Του Γιώργου Κορτσιδάκη Τα...βάσανα της δεύτερης κατηγορίας του Ελληνικού ποδοσφαίρου συνεχίζονται! Η κατηγορία, σε μια Παγκόσμια πρωτοτυπία ξεκίνησε το Νοέμβριο (!), αλλά φαίνεται ότι το πιο πιαθνό σενάριο, είναι να οδηγηθεί σε νέο αδιέξοδο! Το χάσμα με την ΕΡΤ για τα τηλεοπτικά δικαιώματα της κατηγορίας, είναι μεγάλο και μάλιστα κάποιες πληροφορίες αναφέρουν ότι η πρόταση του κργατικού καναλιού στις ομάδες, είναι απο τις περίπου 300 χιλ. ευρώ, που έπαιρνε η κάθε μια να πάρει φέτος 80 χιλ. ευρώ! Μάλιστα το ποσό αυτό μοιάζει ως τελεσίγραφο απο την ΕΡΤ στις ομάδες της Σούπερ Λίγκ 2, ενώ να σημειωθεί ότι το περασμένο Σαββατοκύριακο, δεν υπήρχε απο το κρατικό ραδιομέγαρο, ούτε ραδιοφωνική (!) κάλυψη των αγώνων, σε μια κίνηση που έδειξε προφανώς, το τεαταμένο κλίμα που επικρατεί, μεταξυ των δυο πλευρών. Οι ομάδες θα λάβουν τον Ιαουάριο το ποσοστό απο τα κέρδη των παικτων του στοιχήματος (περίπου 300 χιλ ευρώ η κάθε μια),…