Του Γιώργου Κορτσιδάκη Η πρώτη νίκη του ΟΦΗ στο πρωτάθλημα, μετά απο 4 ισοπαλίες (με Αρη, Αστέρα, ΑΕΚ, Γιάννινα) και μια ήττα (απο τον ΠΑΟΚ), ήρθε στην 6η αγωνιστική, αλλά ήταν εμφατική και ήταν και εκτός έδρας. Ο ΟΦΗ έσπασε την πολύ κακή παράδοση που είχε στο Αγρίνιο και πήρε ένα πανάξιο διπλό, με μια πολύ ώριμη εμφάνιση. Το διπλό του ΟΦΗ, ήρθε με ανατροπή, καθώς βρέθηκε στο ξεκίνημα του αγώνα, να χάνει με 1-0, αλλά το γύρισε και πήρε τη νίκη με 1-2. Η πρώτη νίκη, όπως είναι λογικό, έφερε πανηγύρια χαμόγελα και αυτοπεποίθηση στους κόλπους της κρητικής ομάδας. Ο ...μισός σκόρερ του ΟΦΗ Λάζαρος Λάμπρου, ο οποίος κάνει την υπέροχη ενέργεια στο γκολ της ισοφάρισης για να βάλει το αυτογκόλ, ο Μάλης στο 17' για το 1-1, αναφέρθηκε μετά το τέλος του αγώνα, στην ανάγκη της νίκης, που τόσο είχε λείψει απο τους παίκτες του ΟΦΗ. Οπως είπε στην κάμερα της…