To αποτέλεσμα αδικεί την προσπάθεια μας, ανέφερε εκ μέρους των ποδοσφαιριστών του ΟΦΗ, ο Ανέστης Νάστος στην συνέντευξη τύπου, που ακολούθησε τον αγώνα του ΟΦΗ στη Ριζούπολη, με τον Απόλλωνα. Οπως είπε ο μέσος του ΟΦΗ «το αποτέλεσμα αδικεί την προσπάθεια της ομάδας. Ήμασταν καλύτεροι σε όλο το παιχνίδι και αξίζαμε κάτι παραπάνω. Πρέπει να ξεχάσουμε το παιχνίδι και να εστιάσουμε την προσοχή μας στο πρωτάθλημα που ξεκινάει».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Nτροπή: Διαιτητικά οργια σε βάρος του ΟΦΗ στη Ριζούπολη!
Νιόπλιας: «Επρεπε να δοθεί το πέναλτι, ήμασταν πολύ καλύτεροι»
Βράζουν στον ΟΦΗ με το διαιτητή Μακρυπόδη: «Αλοίωσες το αποτέλεσμα!»
«Πως είναι δυνατόν να μη δίνεις τέτοιο πέναλτι; Αλλοίωσες το αποτέλεσμα» είπε ο τιμ μάνατζερ του ΟΦΗ Σταυρος Λαμπράκης στον διαιτητή Μακρυπόδη, ο οποίος εξελίχθηκε σε αρνητικό πρωταγωνιστή του αγώνα του ΟΦΗ με τον Απόλλωνα στη Ριζούπολη για το Κύπελλο Ελλάδος.
Ο διαιτητής απο την Αχαία «έπνιξε» καθαρό πέναλτι σε τράβηγμα του Βουό απο την φανέλα, στις καθυστερήσεις του αγώνα, συγκεντρώνοντας τα σφοδρά παράπονα των ανθρώπων του ΟΦΗ.
Ο ίδιος «άγαλμα» στα αποδυτήρια της Ριζούπολης, δεν μπορούσε να δώσει εξήγηση, για το σοβαρό λάθος που έκανε και αλλοίωσε το αποτέλεσμα της αναμέτρησης.
Προφανώς είχε ενημερωθεί για το σοβαρό λάθος που έκανε και το οποίο τον...εκθέτει ανεπανόρθωτα.
Μια καραμπινάτη φάση, που «έβγαλε μάτια» και έκανε τους ανθρώπους του ΟΦΗ να «βράζουν» για την διαιτησία.
Ο ΟΦΗ ζητάει ένα ακόμη πέναλτι σε σπώξιμο του Βουό μέσα στην περιοχή, ενώ συνολικά έχει πολλά παράπονα απο την διαιτησία του Μακρυπόδη.
Η ήττα του ΟΦΗ στην Ριζούπολη είναι «μαγική εικόνα» καθώς ήταν πολύ καλύτερος απο τον αντίπαλο του, ενώ ο διαιτητής στο φινάλε του στέρησε τη δυνατότητα να πάρει έστω την ισοπαλία, σε ένα παιχνίδι που έπρεπε να κερδίσει και μάλιστα εύκολα, βάσει ευκαιριών!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Nτροπή: Διαιτητικά οργια σε βάρος του ΟΦΗ στη Ριζούπολη!
Νιόπλιας: «Επρεπε να δοθεί το πέναλτι, ήμασταν πολύ καλύτεροι»
«Χάσαμε ένα παιχνίδι, στο οποίο ο αντίπαλος δεν έκανε ούτε υποψία ευκαιρίας. Ημασταν καλύτεροι σε όλο το παιχνίδι. Αυτό που είδα απο την ομάδα μου, μου έδωσε κουραγιο για τη συνέχεια» ανέφερε ο Νικος Νιόπλιας στον ΟΤΕ-TV μετά τη λήξη του αγώνα με τον Απόλλωνα στη Ριζούπολη (1-0).
Ο τεχνικός του ΟΦΗ αναφέρθηκε και στην φάση στο φινάλε του αγώνα, όπου ο διαιτητής Μακρυπόδης δεν έδωσε καθαρό πέναλτι σε ανατροπή του Βουό. «Υπήρχε πέναλτι και έπρεπε να το δώσει» ανέφερε και κατέληξε λέγοντας ότι «ήμασταν πολύ καλύτεροι απο τον αντίπαλο. Μαγκιά τους που μας κέρδισαν χωρίς να κάνουν φάση. Εγώ είμαι ικανοποιημένος απο αυτό που είδα απο τους πάικτες μου».
Ο Δημ. Σπανός
Ο προπονητής του Απόλλωνα Δημήτρης Σπανός ανέφερε με τη σειρά του, πως «δεν είναι αυτός ο Απόλλων. Δεν εαι η εικόνα που θέλουμε. Πρέπει να προσπαθήσουμε περισσότερο».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Nτροπή: Διαιτητικά οργια σε βάρος του ΟΦΗ στη Ριζούπολη!