή στις 4μμ.
Αλλιώς, το πλοίο της επιστροφής, θα περιμένει για καμία ώρα, αν χρειαστεί.
Το τελευταίο διάστημα, γίνονται διαβουλεύσεις των φιλάθλων με την διοίκηση της ΠΑΕ, ώστε να υπάρξει συνεννόηση με την ομάδα του Αστέρα, για την φιλοξενία των φιλάθλων του ΟΦΗ.
Πάνω σε αυτό, λέγεται ότι, όλα βαίνουν καλώς και η οργάνωση της εκδρομής με λεωφορεία απο την Κρήτη, που θα μπούν στο πλοίο, προχωράει κανονικά.
Ο ΟΦΗ στάθηκε τυχερός στην φετινή κλήρωση Κυπέλλου, η οποία ως δια μαγείας "εξαφάνισε" απο το δρόμο του, όλες τις μεγάλες δυνάμεις (Ολυμπιακό, Παναθηναϊκό, ΑΕΚ, ΠΑΟΚ) και η ευκαιρία είναι πραγματικά μοναδική.
Η ρεβάνς, θα γίνει στις 2 Απριλίου στο Ηράκλειο και είναι βέβαιο ότι στο γήπεδο του ΟΦΗ, θα δημιουργηθεί το αδιαχώρητο.
Ο δρόμος για τον τελικό της 17ης Μαίου, είναι ανοιχτός για τον ΟΦΗ, αλλά και το εμπόδιο του Αστέρα, είναι υπολογίσιμο, καθώς είναι μια αξιόλογη ομάδα.
Το 2014, με τον Παναθηναϊκό, στη Λεωφόρο, ο ΟΦΗ με προπονητή τον Σα Πίντο, είχε φτάσει ξανά κοντά στον τελικό Κυπέλλου, αλλά ηττήθηκε στην παράταση με 3-0 (1-0 η κανονική διάρκεια στη Λεωφόρφο και το πρώτο παιχνίδι στο Ηράκλειο, με γκολ του Παπάζογλου) με τον ΟΦΗ να έχει δοκάρι με το Νούνιες, στο 2-0 για να κάνει το 2-1 στο 105' του αγώνα και να κλέψει την πρόκριση.
Ο ΟΦΗ έχει αγωνιστεί σε δυο τελικούς Κυπέλλου, το 1987 με τον Ηρακλή, όπου σήκωσε την κούπα (1-1 η κανονική διάρκεια και 3-1 στα πέναλτι) και ένα ακόμη το 1990 με τον Ολυμπιακό, όπου ηττήθηκε με 4-2, έχοντας πολλά παράπονα για την διαιτησία του Ζακεστίδη.
Μεγάλα δώρα, κληρώθηκαν στην εκδήλωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, για τα 100 χρόνια.
Αυτά ήταν:
-Eνα μηχανάκι, αξίας 2.500 ευρώ και 2 κράνη για την οδική ασφάλεια προσφορά της ΗΚ ΑΕΒΕ.
-Μια τηλεόραση 55 ιντσών προσφορά του ομίλου Global Sat.
-Ενα πλυντήριο (προσφορά του Γενικού Γραμματέα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Δημήτρη Αποστολάκη).
-Ενα βάψιμο αυτοκινήτου αξίας 900 ευρώ, προσφορά της εταιρείας Auto Truck (Τσαμπουράκης).
- 4 λάστιχα αυτοκινήτου, προσφορά της "Αυτοκίνηση Α.Ε." (Σκουλούδης).
-Ενα AIR FRYER προσφορά της εταιρείας Πιτσουλάκης-Ρομπογιαννάκης.
-Ενα φορητό τηλέφωνο, προσφορά της εταιρείας ARMAOS.
-Ενα στρώμα ύπνου προσφορά της εταιρεία Greco Strom.
- Δυο προσφορές απο το γυμναστήριο Gymnasium, για 36 επισκέψεις, η κάθε μια.
Στην κλήρωση που έγινε στο κέντρο, οι λαχνοί που κερδίζουν είναι οι:
1. To μηχανάκι κερδίζει ο λαχνός 0212.
2. Την τηλεόραση 55 ιντσών κερδίζει ο λαχνός 0474.
3. Το πλυντήριο, κερδίζει ο λαχνός, 2086.
