Θλίψη έφερε στην οικογένεια του ΟΦΗ, ο χαμός του Ηρακλειώτη τραγουδιστή και γνωστού φιλάθλου του ΟΦΗ, Μανώλη Λιδάκη, ο οποίος έφυγε σε ηλίκία 65 ετών.
Η Λέσχη Ομιλοφρενών, του ΟΦΗ, αναφέρει για τον χαμό του Μανώλη Λιδάκη, ότι "τη χθεσινή μας νίκη την αφιερώνουμε σε έναν δικό μας άνθρωπο, τον Ομιλίτη Μανώλη Λιδάκη!
Μανώλη, δε θα ανταμώσουμε στον τελικό, όπως ανταμώσαμε στη Ρόδο, στη Νέα Σμύρνη και σε τόσα άλλα γήπεδα.
Είμαστε σίγουροι όμως ότι αν τελικά έρθει το κύπελλο στη Μεγαλόνησο, εκεί πάνω θα στήσετε ένα μεγάλο γλέντι με τον άλλο Μανώλη και τον Ψαρονίκο και θα το γιορτάσετε με τα υπόλοιπα αδέρφια μας "που τραγουδούν από εκεί ψηλά".
Ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, με τη σειρά του, τονίζει ότι "είναι πραγματικά κρίμα, μέσα σε αυτή τη μέρα χαράς, για το σύλλογο μας, με τη μεγάλη νίκη στην Τρίπολη, να αποχαιρετούμε, ένα ΜΕΓΑΛΟ ΟΜΙΛΙΤΗ, όπως ήταν ο Μανώλης Λιδάκης, που έφυγε πολύ νέος, σε ηλικία 65 ετών. O χαμός του, σκόρπισε θλίψη, σε όλη την οικογένεια του ΟΦΗ. Ο ΟΦΗ ήταν για τον Μανώλη, μια μεγάλη αγάπη, όπως και το τραγούδι. Ο Μανώλης έφυγε, αλλά τα τραγούδια του είναι εδώ, για να τον έχουμε πάντα, στη μνήμη μας.
Καλό Παράδεισο, Μανώλη Λιδάκη".
Η ΠΑΕ ΟΦΗ με τη σειρά της, τονίζει πως "ένας μεγάλος Κρητικός, ένας σπουδαίος Ομιλίτης, ένας χαρισματικός άνθρωπος, έφυγε από κοντά μας. Όλη η Κρήτη πενθεί για την απώλεια του Μανώλη Λιδάκη. Ενός ανθρώπου που συνέδεσε για πάντα την φωνή του με τη νεότερη ιστορία του ΟΦΗ. Τραγούδησε για την ομάδα μας, έζησε τις μεγάλες στιγμές της ιστορίας της και δεν έκρυψε ποτέ τα “ομιλίτικα” αισθήματα του! Θα κρατήσουμε ζωντανή τη μνήμη του και θα είναι για πάντα στην καρδιά μας!
Ο πρόεδρος κ. Μιχάλης Μπούσης, τα μέλη του Δ.Σ, τα στελέχη και όλοι οι εργαζόμενοι της ΠΑΕ ΟΦΗ εκφράζουν τα ειλικρινή τους συλλυπητήρια στους οικείους του Μανώλη Λιδάκη".
Η κηδεία του Μανώλη Λιδάκη, θα γίνει το Σάββατο, στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Μηνά.
Θερμά συλλυπητήρια και απο εμάς, στην οικογένεια του.
Γ. Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Το αντίο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, στον Μανώλη Λιδάκη
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Στην τελευταία στροφή της κανονικής διάρκειας του πρωταθλήματος, της Volley League, στρέφει την προσοχή του ο ΟΦΗ, ο οποίος αγωνίζεται την Κυριακή (2/3, 5μμ) στην Πολίχνη με αντίπαλο τον Πήγασο, για την 18η αγωνιστική.
Το παιχνίδι για τον ΟΦΗ, έχει μεγάλο βαθμολογικό ενδιαφέρον, καθώς θα κουβαλήσει την βαθμολογία του, στα πλει-οφ 5-7, όπου όπως φαίνεται μαζί με την Κηφισιά και τον Φοίνικα Σύρου, θα διεκδικήσει την 5η θέση, που θα δώσει ένα ευρωπαϊκό, εισιτήριο.
Με μια ενδεχόμενη νίκη, ο ΟΦΗ, θα μπεί δυνατά στο γκρουπ 5-7 και μετά θα κοντραριστεί με τις άλλες δυο ομάδες, σε ένα μίνι πρωτάθλημα, για να βγεί η τελική κατάταξη, σε αυτό το γκρούπ.
"Στόχος μας, είναι να πάμε όσο πιο ψηλά γίνεται" ανέφερε ο προπονητής του ΟΦΗ, Γιάννης Καλμαζίδης, μετά τη νίκη-σωτηρίας, επί του Μίλωνα, την περασμένη αγωνιστική.
Ενώ ο κεντρικός του ΟΦΗ, Ανδρέας Ανδρεάδης, ανέφερε λακωνικά ότι "στα πλει-οφ γίνονται και θαύματα", θέλοντας να πεί ότι δεν θα είναι έκπληξη ο ΟΦΗ να μπεί στη διεκδίκηση της 5ης θέσης.
Ο αντίπαλος του ΟΦΗ (Πήγασος), θα βρίσκεται στα πλει-άουτ, όπου μαζί με τον Φλοίσβο, θα παίξουν για την παραμονή στην κατηγορία.
To παιχνίδι Πήγασος-ΟΦΗ, θα σφυρίξουν οι διαιτητές Παπαδογούλας, Δανιηλίδου και θα καλυφθεί σε LIVE STREAMING απο το κανάλι της ΕΣΑΠ στο YouTube.
Στην εξέδρα, μαζί με τους φιλάθλους του ΟΦΗ, στην Τρίπολη, βρέθηκαν ο Γενικός Αρχηγός του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Κώστας Ζερβάκης και ο ταμίας του συλλόγου Γιάννης Κουμπενάκης.
Και οι δυο, έζησαν απο το "πέταλο", τη μεγάλη νίκη (0-1), που φέρνει τον ΟΦΗ, ακόμα πιο κοντά στο μεγάλο στόχο, της συμμετοχής του, στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος.
Και οι δυο, απόλαυσαν την εκδρομή, πανηγύρισαν τη νίκη και τραγούδησαν συνθήματα, ενώ στάθηκαν ιδιαίτερα στο μεγαλείο του κόσμου του ΟΦΗ, ο οποίος δημιούργησε μια φανταστική ατμόσφαιρα στην Τρίπολη, χωρίς να συμβεί το παραμικρό.
Στην Τρίπολη, βρέθηκε σαν φίλαθλος και ο υπεύθυνος οικονομικών του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, Μάνος Ζωάκης.
Γ. Κορτς

