Χωρίς τους τραυματίες Κατσικοκέρη, Ροθσάκη και Ζουμπουλάκη, θα παραταχθεί ο Εργοτέλης στην αναμέτρηση της Κυριακής (4.30μμ) με τη Ρόδο στο Παγκρήτιο στάδιο. Στόχος για την ομάδα του Γιάννη Χατζηνικολάου, η δεύτερη νίκη, σε ισάριθμα παιχνίδια στο πρωτάθλημα της Γ' Εθνικής.
Η ανακοίνωση του Εργοτέλη αναφέρει για την ολοκλήρωση της προετοιμασίας και την αποστολή:
«Με πρωινή προπόνηση ολοκληρώθηκε σήμερα η προετοιμασία του Εργοτέλη για τον αυριανό αγώνα με την Ρόδο στο Παγκρήτιο στις 16:30.
Το πρόγραμμα, διάρκειας 70 λεπτών, αφιερώθηκε σε ασκήσεις με στημένες φάσεις. Ατομικά λόγω ενοχλήσεων στον τετρακέφαλο γυμνάστηκε ο Ρουσάκης, ο οποίος αποκλείστηκε από την αποστολή όπως και ο Κατσικοκέρης, παρότι συμμετείχε κανονικά στην προπόνηση. Εκτός έμεινε και ο Ζουμπουλάκης, ο οποίος βρίσκεται στην Αθήνα για θεραπεία.
Η 19μελής αποστολή που ανακοίνωσε ο Γιάννης Χατζηνικολάου αποτελείται από τους:
Στεφανάκο, Βασιλειάδη, Τζανή, Σηφάκη, Τσουμάγκα, Λυδάκη, Καρρά, Βογιατζή, Κολόκα, Καλέ, Δημήτρη, Μπερουασβίλι, Λεάλ, Κοιλιάρα, Μανουσάκη, Μισέλ, Καϊμακαμούδη, Γκοτσούλια και Πόι».
Ο ΟΦΗ έμεινε στο 0-0 με τον Αχαρναικό, στο Γεντί Κουλέ, στο πρώτο παιχνίδι των δυο ομάδων για την πρώτη φάση του Κυπέλλου Ελλάδος.
Στην κρητική ομάδα πάντως φωνάζουν για ένα πέναλτι στον Μίκιτς που δεν δόθηκε στο δεύτερο ημίχρονο, αλλά και για το γκολ του Ροβίθη που ακυρώθηκε.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης....
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Εμεινε στο «μηδέν» με τον Αχαρναικό ο ΟΦΗ
Με προπόνηση που έγινε το πρωί του Σαββάτου (17/9) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ ολοκλήρωσε την προετοιμασία του, για την αναμέτρηση της Κυριακής με τον Αχαρναικό στη Νέα Σμύρνη (3μμ) για το Κύπελλο Ελλάδος.
Στην αποστολή ο Νίκος Νιόπλιας συμπεριέλαβε 18 παίκτες. Πρόκειται για τους: Δερμιτζάκη, Δαύκο, Αντουκόρ, Ράντι, Μασάδο, Μίκιτς, Μιλοσάβλιεφ, Οστοιτς, Βουό, Βαλλιάνο, Κιάσσο, Κοιλιάρα, Κώτσιο, Ογκμποε, Φαζό, Χαντί, Kοντογιάννη και Μανιαδή.
Εκτός αποστολής έμειναν οι τραυματίες Κομεσίδης (προσαγωγός), Μπουρσέλης (προσαγωγός), Χίσι (διάστρεμμα), Νάστος (κοιλιακούς), και οι Μάνος, Ροβίθης, Βρεττός, Μπολάκης, Σουλέ, Κασμερίδης, Τουγλής.
Οι παίκτες που έμειναν εκτός αποστολής θα κάνουν προπόνηση την Κυριακή στο αθλητικό κέντρο, ενώ οι τραυματίες θα συνεχίσουν το προγραμμα αποθεραπείας τους.
Η εκτίμηση του ιατρικού επιτελείου του ΟΦΗ είναι ότι οι Μπουρσέλης, Κομεσίδης και Χίσι την επόμενη εβδομάδα, θα επιστρέψουν στο κανονικό πρόγραμμα.