Μόνο με προσκλήσεις και ονομαστικές λίστες, θα διεξαχθεί Final 4 του Κυπέλλου Ελλάδος Ανδρών, που θα γίνει 28 και 29 Μαρτίου στην Αρτα, με την συμμετοχή του ΟΦΗ, του Ολυμπιακού, του Παναθηναϊκού και του ΠΑΟΚ, όπως ανακοίνωσε ο ΟΦΗ, μετά την επίσημη ενηνέρωση που είχε απο την Ομοσπονδία.
Για λόγους ασφαλείας, κάθε ομάδα θα πάρει μόνο 60 προσκλήσεις για μέλη διοίκησης, χορηγούς και κατόχους εισιτηρίων διαρκείας.
Απο το ΤΑΑ ΟΦΗ ΒΟΛΕΙ εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση, ενόψει του Final 4 του Κυπέλλου Ελλάδος Ανδρών, που θα γίνει 28 και 29 Μαρτίου στην Αρτα, με την συμμετοχή του ΟΦΗ, του Ολυμπιακού, του Παναθηναϊκού και του ΠΑΟΚ:
"To TAA ΟΦΗ ΒΟΛΕΙ ενημερώνει τους φίλους της ομάδας μας, ότι οι αγώνες του Final 4 του Κυπέλλου Ελλάδος Ανδρών, στους οποίους έχουμε την τιμή να συμμετάσχουμε για πρώτη φορά στην ιστορία μας, έχουν χαρακτηριστεί απο την διοργανώτρια αρχή (ΕΟΠΕ) και την Αστυνομία, ως "αγώνες ειδικής διαχείρισης", για λόγους ασφαλείας.
Δεν θα εκδοθούν εισιτήρια, για τους αγώνες.
Κάθε ομάδα, θα πάρει απο 60 προκλήσεις, οι οποίες θα διατεθούν σε μέλη των διοικήσεων, χορηγούς, κατόχους διαρκείας.
Η είσοδος στο γήπεδο, θα γίνει με ονομαστικές λίστες.
Σε ότι αφορά στην δική μας ομάδα, η προτεραιότητα που έχουμε δώσει είναι οι κάτοχοι των εισιτηρίων διαρκείας.
Οι ενδιαφερόμενοι, που επιθυμούν να βρεθούν στους αγώνες, που θα γίνουν στην Αρτα, 28 και 29 Μαρτίου, θα πρέπει να στείλουν το ονοματεπώνυμο τους και τον αριθμό της αστυνομικής τους ταυτότητας, αυστηρά μέχρι τη Δευτέρα 24/3, στις 2μμ στο e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., καθώς η σχετική λίστα, θα πρέπει να γνωστοποιηθεί στην αρμόδια αρχή.
Eυχαριστούμε τους φιλάθλους μας, για το μεγάλο ενδιαφέρον που δείχνουν, για να συμπαρασταθούν στην ομάδα μας, σε αυτό το ιστορικό ραντεβού.
Είμαστε υποχρεωμένοι, ωστόσο, να πειθαρχήσουμε στους κανόνες, που έχουν αποφασιστεί απο τους διοργανωτές".
Συγχαρητήρια στον ΟΦΗ, τόσο για την πρόκριση στο Final 4 του Κυπέλλου Ελλάδος Ανδρών, όσο και για την πρόκριση των κοριτσιών Κ20 στις 4 καλύτερες ομάδες της Ελλάδος, εκφράζει με ανακοίνωση του, ο ΝΟΠΕΡεθύμνου.
Στην ανακοίνωση της, η ομάδα του Ρεθύμνου, αναφέρει:
"Συγχαρητήρια στον ΟΦΗ από τον ΝΟΠΕ Ρεθύμνου!
Ο Πρόεδρος και το Διοικητικό Συμβούλιο του ΝΟΠΕ Ρεθύμνου εκφράζουν τα θερμά τους συγχαρητήρια στο τμήμα βόλεϊ ανδρών και νεανίδων του ΟΦΗ για τις σπουδαίες επιτυχίες τους!
Συγχαρητήρια στην ομάδα Κ20 γυναικών του ΟΦΗ για την πρόκρισή της στις τέσσερις καλύτερες ομάδες της Ελλάδας στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα!
Θερμά συγχαρητήρια και στην ανδρική ομάδα του ΟΦΗ για την πρόκρισή της στο Final Four του Κυπέλλου Ελλάδας!
Η πρώτη Κρητική ομάδα στην ιστορίας του Κρητικού βόλεϊ που θα έχει συμμετοχή στο Final Four του Κύπελλου Ελλάδας!!