4. Τα 4 λάστιχα αυτοκινήτου, κερδίζει ο λαχνός 0100.
5.Το βάψιμο αυτοκινήτου κερδίζει ο λαχνός, 0205.
6. Το στρώμα ύπνου κερδίζει ο λαχνός, 0941.
7. Τις 36 επισκέψεις στο Gymnasium, κερδίζει ο λαχνός 0515.
8. Τις 36 επισκέψεις στο Gymnasium, κερδίζει ο λαχνός, 0536.
9. Το ασύρματο τηλέφωνο, κερδίζει ο λαχνός 0066.
10. Το Αir Fryer, κερδίζει ο λαχνός 0248.
Πληροφορίες για περισσότερα στο 2810-311525 (Γραφεία Ερασιτέχνη ΟΦΗ).
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, με ανακοίνωση του, ευχαριστεί τους χορηγούς για τα δώρα που προσέφερε, σε αυτήν την μοναδική βραδιά για το σύλλογο.
Πάνω απο όλα όμως ευχαριστεί τον κόσμο, που τίμησε με την παρουσία του την εκδήλωση και γλέντησε και τραγούδησε για τα 100 χρόνια του ΟΦΗ μας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Μια βραδιά για τα 100 χρόνια του ΟΦΗ, που θα μείνει στην ιστορία
Ο ΟΦΗ πήρε τη ρεβάνς για την ήττα του πρώτου γύρου απο τον Αστέρα Τρίπολης και παίζοντας με ψυχή μέσα στη βροχή, πήρε σπουδαία νίκη με 3-1 και παραμένει σε τροχιά πρωταθλητισμού, καθώς είναι 6 βαθμούς πίσω απο την πρωτοπόρο ΑΕΚ και τέσσερις απο τον δεύτερο Παναθηναϊκό.
Τα κορίτσια του ΟΦΗ, με 28 βαθμούς και 9 νίκες σε 13 παιχνίδια, συνεχίζουν στην τρίτη θέση, κάνοντας και φέτος εξαιρετική παρουσία στην κατηγορία.
Μεγάλη πρωταγωνίστρια στη νίκη του ΟΦΗ, η Νικόλ Ριμπάνσκα, η οποία σκόραρε δυο φορές (14' και 55'), ενώ το τρίτο γκολ του ΟΦΗ, σημείωσε στις καθυστεήσεις η Μουστάκ.
Με τα δυο γκολ που έβαλε η Ριμπάνσκα, οδηγεί και φέτος τον πίνακα των σκόρερ της Α' Εθνικής με 13 γκολ, έναντι 10 της Κόγκουλη της ΑΕΚ.
Η ομάδα της Τρίπολής είχε μειώσει σε 2-1, με ένα φανταστικό σουτ έξω απο την περιοχή της Κάστανον, η οποία έστειλε την μπάλα στο "Γ".
Το παιχνίδι όπως αναμενόταν ήταν πολύ δυνατό, αλλά ποτέ αντιαθλητικό.
Τραυματίας αποχώρησε απο το γήπεδο η Κοκοτσάκη, η οποία θα κάνει εξετάσεις, για να διαπιστωθεί το μέγεθος του τραυματισμού της.
Στο 23' ο ΟΦΗ ζήτησε πέναλτι σε ανατροπή της Πατερνά, απο την τερατοφύλακα Γρηγοριάδου, αλλά ο διαιτητής, είπε όχι.
AEK 34, Παναθηναϊκός 30, ΟΦΗ 28, ΠΑΟΚ 28, οδηγούν την κούρσα του πρωταθλήματος.
"Το παιχνίδι πήγε στις σκληρές μονομαχίες και το πάθος. Είμαστε πολύ χαρούμενοι για αυτή τη νίκη. Τώρα έχουμε το χρόνο να ξεκουραστούμε και βλέπουμε με αισιοδοξία τη συνέχεια" ανέφερε ο προπονητής του ΟΦΗ, Αντώνης Ανδρουλάκης.
ΟΦΗ (Αντώνης Ανδρουλάκης): Φαν Νουλάντ, Πατερνά, Κουκουλάκη, Κυδωνάκη, Σιδηρά, Κοκοτσάκη, Πέϊου, Τσέλα, Μουστάκ, Πίς, Ριμπάνσκα.
Επαιξαν και οι Κωνιωτάκη, Σάουερς, Δρακογιαννάκη.