karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Ούτε στην Αρτα, ο ΟΦΗ ήταν μόνος. Περίπου 30 φίλαθλοι του ΟΦΗ, που ταξίδεψαν στην περιοχή, από διάφορα μέρη, βρέθηκαν στο γήπεδο, για το παιχνίδι με την ΑΕ Καραισκάκης, για να υποστηρίξουν τον ΟΦΗ, στο τελευταίο εκτός έδρας παιχνίδι και καθοριστικό για τον τίτλο. Οι φίλαθλοι του ΟΦΗ άπλωσαν τα πανό τους και με τη δύναμη της φωνής τους προσπάθησαν να ενισχύσουν την ομάδα και σε αυτήν την αναμέτρηση.

Δείτε παρακάτω περισσότερες φωτογραφίες απο την Αρτα, μέσα απο την επίσημη σελίδα του ΟΦΗ.

Πηγή: ofi1925.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Ο σπουδαίος Ντίνας, υπέγραψε τη στέψη του ΟΦΗ!

 

O Πανσερραικός, σχεδόν υποβιβασμένος ήρθε στο Ηράκλειο με 14 παίκτες και δυο φιλάθλους και κατάφερε να πετύχει μια ευρεία σε έκταση νίκη επί του Εργοτέλη με 0-3 στο Παγκρήτιο στάδιο.
Ο Εργοτέλης ήθελε τη νίκη για να κλειδώσει την παραμονή του στην κατηγορία (έχει 40 βαθμούς), αλλά δεν τα κατάφερε και ψάχνει μια νίκη για να σιγουρέψει την παραμονή του στα παιχνίδια με Αναγέννηση Καρδίτσας (έξω), Αιγινιακό (μέσα) και Τρίκαλα (έξω) ώστε να ολοκληρώσει το στόχο.

O Πανσερραικός ανέβηκε στους 32, αλλά είναι ακόμη στο -5 απο το όριο σωτηρίας (η Καρδίτσα έχει 37 π με ένα παιχνίδι λιγότερο) και θέλει ένα θαύμα για να σωθεί, τρείς αγωνιστικές πριν το φινάλε, έχοντας να αναμετρηθεί με Παναχαική μέσα, με Αρη έξω και Δόξα Δράμας, μέσα.

Ο Πανσερραικός άνοιξε το σκορ με τον Ναζίμ, στο 32ο λεπτό (1-0). Το 0-2 ήρθε με πολύ ωραίο σουτ του Δούμτσιου στο 49ο λεπτό και ο Ενομό στο 70ο λεπτό ολοκλήρωσε το θρίαμβο με ακόμη ένα όμορφο γκολ. Ο Πανσερραϊκός με τρεις προσπάθειες στην εστία και τέσσερις συνολικά σημείωσε τρία γκολ, ενώ από την άλλη το 72%-28% της κατοχής της μπάλας δεν έδωσε κάτι παραπάνω στον Εργοτέλη.
ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ: Πανυτσίδης (Κοζάνης)
ΒΟΗΘΟΙ: Καραθανάσης (Αν. Αττικής), Οικονόμου (Δυτ. Αττικής
ΓΚΟΛ: 32' Ναζίμ, 49' Δούμτσιος, 70' Ενομό
ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ (Τ. Γκώνιας): Κατσιμήτρος, Μπουρσέλης, Τσέλιος, Μπάτζιος, Πάτας, Νικολακάκης, Σταμόπουλος, Μπουτσάκης (85’ Αγγελόπουλος), Μπούζας (60’ Ιατρούδης), Έφορντ (70’ Μανουσάκης), Σταματάκος.
ΠΑΝΣΕΡΡΑΪΚΟΣ (Π. Στοΐλας): Άντμαν, Σιάκκας, Τσελεπίδης, Στέβιτς (78’ Πέτρου), Μακούσης, Ναζίμ, Αναστασόπουλος, Γιαξής, Κρητικός, Δούμτσιος, Ενομό.

