«Το ταβάνι της ομάδας είναι πολύ υψηλότερο» τονίζει ο τεχνικός διευθυντής της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Σταύρος Λαμπράκης για το ξεκίνημα του ΟΦΗ με τις δυο ισοπαλίες στο πρωτάθλημα της Football league. Oπως επίσημαίνει με δηλώσεις του στην επίσημη σελίδα της ομάδας ofi1925.gr «είμαστε σταναχωρημενοι και προβληματισμένοι, ειδικά μετά το τελευταίο αποτέλεσμα. Το ίδιο και οι παίκτες. Εχουμε συνειδητοποιημένα παιδιά στην ομάδα και καταλαβαίνουν ότι δεν έχουμε παίξει αυτό που μπορούμε σαν ομάδα στα δυο πρώτα παιχνίδια του πρωταθλήματος. Είναι όμως πολύ νωρίς για συμπεράσματα ακόμη. Εχω εμπιστοσύνη στους παίκτες και την ομάδα συνολικά και θα το δείτε στην συνέχεια. Εχουμε παίκτες στη φιλοσοφία της ομάδας, για να πρωταγωνιστήσει στο πρωτάθλημα της Football league. Η κατηγορία είναι δύσκολη και θα παιχθεί μέχρι το τέλος. Υπάρχουν αξιόμαχες και ανταγωνιστικές ομάδες. Κανένα παιχνίδι δεν είναι εύκολο. Χρειάζεται πίστη. Είμαστε ομάδα, στα εύκολα και στα δύσκολα. Είμαι σίγουρος ότι στα επόμενα παιχνίδια η ομάδα θα δείξει ένα καλύτερο πρόσωπο» ανέφερε ο Σταύρος Λαμπράκης.
Ο τεχνικός διευθυντής της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 εξέφρασε την εμπιστοσύνη του στην ομάδα και στους παίκτες και στην εβδομαδιαία συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, στην οποία έχει αποφασιστεί να παραβρίσκεται, προκειμένου να γίνεται μια απευθείας ενημέρωση στην διοίκηση, για θέματα που αφορούν το ποδοσφαιρικό τμήμα.
Η προσοχή όλων στον ΟΦΗ στρέφεται πλέον στο παιχνίδι του Σαββάτου με την Ελευσίνα στο Γεντί Κουλέ, όπου ο στόχος είναι οι τρείς βαθμοί, για να μπορέσει η ομάδα να συνεχίσει δυναμικά την πορεία της.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Οπως και στο Μάλεμε με τον Κισσαμικό (1-1), έτσι και με την Καλλονή στο Γεντί Κουλέ, το σοκ για τον ΟΦΗ ήρθε στο τέλος.
Στα Χανιά ισοφαρίστηκε στο 88' απο τον Κισσαμικό και άφησε δυο βαθμούς, στο Γεντί Κουλέ με την Καλλονή δέχθηκε το γκολ της ισοφάρισης στο 87' και πάλι δεν κατάφερε να φύγει νικητής απο το γήπεδο (2-2).
Και αν στα Χανιά η ισοπαλία ήταν εκτός έδρας και «χωνεύεται», με την Καλλονή δεν συμβαίνει το ίδιο.
Μπροστά σε 4 χιλιάδες κόσμο, ο ΟΦΗ στο γήπεδο του, είχε όλες τις προυποθέσεις για την πρώτη νίκη στο πρωτάθλημα της Football league, αλλά πέταξε την ευκαιρία.
Προηγήθηκε δυο φορές (1-0 και 2-1) και δεν κατάφερε για μια ακόμη φορά να κρατήσει το αποτέλεσμα και να πάρει τους τρείς βαθμούς, απέναντι σε μια Καλλονή, που στηρίχθηκε στο αμυντικό της παιχνίδι στο Ηράκλειο και εκμεταλεύτηκε τα ολέθρια λάθη των παικτών του ΟΦΗ.
Ο ΟΦΗ προηγήθηκε με τον Οστοιτς στο 38' (μετά απο ιδανική σέντρα του Χαντί) και κατάφερε να πάει στα αποδυτήρια με το πολύτιμο 1-0.
Ενα μεγάλο λάθος του τερματοφύλακα Δερμιτζάκη, το οποίο εκμεταλεύτηκε ο Λαμπράκης, έβαλε ξανά την Καλλονή στο παιχνίδι και ο ΟΦΗ αντί να κάνει το 2-0 και να καθαρίσει το παιχνίδι, αυτό έγινε 1-1.
Τη λύση έδωσε απο τον πάγκο ο Ογκμποε, ο οποίος με παλικαρίσια κεφαλιά (απο φάουλ του Χαντί), έβαλε και πάλι τον ΟΦΗ σε θέση οδηγού στο 66' (2-1). Το παιχνίδι όμως δεν είχε τελειώσει.
Οι παίκτες του ΟΦΗ δεν διαχειρίστηκαν σωστά το παιχνίδι και δεν πήγαν για ένα τρίτο γκολ, για να τελειώσουν το ματς.
Ετσι στο 87' μετά απο ένα αχρείαστο φάουλ στα πλάγια, ο νεαρός μεσοεπιθετικός της Καλλονής Λαμπράκης (με κρητικές ρίζες), με μια απίστευτη εκτέλεση, έστειλε την μπάλα στα δίχτυα και σόκαρε το Γεντί Κουλέ.
Δυστυχώς για τον ΟΦΗ το 2-2 έμεινε μέχρι το τέλος και η κρητική ομάδα παραμένει χωρίς νίκη στις δυο πρώτες αγωνιστικές.
Το πρωτάθλημα όμως έχει πολύ δρόμο και θα πρέπει να βρεί τη δύναμη να σηκώσει κεφάλι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Δείτε το 2-2 του ΟΦΗ με την Καλλονή στο Γεντί Κουλέ
Στο ίδιο έργο θεατής ο ΟΦΗ-Ισοπαλία δώρο στην Καλλονή.
Νιόπλιας: Είχαμε το σκορ και έπρεπε να διαχειριστούμε καλύτερα το παιχνίδι
Αγγελος Χαντί: «Κακο αποτέλεσμα, ζητάμε συγγνώμη απο τον κόσμο»
Δείπνο στο ποδοσφαιρικό τμήμα, θα παραθέσει την Πέμπτη (10/11) το βράδυ (8μμ) η διοίκηση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, σε μια «οικογενειακή βραδιά» που θα γίνει στο Κτήμα «Αρχοντικό» στη Ροδιά.
Το σύνθημα στον ΟΦΗ, μετά τις δυο ισοπαλίες με Κισσαμικό και Καλλονή στο πρωτάθλημα της Football league, είναι κοιτάμε μπροστά, καθως το πρωτάθλημα έχει ακόμη πολύ δρόμο. Σε αυτή τη φάση προέχει η ενότητα της ομάδας.
Το Σάββατο (5μμ) ο ΟΦΗ υποδέχεται σε ένα ακόμη παιχνίδ στο Γεντί Κουλέ, την Ελευσίνα, στο οποίο η νίκη, θα δώσει στην ομάδα την δύναμη να συνεχίσει την πορεία της στο πρωτάθλημα.
Οικοδεσπότης της «οικογενειακής βραδιάς» του ΟΦΗ θα είναι ο ιδιοκτήτης του «Αρχοντικού» και φίλος του ΟΦΗ Μανόλης Σταματάκης.