Μετάθεση για τις 26 Φεβρουαρίου, πήραν οι διοικητικές εξελίξεις στον ΟΦΗ, όπως αποφάσισαν οι μέτοχοι της ΠΑΕ στην Γ.Σ. που έγινε την Δευτέρα (12/2) το βράδυ στο ξενοδοχείο Galaxy. Η αναβολή ήταν αναμενόμενη, καθώς φαίνεται να βρίσκονται σε εξέλιξη ακόμη οι διεργασίες για τη συγκρότηση νέας διοίκησης.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Αναβολή για τις 26 Φεβρουαρίου πήρε η Γ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, μετά από απόφαση των μετόχων της ΠΑΕ
Η αναβολή κρίθηκε αναγκαία, προκειμένου να ολοκληρωθούν οι διεργασίες για τη συγκρότηση νέας διοίκησης στην ΠΑΕ ΟΦΗ 1925.
Η νέα Γ.Σ. θα γίνει στον ίδιο τόπο και την ίδια ώρα, σύμφωνα με την πρόκληση που είχε δημοσιευθεί στον Τύπο.
Η φωτογραφία είναι απο την Γ.Σ. που έγινε την Δευτέρα 12/2 στο ξενοδοχείο Galaxy.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Μια ακόμη νίκη, ένα ακόμη βήμα για το στόχο της ανόδου για τον ΟΦΗ, ο οποίος παίζοντας κατά διαστήματα πολύ καλό ποδόσφαιρο, καθάρισε με 3-0 και τη Βέροια και συνεχίζει την πορεία του.
Μπροστά σε 4 και πλέον χιλιάδες φιλάθλους στο Γεντί Κουλέ, ο ΟΦΗ μπήκε δυνατά στο παιχνίδι, αλλά τα δοκάρια του στέρησαν τη δυνατότητα να προηγηθεί νωρίς.
Στο 7’ ο Ντίνας με φάουλ σημάδεψε τη συμβολή των δοκών, ενώ την ίδια τύχη είχε και στο 35’ το όμορφο ψηλοκρεμαστό πλασέ του Μάνου.
Τελικά ο ΟΦΗ ξεκλείδωσε την άμυνα της Βέροιας, στο 41’ σε μια φάση που …χάθηκε η μπάλα.
Ο υπέροχος συνδιασμός Μάνου-Βουό, είχε τελικό αποδέκτη τον Κουτσιανικούλη, ο οποίος με ωραίο πλασέ από το σημείο του πέναλτι έστειλε τη μπάλα στα δίχτυα.
Ο ΟΦΗ κατάφερε να πάει στο ημίχρονο με ένα ακόμη γκολ.
Στις καθυστερήσεις του ημιχρόνου ο Βουό ανατράπηκε, ο διαιτητής έδειξε σωστά το σημείο του πέναλτι και ο Μάνος με ωραία εκτέλεση από τα 11 βήματα πέτυχε το 11ο φετινό του γκολ και παραμένει πρώτος σκόρερ της Football league.
Ο ΟΦΗ πήγε στο ημίχρονο με το 2-0 και απέναντι στη Βέροια που ήρθε στο Ηράκλειο με 14 παίκτες, έμοιαζε να έχει κάνει τη …δουλειά.
Στο 56’ ο ΟΦΗ «σκότωσε» το παιχνίδι με το Μάνο να κερδίζει πέναλτι και τον Βουό να κάνει το τελικό 3-0.
Η Βέροια που περιορίστηκε σε ρόλο κομπάρσου στο παιχνίδι, είχε ένα δοκάρι με τον Δαμιανάκη στο 77’ σε μια φάση στην οποία πρώτα ο γκολκήπερ του ΟΦΗ Στρέζος απέκρουσε την εξ’ επαφής κεφαλιά.
Ο κόσμος του ΟΦΗ χειροκρότησε και πάλι την προσπάθεια των παικτών και έφυγε ικανοποιημένος από το γήπεδο.
Ντεμπούτο για τον ΟΦΗ έκανε και ο Πορτογάλος Κοέλιο, τελευταίο μεταγραφικό απόκτημα του ΟΦΗ.
