Ο ΟΦΗ δεν ήταν μόνος ούτε στο Ελ Πάσο! Πάνω απο 100 φίλαθλοι της ομάδας, κέρδισαν την μάχη της εξέδρας και αποτέλεσαν το δωδέκατο παίκτη, για μια ακόμη νίκη για τον ΟΦΗ.
Ο Θανάσης Ντίνας με δυο εξαιρετικά χτυπήματα με απευθείας φάουλ, οδήγησε τον ΟΦΗ στη μεγάλη νίκη στο Ελ Πάσο επί της Καλλιθέας (1-3).
Ο έμπειρος μέσος με μια εκτέλεση με "πονηριά" απο τα πλάγια, αιφνιδίασε τον αντίπαλο τερματοφύλακα, κάνοντας το 1-2, ενώ με ένα ακόμη στο 82', στέλνοντας την μπάλα στο "παράθυρο", υπέγραψε τη νίκη του ΟΦΗ.
Οι φίλαθλοι του ΟΦΗ έζησαν το παιχνίδι με το δικό τους τρόπο απο την εξέδρα και πανηγύρισαν τη νίκη της ομάδας τους, με φωτογραφίες και VIDEOS στο Facebook.
Σε αυτά ξεχωρίζει το video με το δεύτερο γκολ του Ντίνα με φάουλ, στο οποίο ο έμπειρος μέσος αποθεώνεται απο τους φιλάθλους του ΟΦΗ και έδωσε την αφορμή ώστε να ξεκινήσει το...πάρτι στην εξέδρα των οπαδών του ΟΦΗ!
Απολαύστε το γκολ του Ντίνα στο παρακάτω ερασιτεχνικό video, που δείχνει και το πάθος που υπάρχει στον κόσμο του ΟΦΗ αυτή την εποχή, για την επιστροφή της ομάδας στην Σούπερ Λίγκ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
"Σερίφης" του ΟΦΗ ο Ντίνας στο Ελ Πάσο!
Οι τρείς...μπαλωθιές του ΟΦΗ στο Ελ Πάσο! (VIDEO)
Με δυο καταπληκτικά γκολ με ισάριθμες εκτελέσεις φάουλ, οδήγησε τον ΟΦΗ στη μεγάλη νίκη με 1-3 επί της Καλλιθέας στο Ελ Πάσο.
Ο Θανάσης Ντίνας, που ήταν το πρόσωπο του αγώνα, μιλώντας στον Athletic Radio 104,2 μετά τη λήξη τόνισε για τη νίκη του ΟΦΗ, αλλά και τη συμπαράσταση του κόσμου σε ένα ακόμη παιχνίδι ότι «όπου πάμε και παίζουμε, ο κόσμος μας στηρίζει και έχει συσπειρωθεί μέσα από δύσκολες στιγμές. Αυτό είναι σημαντικό για να συνεχίσουμε έτσι ώστε να τον δικαιώσουμε. Κοιτάζουμε ένα προς ένα τα παιχνίδια για να χαμογελάσουμε στο τέλος».
Με τη σειρά του ο αρχηγός του ΟΦΗ, Ανέστης Νάστος, ανέφερε ότι «εμείς κάναμε αυτό που έπρεπε να κάνουμε, πήραμε την ουσία και τους τρεις βαθμούς. Δίκαια κερδίσαμε το παιχνίδι παρότι προηγήθηκε η Καλλιθέα. Βγάλαμε την αντίδραση που έπρεπε και αυτό δείχνει ότι η ομάδα αξίζει να βρίσκεται εκεί που είναι. Η ομάδα έχει βρει τα πατήματα της, χρειάζεται σωστή διαχείριση. Αυτό που πρέπει να κρατήσουμε είναι η σοβαρότητα.
Εμείς αυτό που έχουμε πει στα αποδυτήρια είναι ότι κοιτάζουμε ξεχωριστά το κάθε παιχνίδι. Εμάς μας ενδιαφέρει να βγει η ομάδα, είτε ως πρωταθλητές. Η ομάδα αξίζει να βγει πρωταθλήτρια αλλά έχει δρόμο ακόμα το πρωτάθλημα».
Πηγή:ofi1925.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Στη γρήγορη ισοφάριση του ΟΦΗ στην Καλλιθέα, στάθηκε ιδιαίτερα, ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Παπαδόπουλος, μετά τη νίκη με 3-1 στο Ελ Πάσο.
Ο τεχνικός του ΟΦΗ, ανέφερε στη συνέντευξη τύπου, πως «αυτό ήταν κλειδί το γκολ της νίκης. Η γρήγορη ισοφάριση. Για μας είναι μια ακόμη σημαντική νίκη.
Υπάρχει πίεση και άγχος για να πετύχουμε το στόχο. Για αυτό σε κάποια σημεία του παιχνιδιού γυρίσαμε πίσω και δώσαμε χώρο στον αντίπαλο. Σημαντική νίκη για μας, για να πάμε στο επόμενο παιχνίδι.
Συγχαρητήρια στους παίκτες και στον κόσμο.
Καλή συνέχεια στην Καλλιθέα».
-Για τα λάθη που έκαναν οι παίκτες του ΟΦΗ στο παιχνίδι:
«Κάποια λάθη προέρχονται από την πίεση του αποτελέσματος.
Δεν πρέπει να γίνονται.
Η αντίδραση της ομάδας μετά το γκολ, ήταν πολύ καλή.
Πρέπει κάποια ατομικά λάθη να τα διορθώσουμε.
Είμαστε έμπειρη ομάδα και θα έπρεπε να έχουμε καλύτερη αντίδραση σε κάποιες στατικές φάσεις».
-Για το αν επηρέασαν τον ΟΦΗ οι απουσίες;
«Η ομάδα έχει βάθος. Δεν θα έλεγα ότι μας επηρέασαν οι απουσίες».
-Για τη μάχη της ανόδου:
«Σημαντικές οι επόμενες 5-6 αγωνιστικές, ίσως κριθεί η άνοδος.
Θα πω για μια ακόμη φορά ότι σημασία στη φάση αυτή έχει το αποτέλεσμα.
Θα πρέπει να αποβάλουμε το δικό μας άγχος και να βάλουμε άγχος στους αντιπάλους μας. Εχουμε καλή ομάδα και το έχουμε δείξει».
Εκ μέρους της Καλλιθέας, ο συνεργάτη του Γιώργου Κορακάκη (ήταν τιμωρημένος) Νίκος Κοτσοβός, ανέφερε ότι : “Ήταν ένα παιχνίδι στο οποίο η γρήγορη ισοφάριση από πλευράς ΟΦΗ και τα δυο στημένα έκριναν το παιχνίδι. Προσπαθήσαμε πολύ, ήμασταν άτυχοι στο δοκάρι, αν είχε γίνει το 2-2, θα μπορούσαμε ένα θετικό αποτέλεσμα. Για μας τα δύσκολα ξεκινάνε από το επόμενο παιχνίδι. Χρειάζεται επιμονή και εμπιστοσύνη. Δεν εξαρτάται μόμο από εμάς. Κάθε Κυριακή πρέπει να παίρνουμε κάτι πλέον».
Πηγή:ofi1925.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