Του Γιώργου Κορτσιδάκη Πριν το παιχνίδι με τον ΟΦΗ ήταν αήττητος. Μετρούσε σε 7 παιχνίδια με τον Αρη, 3 νίκες και 4 ισοπαλίες. Στο Γεντί Κουλέ, υποτάχθηκε όμως και αυτός. Η πρώτη ήττα του Γερμανού προπονητή του Αρη, Μίχαελ Ενιγκ στον πάγκο της ομάδας, έφερε γκρίνια, ατους κίτρινους και έντονη κριτική για τις επιλογές του στο Γεντί Κουλέ. Ο τεχνικός του Αρη, δεν δικαιώθηκε με το επιθετικό 4-4-2 και ειδικά στο δεύτερο ημίχρονο, ον ΟΦΗ με τον παραπάνω παίκτη στο κέντρο, του έβαλε μεγάλα προβλήματα στην άμυνα του. Και στην επίθεση όμως, ο Ιντέγιε, αν και σκόραρε ένα εύκολο γκολ στο Γεντί Κουλέ, ήταν σκέτη...απογοήτευση. Πιο...αργός και απο το θάνατο! Πιο βαρύς και απο το... συμβόλαιο του (κάτι λένε οι Αρειανοί για 500 χιλ. ευρώ!). Ο Γερμανός προπονητής δεν δικαιώθηκε ούτε απο την αλλαγή του Μπρούνο Γκάμα, με το παιχνίδ στο 1-1, ενώ δεν τον βοήιησε και η μέτρια εικόνα…