Του Γιώργου Κορτσιδάκη Να πληρώσει ο ΟΦΗ, για όλα τα σπασμένα, για όλες τις αμαρτίες, του Ελληνικού ποδοσφαίρου! Αυτό θέλει, η επιτροπή δεοντολογίας της ΕΠΟ, η οποία αποφάσισε σε πρώτο βαθμό, τον υποβιβασμό του ΟΦΗ, για την υπόθεση του περσινού αγώνα ΟΦΗ-Αιγινακός 6-0, αφαίρεση 6 βαθμών από το νέο πρωτάθλημα και χρηματικό πρόστιμο 300 χιλιάδων ευρώ. Η απόφαση, είναι εφέσιμη και στον ΟΦΗ τονίζουν ότι θα προσφύγουν όπου μπορούν, ακόμα και στο CAS, για να ανατρέψουν την απόφαση-έκτρωμα, η οποία ελήφθη μετά από μια έρευνα που έκανε μια ομάδα προσώπων, η οποία και εισηγήθηκε στην επιτροπή δεοντολογίας, τον υποβιβασμό του ΟΦΗ (και ) του Αιγινιακού, για χειραγώγηση αγώνα! Την ίδια ώρα, που στο Ελληνικό ποδόσφαιρο έχουν γίνει σημεία και τέρατα, πρόσφατα αθωώθηκαν όλοι οι εμπλεκόμενοι για το σκάνδαλο Coriopolis, που συγκλόνισε το Ελληνικό ποδόσφαιρο με καταθέσεις, καταγεγραμμένες ηχητικές συνομιλίες και ένα σωρό αποδεικτικά στοιχεία, ο ΟΦΗ καλείται να πληρώσει με…