Ο Κοέλιο πήρε -και αυτός- αγωνιζόμενος γεύση απο το Γεντί Κουλέ.
Με ανακοίνωση της η Διοικούσα Επιτροπή της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, δεν άφησε αναπάντητα τα όσα υποστήριξε ο προπονητής της Βέροιας Τόλης Τερζής, σε ραδιόφωνο συμφερόντων του Αρη στη Θεσσαλονίκη, περί "κάλπικων πέναλτι" και "απειλών που δέχθηκαν οι παίκτες της Βέροιας" στο παιχνίδι με τον ΟΦΗ.
Στην ανακοίνωση της η ΠΑΕ τονίζει ότι ο ΟΦΗ "δεν ασχολείται με μαριονέτες και ανύπαρκτους πουθενάδες", ενώ επισημαίνει ότι άλλοι βρίσκονται πίσω απο τον προπονητή της Βέροιας και ειδικότερα "οι αφανείς ιδιοκτήτες του".
Στην ανακοίνωση της η Διοικούσα Επιτροπή της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, επισημαίνει ότι "η εικόνα που παρουσιάζει ο σημερινός ΟΦΗ, ο οποίος παίζει κατά γενική ομολογία το ΚΑΛΥΤΕΡΟ ποδόσφαιρο της κατηγορίας, τους έχει ΤΡΟΜΑΞΕΙ. Η εικόνα του γεμάτου γηπέδου του ΟΦΗ, που δείχνει ένα ΟΦΗ ΔΥΝΑΤΟ και ΕΝΩΜΕΝΟ τους ανησυχεί".
Από τη Διοικούσα Επιτροπή της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:
"Bγήκε –λέει- και μίλησε σε βάρος του ΟΦΗ και της φιλοξενίας που είχε η Βέροια στο μεταξύ μας παιχνίδι, κάποιος που αποκαλείται προπονητής της.
Και είπε –λέει- ότι ο ΟΦΗ κέρδισε με κάλπικα πέναλτι και απειλές, ένα παιχνίδι στο οποίο έβαλε τρία γκολ, είχε δυο δοκάρια και πολλές ευκαιρίες!
Αλήθεια, τι άλλο θα ακούσουμε, τι άλλο θα επινοήσουν!
Ο άνθρωπος αυτός, είπε αυτά που του είπαν κάποιοι να πεί και αυτό το γνωρίζει όλος ο κόσμος.
Του τα έγραψαν σε ένα χαρτί και του είπαν βγές και πες τα, για να δημιουργήσουν κλίμα.
Κατ’ εντολή τους, λειτούργησε.
Αξιος ο μισθός του λοιπόν, μόνο που δεν θα τον πάρει, από τους αφανείς ιδιοκτήτες του!
Ο ΟΦΗ δεν θα απαντήσει σε αυτόν.
Γιατί δεν μπορεί να ασχολείται με μαριονέτες και ανύπαρκτους πουθενάδες.
Θα απαντήσει, για να ακούσουν εκείνοι που πρέπει.
Εκείνοι που βρίσκονται σε ΠΑΝΙΚΟ και ΦΟΒΟ.
Η εικόνα που παρουσιάζει ο σημερινός ΟΦΗ, ο οποίος παίζει κατά γενική ομολογία το ΚΑΛΥΤΕΡΟ ποδόσφαιρο της κατηγορίας, τους έχει ΤΡΟΜΑΞΕΙ.
Η εικόνα του γεμάτου γηπέδου του ΟΦΗ, που δείχνει ένα ΟΦΗ ΔΥΝΑΤΟ και ΕΝΩΜΕΝΟ τους ανησυχεί.
Χάνουν την ψυχραιμία τους και εκτίθενται.
Όλα αυτά τα «καραγκιοζιλίκια» στα οποία επιδίδονται, απλά δυναμώνουν τον ΟΦΗ και τον κόσμο του.
Καλό κουράγιο και καλή δύναμη στον κόσμο της ιστορικής Βέροιας".
Απο την Διοικούσα Επιτροπή της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925