ΔΗΛΩΣΕΙΣ
Ο γυμναστής του Εργοτέλη, Αντώνης Ανδρουλάκης, δήλωσε για το παιχνίδι: «Συγχαρητήρια στον Πανσερραϊκό για τη νίκη του. Το πρόβλημα μας ήταν ότι δεν μπορέσαμε να αντιμετωπίσουμε τις αντεπιθέσεις του αντιπάλου. Δεν ήμασταν καλοί και αν βάλουμε υπόψη και την αποτελεσματικότητα του Πανσερραϊκού, χάσαμε το παιχνίδι. Δεν καταφέραμε να βάλουμε ένα γκολ για να μπούμε στο παιχνίδι και πάλι, κάτι που έχουμε κάνει στα προηγούμενα παιχνίδια μας. Φαίνεται με το αποτέλεσμα πως δεν ήμασταν καλοί, κοιτάμε το επόμενο ματς στην Καρδίτσα που είναι και αυτό επίσης κρίσιμο».

Δείτε στο παρακάτω VIDEO της κρατικής τηλεόρασης τα καλύτερα στιγμιότυπα στο Παγκρήτιο

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Οι οικονομικές εκκρεμότητες προς τους παίκτες του ΟΦΗ, αλλά και η κατάθεση ενός αξιόπιστου φακέλου για την δεύτερη φάση της επιτήρησης, αποτελούν αυτήν την εποχή, τα μεγάλα θέματα που απασχολούν την διοίκηση της ΠΑΕ.

Μαζί βέβαια (συνολικά) με το αύριο της ομάδας και το ποια θα είναι η επόμενη μέρα της, μετά την επιστροφή της, στην Σούπερ Λίγκ.

Διάφορα συσσωρευμένα προβλήματα και ζητήματα στην ΠΑΕ, αλλά κυρίως η έλλειψη (δυστυχώς) ρευστότητας, αναγκάζει (ξανά δυστυχώς!) την διοίκηση της ΠΑΕ, να μην μπορεί να δεί πιο μακριά, από το… σήμερα.

Μέχρι τις 15 Μαίου, εκπνέει η προθεσμία της κατάθεσης του φακέλου επιτήρησης (δεύτερη φάση) και ο ΟΦΗ που διεκδικεί αδειοδότηση Σούπερ Λίγκ, για να έχει δικαίωμα να αγωνιστεί στην παραπάνω κατηγορία, δεν μπορεί να έχει άλλο θέμα προτεραιότητας, από αυτό.

Στην πρώτη φάση, της επιτήρησης, η εικόνα που παρουσίασε ο ΟΦΗ στην ΕΠΟ, ήταν «καθρέπτης» και θέλουν το ίδιο και  τη δεύτερη φορά, ώστε να προχωρήσουν στο τρίτο και τελευταίο στάδιο (αδειοδότηση), χωρίς καμία σκιά και χωρίς κανένα πονοκέφαλο.

Εδώ και μέρες, οι άνθρωποι της ομάδας, είναι σε ανοιχτή γραμμή με όλα τα «μέτωπα», ώστε να μην αφήσουν καμία «τρύπα» κενή, στην οποία θα μπορούσε να πατήσει κάθε κακόβουλος και να κάνει ζημιά, στον ΟΦΗ, σε αυτό το κρίσιμο σημείο.

Μέχρι και την τελευταία μέρα, λένε στον ΟΦΗ, θα κάνουμε ότι είναι δυνατόν, ώστε ο φάκελος, να είναι όπως ήταν και στον πρώτο βαθμό (καθρέπτης).

Κάποιοι στην ΕΠΟ, που εντυπωσιάστηκαν από την καθαρή εικόνα του ΟΦΗ, στην πρώτη φάση της επιτήρησης, αιφνιδιάστηκαν (γιατί είχαν συνηθίσει στο παρελθόν να βλέπουν ένα μάτσο χάλια στους φακέλους αδειοδότησης σε ότι αφορά τον ΟΦΗ), και περιμένουν και αυτή τη φορά, να δουν αν –πράγματι- ο ΟΦΗ θα συνεχίσει να τους  εκπλήσσει ευχάριστα (και να απογοητεύει κάποιους άλλους που τον περιμένουν στη...γωνία), πάνω στο θέμα αυτό.

Νούμερο 2, θέμα προτεραιότητας, στον ΟΦΗ,  είναι η κάλυψη των οικονομικών εκκρεμοτήτων, προς τους παίκτες.

Το ζήτημα της επιτήρησης και της διοχέτευσης των απαραίτητων χρημάτων, προς αυτήν την κατεύθυνση, «αδίκησε» τους παίκτες, που πέτυχαν τον άθλο της ανόδου.

Η κρίση στο ποδοσφαιρικό τμήμα, την εβδομάδας που πέρασε, λόγω της καθυστέρησης των πληρωμών, ανέδειξε ότι το θέμα αυτό, πρέπει να κλείσει άμεσα.

Οι παίκτες έχουν δίκιο, αλλά θα πρέπει να κατανοήσουν και αυτοί, τη σημασία, να ξεπεραστεί με ασφάλεια, το θέμα της αδειοδότησης.

Γιατί αυτό, ανοίγει τελικά, την πόρτα, για την Σούπερ Λίγκ.

Η διοίκηση δεσμεύτηκε στους παίκτες, ότι θα δοθούν κάποια χρήματα, ειδικά για τα παιδιά που έχουν ανάγκη και αυτό έγινε. Την επόμενη εβδομάδα, γίνεται προσπάθεια να μαζευτούν και άλλα χρήματα και να δοθούν στο ποδοσφαιρικό τμήμα.

Ο στόχος είναι, μέχρι τις 27 του μήνα που τελειώνει το πρωτάθλημα, οι παίκτες να λάβουν ένα σημαντικό ποσό, ώστε να μπορέσουν να κάνουν διακοπές με …χαμόγελο. Και το αξίζουν!

Για αυτά που συμβαίνουν στον ΟΦΗ, διαβάστε πως αντιμετωπίζει και ο Αρης τα οικονομικά του ζητήματα, προς τους παίκτες του. Όπως διαβάζουμε στην εφημερίδα metrosport  “σε ότι αφορά τις οικονομικές εκκρεμότητες προς τους παίκτες, πληρωμές θα πραγματοποιηθούν από τα μέσα του τρέχοντα μήνα (Μαίου) και μετά, ώστε να τεθεί σε εφαρμογή ο σχεδιασμός της επόμενης αγωνιστικής περιόδου".

Πληρωμές δηλαδή, και στον Αρη, μετά τις 15 Μαίου, που είναι η καταληκτική ημερομηνία κατάθεσης του φακέλου επιτήρησης. (Εκεί πάντως ούτε σκέψη για αποχή!).

Σας είχα γράψει, ότι ο επιχειρηματίας Αντώνης Παπαδάκης, ακόμα και αν η εταιρεία του, φρέναρε το ενδιαφέρον της, για το πλειοψηφικό πακέτο της ΠΑΕ, ίσως παραμείνει ως φυσική παρουσία, κοντά στην προσπάθεια του ΟΦΗ, με προσωπική οικονομική ενίσχυση. Οπερ και εγένετο!

Ο Αντώνης, ανταποκρίθηκε και πάλι στο κάλεσμα της ομάδας, την ίδια ώρα, που όλοι λένε ότι...τελείωσε απο τον ΟΦΗ.

«Δεν το κάνω σαν μέτοχος, το κάνω σαν απλός φίλαθλος της ομάδας», μας λέει ο Αντώνης, που έχει βοηθήσει σημαντικά την προσπάθεια από τον Ιανουάριο μέχρι και σήμερα και δείχνει ότι θέλει να μείνει στο… κάδρο του ΟΦΗ.