Σας ευχόμαστε καλή επιτυχία στη συνέχεια της πορείας σας και ακόμα μεγαλύτερες διακρίσεις!".
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Στις 28 Νοεμβρίου του 2017, ο Χρήστος Μανδάς, έκανε ντεμπούτο στον Ατρόμητο, 31 Ιανουαρίου 2022, τον πήρε ο ΟΦΗ και 30 Αυγούστου 2023, έκλεισε στη Λάτσιο, η οποία τον παρακολουθούσε, αλλά κινήθηκε πιο δυναμικά για αυτόν, μετά απο μια εκπληκτική εμφάνιση, που έκανε στο φιλικό του ΟΦΗ, το ίδιο καλοκαίρι, με την Φιορεντίνα στην Ιταλία (1-1), στο οποίο κατέβασε τα ρολά και τρέλανε τους Ιταλούς σπίκερ, με τις εκπληκτικές επεμβάσεις του, στο Αρτέμιο Φράνκι, της Φλωρεντίας.
Ο ΟΦΗ έβαλε πάνω-κάτω στο ταμείο του, περίπου 1,5 εκ. ευρώ απο την περήφανη πώληση και κάποιοι είπαν ότι είναι λίγα, καθώς 1,5 χρόνο μετά η χρηματιστηριακή του αξία, έχει εκτοξευτεί στα 20 εκ. ευρώ και μάλιστα το περασμένο καλοκαίρι σύμφωνα με τον Ιταλικό Τύπο, η Λάτσιο, είπε όχι σε πρόταση 10 εκ. ευρώ απο ομάδα της Αγγλίας για τον Ελληνα πορτιέρο και είπε "όχι".
Ο 24χρονος σήμερα Μανδάς, πριν απο μερικές εβδομάδες επέκτεινε το συμβόλαιο του, με τη Λάτσιο, για ακόμη 4 χρόνια και με απολαβές, απο 200 χιλιάρικα που έπαιρνε, στα 800 το χρόνο!
Κατά τη γνώμη μου, ο ΟΦΗ, έπραξε σωστά, στο deal με τη Λάτσιο, γιατί στο ποδόσφαιρο δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει.
Πήρε ένα παίκτη "τσάμπα" απο τον Ατρόμητο και σε ένα χρόνο, τον πούλησε 1,5 εκ. ευρώ, κάνοντας μια εμπορική συμφωνία με μια Ιταλική ομάδα, με ότι θετικό συνεπάγεται απο αυτό.
Εκείνο όμως που δεν μετριέται με χρήμα, είναι το "κέρδος" του ΟΦΗ, απο τη διαφήμιση που κάνει στο σύλλογο, ο Μανδάς, σε κάθε ευκαιρία!
Σε κάθε του συνέντευξη, ο Ελληνας πορτιέρο, αναδεικνύεται στον καλύτερο ambassador του ΟΦΗ!
Μιλάει με αγάπη, για την ομάδα και τους ανθρώπους της, για το πως τον βοήθησαν να κυνηγήσει το όνειρο του και σήμερα να ζεί αυτή τη μεγάλη του στιγμή!
Αυτό δεν μετριέται σε χρήμα. Είναι ανεκτίμητο.
Είδα, μια φανταστική τηλεοπτική παραγωγή στην "αιώνια" πόλη, με τον Μανδά, να μιλάει για το όνειρο του, στο δίκτυο Stars Inc. 11, σε ένα αφιέρωμα με τίτλο "κάποτε στη Ρώμη".
Με φόντο το Colosseum, την Piazza di Spagna και την Fontana di Trevi , αλλά και τη "σπιταρόνα" που του προσφέρει η Λάτσιο και την ποιότητα ζωής που του παρέχει, ο Μανδάς, μιλούσε με δέος, για το...όνειρο που ζεί και μέσα σε αυτό, δεν ξέχασε τον ΟΦΗ και το ρόλο που έπαιξε η ομάδα, για να μην χαθεί η ευκαιρία της ζωής του!
Το ήθος της ομάδας, απέναντι σε ένα ποδοσφαιριστή, που ήταν έτοιμος να ανοίξει τα φτερά του.
Ισως, ο ΟΦΗ, μπορούσε να πάρει κάποια χρήματα παραπάνω για τον Μανδά.
Ομως, το γεγονός, ότι έχει κερδίσει ένα σπουδαίο ambassador, δηλαδή πρεσβευτή του, που τον διαφημίζει ανοιχτά σε κάθε ευκαιρία, στην Ιταλία, είναι μια ανεκτίμητη επιτυχία!
Δείτε παρακάτω την τελευταία συνέντευξη του Μανδά στην Ρώμη.