Θα προτιμούσα να κερδίσουμε τον ΟΦΗ και ας χαναμε στη Σέρρες, ανέφερε ο προπονητής του Κισσαμικού Σπύρος Μπαξεβάνος, για την αναμέτρηση της Δευτέρας στο Μάλεμε στην πρεμιέρα της Football league.
Μετά τη λήξη του αγώνα με τον Πανσερραικό, όπου ο Κισσαμικός πέτυχε σπουδαία νίκη με 2-0, ο προπονητής της ομάδας των Χανιων ανέφερε ότι
«αυτό που μας ενδιαφέρει είναι η έναρξη του πρωταθλήματος τη Δευτέρα στην έδρα μας, απέναντι σε μία καλή ομάδα όπως είναι ο ΟΦΗ. Μην πω ότι θα άλλαζα μία νίκη απέναντι στον ΟΦΗ με τη σημερινή, θα το προτιμούσα. Κάτι στο οποίο πρέπει να δώσουμε ιδιαίτερη σημασία εμείς το προπονητικό τιμ είναι ότι πρέπει να κρατήσουμε λίγο και τον ενθουσιασμό των παιδιών χαμηλά».
Για το παιχνίδι με τον ΟΦΗ, αναφέρθηκε όμως και ο κεντρικός αμυντικός του ΚΙσσαμικού Νώντας Παντελάκης. Οπως είπε «σίγουρα, είναι ένα τοπικό ντέρμπι. Συνήθως αυτά τα παιχνίδια κρίνονται πολύ στη δύναμη και πιστεύω ότι θα δείξουμε το ίδιο καλό πρόσωπο».
Οι αναλυτικές αναφορές του Σπύρου Μπαξεβάνου:
Η τοποθέτησή του για τον αγώνα: «Επιτέλους ξεκινήσαμε με ένα παιχνίδι Κυπέλλου, μετά από τόσο καιρό προετοιμασίας! Για το παιχνίδι θέλω να πω ότι είμαι ικανοποιημένος, ειδικά από την εμφάνιση της ομάδας. Ήταν κάτι το οποίο με άγχωνε μετά από τόσο καιρό προετοιμασίας, το πώς θα εμφανιστούμε στο πρώτο επίσημο παιχνίδι. Νομίζω ότι και η εικόνα και το αποτέλεσμα σήμερα δικαιώνει την προσπάθεια των παιδιών που γίνεται όλο αυτό το διάστημα. Από εκεί και πέρα σίγουρα αυτό που μας ενδιαφέρει είναι η έναρξη του πρωταθλήματος τη Δευτέρα στην έδρα μας, απέναντι σε μία καλή ομάδα όπως είναι ο ΟΦΗ. Μην πω ότι θα άλλαζα μία νίκη απέναντι στον ΟΦΗ με τη σημερινή, θα το προτιμούσα. Κάτι στο οποίο πρέπει να δώσουμε ιδιαίτερη σημασία εμείς το προπονητικό τιμ είναι ότι πρέπει να κρατήσουμε λίγο και τον ενθουσιασμό των παιδιών χαμηλά και από την εικόνα και από τη νίκη απέναντι στην ομάδα του Πανσερραϊκού, του φίλου μου του Παναγιώτη (σ.σ. Διλμπέρη). Νομίζω ότι ο Παναγιώτης είναι εδώ πέρα για να κάνει καλά πράγματα, είναι πολύ φίλος μου. Ξέρω ότι είναι πολύ συστηματικός, είναι καλός προπονητής πάνω απ’ όλα και το κυριότερο είναι τίμιο και αγνό παιδί και τον αγαπάω κιόλας πάρα πολύ. Τον στεναχώρησα σήμερα αλλά αυτά έχει το ποδόσφαιρο. Έχουμε έναν μακρύ γυρισμό εμείς, θα γυρίσουμε Σαββάτο πρωί στα Χανιά και θα κοιτάξουμε να ξεκουραστούμε όσο πιο καλά γίνεται για το παιχνίδι της Δευτέρας. Να ευχηθώ καλή συνέχεια και καλή αρχή πάνω απ’ όλα στον Πανσερραϊκό και στον Παναγιώτη».
Για το αν έπαιξε ρόλο η κόκκινη στο ματς, αν και ο Κισσαμικός ήταν ούτως ή άλλως καλός στο πρώτο ημίχρονο: «Πάρα πολύ σημαντικό ρόλο, γιατί το είδαμε και κάποια στιγμή ότι υπήρχε και κάποια κούραση σ’ εμάς στο δεύτερο ημίχρονο. Σίγουρα είχαμε και την εικόνα και τις ευκαιρίες και το τέρμα πριν δεχθεί την κόκκινη ο Πανσσεραϊκός. Αλλά σίγουρα θα ήταν διαφορετικό ένα παιχνίδι απέναντι σε μία ομάδα που παίζει με ισαριθμία απ’ ό,τι με λιγότερο παίκτη. Υπήρχε καλή διαχείριση αν και υπήρξε ένας εκνευρισμός όσο δεν ερχόταν το δεύτερο γκολ υπέρ μας. Νομίζω τέλος καλό, όλα καλά».
