Ο ΟΦΗ πήρε την πρόκριση στους ομίλους του Κυπέλλου Ελλάδος και πλέον περιμένει την απόφαση της διοργανώτριας αρχής για το αν το πρωτάθλημα της Footall league θα ξεκινήσει στις 25 Σεπτεμβρίου ή αν θα πάρει αναβολή. Η εβδομάδα πάντως (Δευτέρα 19/9) ξεκινάει με προπόνηση που θα γίνει στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο στις 5μμ. Σύμφωνα με το πρόγραμμα του Νίκου Νιόπλια, οι παίκτες του ΟΦΗ θα έχουν ρεπό την Τρίτη (20/9).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Με δυο γκολ απο τους Καιμακαμούδη (14') και Καλέ (17') ο Εργοτέλης καθάρισε απο νωρίς το παιχνίδι με τη Ρόδο στο Παγκρήτιο στάδιο.
Εκανε το 2Χ2 και συνεχίζει την πορεία του στον 4ο όμιλο της Γ' Εθνικής. Ο Εργοτέλης είχε φάσεις και για περισσότερα τέρματα, όπως και η Ρόδος, αλλά το 2-0 έμεινε μέχρι το τέλος.
Διαιτητής: Ανδρέας Γκάμαρης Βοηθοί: Γιάννης Κοκμοτός και Γιώργος Βυζιργιανάκης.
ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ: Στεφανάκος, Καρράς, Τσουμάγκας, Τζανής, Δημήτρης, Βογιατζής (61' Γκοτσούλιας), Πόι, Ντομίνγκεζ, Καϊμακαμούδης, Λεάλ (73' Λυδάκης), Καλέ (61' Κοιλιάρας).
ΡΟΔΟΣ: Ράτζα, Στάτης, Καντιμοίρης, Νικήτας (62' Βολονάκης), Ανδρίκος, Τζιβίλογλου, Χατζηλιόντας, Κουρούπης, Ιμεραλιλάι (77' Κωνσταντίνου), Τάντιτς (83' Καμπούρης), Ευγενικός.
Ο ΟΦΗ ήταν εξαιρετικός στη Νέα Σμύρνη και με το 0-2 επί του Αχαρναικού πήρε την πρόκριση στους ομίλους του Κυπέλλου Ελλάδος, δείχνονας ότι το 0-0 του πρώτου αγώνα στο Γεντί Κουλέ, ήταν απλά μια κακή παρένθεση.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα γκολ του Βουό και του Ράντι που χάρισαν τη νίκη-πρόκριση στον ΟΦΗ, αλλά και τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: