Ανοιχτό το ενδεχόμενο, να μην καταφέρει ο Εργοτέλης, να αγωνιστεί ούτε στην Γ' Εθνική, αφήνει με ανάρτηση του, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη Εργοτέλη, Γιώργος Στειακάκης. Οπως τονίζει, μια ακόμη επαφή με τον Αιγύπτιο ιδιοκτήτη Μάγκεντ Σάμι, απέβη άκαρπη. Ενώ, για την συγκρότηση ομάδας, που θα αγωνιστεί στην Γ' Εθνική, απαιτούνται 200-250 χιλ. ευρώ, με στόχο την παραμονή, χρήματα τα οποία δεν υπάρχουν. Οπως επισημαίνει, σε επαφές που έγιναν, μαζεύτηκαν περίπου τα μισά, τα οποία δεν αρκούν. Ενώ, τονίζει ότι η ανάληψη της ομάδας, απο τον Ερασιτέχνη Εργοτέλη, μπορεί να διακινδυνεύσει την βιωσιμότητα του θεμελίου λίθου της ομάδας. Η τοποθέτηση του Γιώργου Στειακάκη: “Θα σας μιλήσω με το μυαλό και την καρδιά για την κατάσταση στον Εργοτέλη μας: 1. Ως ερασιτέχνης Εργοτέλης προσπαθήσαμε να δώσουμε λύση και μέλλον στην ΠΑΕ Εργοτέλης, ακόμη και με πρόταση τελευταίας στιγμής, πριν 4 μέρες, προς τον Μάγκετ Σάμι. Τόσο αυτή όσο και…