Ο Νώντας Παντελάκης, ανέφερε για την εκτός έδρας νίκη απέναντι στον Πανσερραϊκό: «Μετά από πολύ καιρό, πολλές προπονήσεις και πολλά φιλικά παίξαμε το πρώτο επίσημο ματς, το οποίο περιμέναμε πολύ καιρό. Ήμασταν πολύ καλοί… Στο πρώτο ημίχρονο καταφέραμε και κάναμε πολλές ευκαιρίες, βάλαμε ένα γκολ και κερδίσαμε την κόκκινη κάρτα. Στο δεύτερο ημίχρονο μπήκαμε λίγο νωθροί, δεν ξεκινήσαμε καλά, αλλά μετά καταφέραμε να παίξουμε όπως στο πρώτο ημίχρονο και να δημιουργήσουμε πολλές φάσεις μπροστά μέχρι που κάναμε και το 0-2. Τέλειωσε το παιχνίδι αυτό, όπως είπαν και οι δύο προπονητές το Κύπελλο είναι άλλος θεσμός, κοιτάμε στο πρωτάθλημα να ξεκινήσουμε θετικά. Έχουμε καλή ομάδα και πιστεύουμε στις δυνατότητές μας»
Για το αν είναι παιχνίδι γοήτρου αυτό απέναντι στον ΟΦΗ: «Σίγουρα, είναι ένα τοπικό ντέρμπι. Συνήθως αυτά τα παιχνίδια κρίνονται πολύ στη δύναμη και πιστεύω ότι θα δείξουμε το ίδιο καλό πρόσωπο».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Η καλή πορεία στο πρωτάθλημα της Football League μπορεί να αποτελεί πρώτο στόχο για την ιστορική ομάδα των Χανίων, ωστόσο, η εικόνα που παρουσίασε στην πρεμιέρα του κυπέλλου απέναντι στη Σπάρτη, δεν αντικατοπτρίζει τις πραγματικές δυνατότητές της.
Οι γηπεδούχοι, εκμεταλλεύτηκαν τα λάθη του Α.Ο.Χ. και νίκησαν 4-0, με γκολ των Μπουντόπουλου (2'), Αναστασάκου (49'), Ηλιόπουλου (67') και Νεμάνια Αρσενίεβιτς (87').
"Μετά απο ένα τέτοιο αποτέλεσμα, δικαιολογίες δεν υπάρχουν. Η ομάδα παρουσιάστηκε πολυ κατώτερη του αναμενομένου. Σίγουρα επηρεάστηκε και απο τα δυο γρήγορα γκολ που δέχτηκε στο πρώτο και δεύτερο ημίχρονο. Αυτό όμως δεν αποτελεί δικαιολογία για την εικόνα. Πρέπει παρά πολυ γρήγορα να συνέλθουμε όλοι απο την ψυχρολουσία αυτή διότι σε τρεις μέρες έχουμε τον πρώτο αγώνα πρωταθλήματος. Θα πρέπει να δούμε τα λάθη μας, να τα διορθώσουμε και να προσπαθήσουμε να ανεβάσουμε όσο το δυνατό πιο γρήγορα την ψυχολογία μας, ώστε να είμαστε έτοιμοι στην πρεμιέρα της Football League", δήλωσε μετά το ματς στη Σπάρτη ο τεχνικός του Α.Ο.Χ. Αντώνης Δρακόπουλος.
Α.Ε. Σπάρτη (Αντωνίου): Μελίσσας Γκαλίτσιος, Γιαννίτσης, Σιώπης, Παπαχρήστος, Μπουντόπουλος (70' Αρσενίεβιτς Φ.) , Αρσενίεβιτς Ν, Κατσίκης (59' Αναστασόπουλος), Μπανούσης, Οικονομόπουλος, Αναστασάκος (63' Ηλιόπουλος)
Α.Ο.Χανιά (Δρακόπουλος): Αθανασίου, Ηρακλής, Μάνιας (63' Αποστολόπουλος), Ζέρης, Νικολόπουλος, Θεολόγου, Τσουκάνης (59' Δαμιανάκης), Γκεμίσης, Σταματής, Φουρλάνος, Σιάννης (51' Λύρας).
Με εξαιρετική εμφάνιση, κυρίως στο πρώτο ημίχρονο όπου είχε δύο δοκάρια και πέτυχε το πρώτο γκολ, η ομάδα του Κισσαμικού μπήκε με το… δεξί στις υποχρεώσεις της για το Κύπελλο Ελλάδας, επικρατώντας με 2-0 του Πανσερραϊκού στο γήπεδο Σερρών.
Τιάγκο και Κίκε έστειλαν την μπάλα στο οριζόντιο δοκάρι στο 10’ και στο 26’, αλλά το τρίτο δοκάρι αποδείχθηκε και… φαρμακερό, αφού η μπάλα κατέληξε τελικά στα δίχτυα στο σουτ του Κίκε στο 30’. Ο διεθνής με την Ισημερινή Γουινέα παίκτης του Κισσαμικού έκανε εξαιρετική ατομική προσπάθεια την οποία ολοκλήρωσε ψύχραιμα για το 0-1. Στο 44’ οι γηπεδούχοι έμειναν με δέκα παίκτες λόγω δεύτερης κίτρινης στον Μαφουτά.
Στο δεύτερο ημίχρονο η εικόνα της ομάδας του Κισσαμικού, δεν ήταν το ίδιο εντυπωσιακή, αλλά με σωστή διαχείριση του παιχνιδιού έγινε το 0-2 στο 75’ με τον Θέο, έπειτα από εξαιρετική προσπάθεια του Κίκε, ενώ υπήρξαν ευκαιρίες και για περισσότερα γκολ.
Οι φάσεις του αγώνα
10’ Τεχνικό σουτ από τον Τιάγκο η μπάλα στο οριζόντιο δοκάρι.
26’ Πάσα του Τιάγκο στον Κίκε το σουτ του οποίου προσκρούει στο οριζόντιο δοκάρι!
30’ ΓΚΟΛ: Από κόρνερ που είχε κερδίσει ο Πανσερραϊκός ο Παγώνης έκανε την μπαλιά για τον Κίκε, που απέφυγε στο σπριντ τον Τσουβαλτσίδη “πάτησε” περιοχή και πλασάροντας ψύχραιμα έστειλε την μπάλα στο δοκάρι και στα δίχτυα (0-1).
33’ Φάουλ του Σταθάκη σουτ στην κίνηση του Σελινιωτάκη η μπάλα άουτ.
48’ Φάουλ του Χατζηδημητρίου κεφαλιά του Καψάλη άουτ.
55’ Μπαλιά του Κίκε για τον Βλάχο που πλασάρει τον εξερχόμενο Μέλκα, που αποκρούει.
63’ Πάσα του Μάντζη στον Κίκε, το σουτ του οποίου μπλοκάρει ο Μέλκα.
64’ Εξαιρετική μπαλιά του Γκούμα στον Κίκε, που μπαίνει στην περιοχή και κάνει το γύρισμα αλλά απομακρύνει ο Βοσκόπουλος, σουτ του Γκούμα μπλοκάρει ο Μέλκα.
67’ Σουτ του Τσούτση από πλάγια θέση αποκρούει ο Λαζαρίδης
75’ ΓΚΟΛ: Μπαλιά του Σταθάκη στον Κίκε, που κάνει εξαιρετική προσπάθεια και δίνει πάσα-μισό γκολ στον Θέο, που πλασάρει για το 0-2.
83’ Νέα ευκαιρία με τον Θέο να μπαίνει περιοχή και να πλασάρει από πλάγια θέση και τον Μέλκα να αποκρούει.
89’ Σουτ του Θέου μπλοκάρει ο Μέλκα.
90+2’ Σουτ του Κουρέλλα, η μπάλα λίγο έξω από την εστία.
Διαιτητής: Παπαργυρίου (Πιερίας)
Βοηθοί: Θεοδώρου-Ζέρβας (Πιερίας)
4ος διαιτητής: Μηλιάδης (Μακεδονίας)
Κίτρινες κάρτες: Μαφουτά (39’), Μάντζης (42’), Μαφουτά (44’)
Κόκκινες κάρτες: Μαφουτά (44’)
Πανσερραϊκός (Παναγιώτης Διλμπέρης): Μέλκα, Τσουβαλτσίδης (66’ Στέβιτς), Βοσκόπουλος, Καψάλης, Ιωαννίδης, Σιάκκας, Ρούτσης (38’ λ.τρ. Τσιμίκας), Χατζηδημητρίου, Κάκκο (46’ Κανούλας), Τσούτσης, Μαφουτά.
Κισσαμικός (Σπύρος Μπαξεβάνος): Λαζαρίδης, Παγώνης, Παντελάκης, Σταθάκης, Κουρέλλας, Σελινιωτάκης, Γκούμας, Τιάγκο (78’ Μαρτίνεθ), Βλάχος (69’ Θέος), Κίκε (77’ Τσερκέζος), Μάντζης.