Του Γιώργου Κορτσιδάκη Tα πέναλτι καταδίκασαν τον ΟΦΗ, στα δυο παιχνίδια με τον Αρη, για το Κύπελλο. Δυο πέναλτι υπέρ του Αρη, στο παιχνίδι του Κλεάνθης Βικελίδης, για το 3-1. Και ένα ακόμη πέναλτι, στη ρεβάνς του Γεντί Κουλέ, για το 0-2. Ολα τα πέναλτι (που ήταν πέναλτι,σε αυτό δεν τίθεται θέμα) εύστοχα για τον Αρη, ο οποίος με συνολικό σκορ 5-1, πέρασε στους 8 της διοργάνωσης, αφήνοντας τον ΟΦΗ εκτός. Και αν το 5-1 δείχνει άνετη πρόκριση για τον Αρη, η εικόνα των αγώνων, είναι διαφορετική και το τελικό σκορ πλασματικό, ειδικά στο πρώτο παιχνίδι. Ο ΟΦΗ την πάτησε απο την ...άσπρη βούλα και όταν με ένα ισοδύναμο αντίπαλο, κάνεις τρία πέναλτι, σε δυο παιχνίδια, τότε οι πιθανότητες για να πετύχεις το στόχο, δεν είναι σίγουρα μαζί σου. Να σημειωθεί ότι για τον ΟΦΗ, το...κακό των πέναλτι, συνεχίζεται και στο πρωτάθλημα. Με πέναλτι στο 90’ «πέταξε» δυο βαθμούς στο…