Ευχάριστα νέα στην προπόνηση της Τετάρτης (19/10) για τον ΟΦΗ, καθώς οι περισσότεροι παίκτες που αντιμετώπιζαν πρόβλημα τραυματισμού, τις προηγούμενες ημέρες, μπήκαν στο κανονικό πρόγραμμα.
Συγκεκριμένα οι Φαζός, Μπολάκης, Ροβίθης, Τουγλής προπονήθηκαν κανονικά το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο και έδειξαν ότι έχουν ξεπεράσει τα προβλήματα τραυματισμού που αντιμετώπιζαν.
Το ατομικό του πρόγραμμα, αλλά ανεβάζοντας συνεχώς ρυθμούς ακολούθησε ο Δερμιτζάκης, ενώ ατομικό συνεχίζει ο Κοντογιάννης.
Στον ΟΦΗ περιμένουν τις αποφάσεις της Football league για τη σέντρα του πρωταθλήματος, ώστε να διαμορφώσουν ανάλογα το προπονητικό πρόγραμμα της εβδομάδας.
Στην συνεδρίαση της Football league που θα γίνει την Τετάρτη (19/20) θα δώσει το «παρών» ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Γιάννης Πολεμαρχάκης.
Η θέση του ΟΦΗ αναφορικά με την σέντρα του πρωταθλήματος, είναι όπως τονίζει ο πρόεδρος του ΟΦΗ στην επίσημη σελίδα της ομάδας ofi1925.gr ότι «το πρωτάθλημα πρέπει να ξεκινήσει. Δεν πάει άλλο. Αν δεν ξεκινήσει το πρωτάθλημα, δεν υπάρχει νόημα να ασχολούμαστε. Πληρώνουμε τρείς μήνες την μισθοδοσία παικτών και προπονητών και δεν έχουμε δώσει ακόμη ένα αγώνα πρωταθλήματος. Που θα πάει αυτό;» ανέφερε ο προεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925. «Αυτή είναι η θέση μας ξεκάθαρα και την ξέρουν όλοι.
Ο ΟΦΗ θέλει να ξεκινήσει το πρωτάθλημα και αυτή τη θέση θα υποστηρίξουμε και στη συνεδρίαση της Football league» τονίζει ο πρόεδρος της κρητικής ομάδας.
Στην συνεδρίαση της Football league, μαζί με τον πρόεδρο της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, θα παραβρεθεί και ο νομικός σύμβουλος της ομάδας, Μανόλης Φωτάκης.
Την Δευτέρα όπως όλα δείχνουν θα διεξαχθεί το παιχνίδι ανάμεσα στον Εργοτέλη και στον Ιάλυσο για τον 4ο όμιλο της Γ’ Εθνικής.
Η ομάδα της Ρόδου που αντιμετωπίζει πρόβλημα με την μετακίνηση της αποστολής στην Κρήτη υπέβαλε αίτημα στην αρμόδια επιτροπή της ΕΠΟ προκειμένου η αναμέτρηση να λάβει χώρα την Δευτέρα, μια ημέρα αργότερα από το προγραμματισμένο παιχνίδι. Στο αίτημα αυτό έχει απαντήσει θτικά και η διοίκηση του Εργοτέλη.
Στα αγωνιστικά, ο Καλέ, ανεβάζει στροφές και όλα δείχνουν ότι επιστρέφει, ενώ ο Λεάλ ακολουθεί ατομικό πρόγραμμα.