Του Γιώργου Κορτσιδάκη Ο ΟΦΗ έφαγε έξι γκολ από τα δεύτερα του Αγιαξ, θα πούν οι πολλοί που δεν είδαν το παιχνίδι.Πιθανόν την ίδια άποψη, να είχαμε και εμείς, αν δεν είχαμε δεί την αναμέτρηση, μέσα από την τηλεοπτική μετάδοση που έγινε από το επίσημο κανάλι του Αγιαξ στο youtube, ώστε να δώσουμε στον ΟΦΗ και τους παίκτες του, τα ελαφρυντικά που δικαιούται.Η εικόνα του αγώνα, μας έδειξε ότι το βαρύ 6-2 δεν λέει όλη την αλήθεια για το τι συνέβη ακριβώς στην αναμέτρηση, αλλά ειδικότερα για τις δυνατότητες του ΟΦΗ, που είναι και το ζητούμενο, για μας.Ο ΟΦΗ, είναι ακόμη ανέτοιμος αγωνιστικά, έχει παίξει 4 φιλικά, έχει σοβαρά μεταγραφικά κενά να καλύψει ακόμη, ειδικά στο κομμάτι της άμυνας, δεν είναι σε θέση να βγάλει ένα 90λεπτο και να έχει το ρυθμό που θέλει στο παιχνίδι του. Ωστόσο, θα έλεγα ότι η εικόνα του, κατά διαστήματα στα πρώτα 60 λεπτά,…