Το τι και το πώς θα το δούμε, προσεχώς…

Μόλις κατατεθεί ο φάκελος για την επιτήρηση, ο ΟΦΗ οφείλει να ευχαριστήσει όλους αυτούς, (μετόχους, και φίλους) που έχουν στηρίξει οικονομικά την δύσκολη προσπάθεια των τελευταίων μηνών.

Aυτό είναι το δίκαιο και το σωστό και πρέπει να το γνωρίζει ο κόσμος του ΟΦΗ.

Αυτήν την εποχή, επικρατεί γενικός συναγερμός.

Εχουν επιστρατευτεί μέτοχοι, αλλά και φίλοι του ΟΦΗ που θέλουν να διατηρήσουν την ανωνυμία τους και συνδράμουν οικονομικά, ώστε να ξεπεραστούν όλοι οι σκόπελοι.

Στην προσπάθεια αυτή, δεν περισσεύει κανείς! (Τα υπόλοιπα εν καιρώ...)

Αμαρτίες της Football league. Πέρσι στην υπόθεση των 6 ξένων της Λαμίας στο παιχνίδι με τη Σπάρτη (περίπτωση Ντούρμισάι), η δικαστίνα κα Μπόζνου της πειθαρχικής της Footballleague, έκανε…μπαλάκι την ιστορία, τη μετέφερε σε ανωτέρους της και τελικά κατέληξε σε κάποιο…συρτάρι.

Η προσφυγή του ΟΦΗ και του Αρη, ομάδων που είχαν έμμεσο συμφέρον, δεν εκδικάστηκε ποτέ!

Η υπόθεση έμεινε «ορφανή»!

Αντίθετα φέτος, για τους 6 ξένους της Δόξας Δράμας στο παιχνίδι με τον Αρη, η κα Μπόζνου δικάζει την υπόθεση κανονικά!

Μάλιστα, αναγνωρίζεται ότι έχουν ένομμο συμφέρον ομάδες όπως η Παναχαική, ο ΑΟΧανιά/Κισσαμικός και η Καλαμαριά, που ζητούν την τιμωρία της Δόξας, αν και ο Αρης που είχε άμεσο συμφέρον, δεν έκανε ένσταση, όπως και πέρσι η Σπάρτη, δεν είχε κάνει ένσταση σε βάρος της Λαμίας.

Σε δυο υποθέσεις, με σοβαρές ομοιότητες, η περσινή αντιμετώπιση, δεν έχει σχέση με τη φετινή.

Το… γιατί, δεν το ξέρει κανείς.

Ακόμα και οι δημοσιογράφοι της Footballleague σηκώνουν τα χέρια ψηλά.

Τι άλλαξε;

Μόνο η κα Μπόζνου γνωρίζει! Θα μας πεί;

Ο έμπειρος δικηγόρος του ΑΟΧανιά/Κισσαμικού, Αρης Λυχναράς λέει για την συγκεκριμένη υπόθεση (την ένσταση σε βάρος της Δόξας) ότι «μέχρι την οριστική κατακύρωση του βαθμολογικού πίνακα μπορεί ομάδες να μην έχουν τη δυνατότητα να ανέβουν, γιατί εμπλέκονται σε διάφορες διαδικασίες ή μπορεί να μην πληρούν τις προϋποθέσεις. Αυτόματα η 3η και 4η ομάδα έχουν άμεσο έννομο συμφέρον».

Δεν μας είπε ο δικηγόρος, βέβαια, ποιες ομάδες που «εμπλέκονται σε διάφορες διαδικασίες» εννοεί.

Να εννοεί τον ΟΦΗ; Απα, πα, πα, πα!

Ο πεινασμένος… καρβέλια, ονειρεύεται!

Σε Χανιά και Πάτρα, φαίνεται ότι υπάρχουν πολλοί τέτοιοι, αλλά θα περιμένουμε για το τελικό σασπένς, για να δούμε, τι θα…πάρουν!

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi