karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Με το «αγαπημένο» του 1-0 με το οποίο έχει κάνει το 4Χ4 στον 4ο όμιλο της Γ' Εθνικής, το...τρενάκι του Ερμή Ζωνιανών «σφυρίζει» και το ερώτημα είναι «που πάει;».

Οι Ζωνιανοί αήττητοι και χωρίς μάλιστα να έχουν δεχθεί γκολ στα 4 πρώτα παιχνίδια του πρωταθλήματος, φιγουράρουν στην πρώτη θέση της βαθμολογίας χέρι-χέρι με τον Εργοτέλη και δείχνουν να συνεχίζουν ιδανικά αυτό που είχαν ξεκινήσει πέρσι στην κατηγορία, όπου ήταν η ευχάριστη έκπληξη τερματίζοντας τελικά στην 6η θέση της κατάταξης.

Τελευταίο «θύμα» του Ερμή, το ΙΝΚΑ Χανίων, που δεν είχε δεχθεί ακόμη γκολ στο πρωτάθλημα, αλλά ο Τοπούζης στο 93' χάρισε με μια ωραία εκτέλεση, το «χρυσό» τρίποντο στους Ρεθυμνιώτες, μέσα στις Μουρνιές (0-1).

Το σημαντικό για τον Ερμή, είναι το γεγονός, ότι το καλοκαίρι «άλλαξε» σχεδόν όλη την ομάδα του, έφυγαν σημαντικοί παίκτες, αλλά η ομάδα όχι μόνο κράτησε τον χαρακτήρα της, αλλά παρέμεινε σε πολύ καλό επίπεδο!

Στα 4 πρώτα παιχνίδια ο Ερμής, δεν εντυπωσιάζει με την απόδοση του, αλλά δείχνει να έχει αφομοιώσει σαν ομάδα, ένα στυλ παιχνιδιού και μπορεί και παίρνει στο γήπεδο τα αποτελέσματα που θέλει!

Το 1-0 είναι νίκη, είναι τρεις βαθμοί και αυτό το «μοντέλο» δείχνει να ακολουθεί ο Ερμής του ελπιδοφόρου προπονητή Γιώργου Πετράκη, ο οποίος ποντάρει πολλά στην εμπειρία κάποιων παικτών όπως ο ογκόλιθος της άμυνας Ανυφαντάκης, αλλά και ο Φαμπίνο που απο τον ΟΦΗ μετακόμισε στα Ζωνιανά.

Πρόκειται για μια ομάδα, που έχει στηθεί με σήμα κατατεθέν το «μηδέν» στην άμυνα και απο εκεί και μετά ένα γκολ στην επίθεση και...φύγαμε γα το επόμενο παιχνίδι!

Οι Ζωνιανοί έχουν τρομάξει με το ξεκημα τους τα επίδοξα φαβορί της κατηγορίας, ωστόσο οι άνθρωποι της ομάδας, δεν πετούν στα σύννεφα.

Πάντως στην επόμενη αγωνιστική (5η) ο Ερμής υποδέχεται τη Ρόδο, ενώ ο πρωτοπόρος Εργοτέλης αγωνίζεται στη Νίκαια με τον Ιωνικό και αν ο συνδιασμός για τους Ζωνιανούς είναι ευνοικός, μπορεί την προσεχή Κυριακή, να απολαμβάνουν την μοναξιά της κορυφής, δίνοντας ακόμη μεγαλύτερη συνέχεια στην έκπληξη που διαγράφουν μέχρι σήμερα...

ΔΕΙΤΕ ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ VIDEO ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΝΙΚΗ ΤΟΥ ΕΡΜΗ ΖΩΝΙΑΝΩΝ ΣΤΙΣ ΜΟΥΡΝΙΕΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Που το πάει ο Ερμής; Μεγάλο διπλό στις Μουρνιές!

Γ' Εθνική: 4Χ4 για Εργοτέλη και Ερμή Ζωνιανών, διπλό ο ΠΟΑ

Γενική καθαριότητα στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, πραγματοποιήθηκε  με πρωτοβουλία των ανθρώπων του ΟΦΗ, αλλά και την συνδρομή μηχανημάτων και συνεργείου απο την υπηρεσία καθαριότητας του Δήμου Ηρακλείου.

Συγκριμένα, η μηχανοκίνητη σκούπα του Δήμου «σκούπισε» όλο το αθλητικό κέντρο και τους δρόμους, έγινε περισυλλογή σκουπιδιών, ειδικά σε σημεία που δεν ήταν τόσο εμφανή, κοπή χόρτων στα παρτέρια, αλλά και δέντρων του αθλητικού κέντρου.

«Οπως συνέβη πέρσι το καλοκαίρι, όπου το Βαρδινογιάνειο αθλητικό κέντρο του ΟΦΗ δέχθηκε σοβαρές παρεμβάσεις, έτσι και φέτος, στόχος των ανθρώπων του ΟΦΗ, είναι να λάμπει και να διατηρείται μέσα στο χρόνο, ως το στολίδι που διαθέτει ο σύλλογος, το οποίο και πρέπει να διαφυλαχθεί ως κόρη οφθαλμού» αναφέρει η ανακοίνωση του ΟΦΗ.

Να σημειωθεί ότι με ανακοίνωση της η διοίκηση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, ευχαριστεί «τον δήμαρχο Ηρακλείου Βασίλη Λαμπρινό, τον αντιδήμαρχο καθαριότητας Χάρη Μαμουλάκη, αλλά και τον υπέυθυνο καθαριότητας του δήμου Μιχάλη Καρασάββα, για την διάθεση των μηχανημάτων και του συνεργείου καθαριότητας του δήμου Ηρακλείο, για τις εργασίες στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο».

Ο ΟΦΗ έχει ένα...Ντίβατς στις τάξεις του. Οπως τον γνωστό Ντίβατς! Τον σπουδαίο Σέρβο μπασκετμπολίστα με την μεγάλη καριέρα στο..ΝΒΑ!

Ο Σέρβος επιθετικός του ΟΦΗ Βλάνταν Μιλοσάβλιεφ, δεν του...μοιάζει ούτε στο ύψος (2μ16 ο Ντίβατς), ούτε στην κοψιά, όμως το «παρατσούκλι» του είναι ...Ντίβατς.Βλάνταν ο ένας, Βλάνταν ο άλλος βλέπετε. Αυτή είναι -όμως-και η μοναδική ομοιότητα τους.

Ολοι στην Σερβία γνωρίζουν τον 29χρονο επιθετικό του ΟΦΗ, με αυτό, το παρατσούκλι, ενώ και οι φίλοι του, τον αποκαλούν με τον ίδιο τρόπο: «Ντίβατς».

Μάλιστα ο Μιλοσάβλιεφ, στην «μαύρη» εμφάνιση του ΟΦΗ αναγράφει το...παρατσούκλι του, στο πίσω μέρος της φανέλας του!

«Πάντα τον θαύμαζα, τον Ντίβατς. Υπήρξε σπουδαίος παίκτης» δήλωσε στην επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofi1925.gr ο Βλάνταν Μιλοσάβλιεφ, εξηγώντας την ...αδυναμία του, στον συμπατριώτη του Σούπερ στάρ του μπάσκετ.

Τι σχέση έχει όμως ο Μιλοσάβλιεφ, με το μπάσκετ;

Ο ίδιος μας λέει ότι «ήμουν πολύ καλός και απο εκεί οι φίλοι μου, μου κόλλησαν σε μικρή ηλικία το παρατσούκλι Ντίβατς. Πάντα μου άρεσε το μπάσκετ. Το παρακολουθώ ακόμα και σήμερα. Με κέρδισε όμως το ποδόσφαιρο!»

Ο Μιλοσάβλιεφ, θα αποτελέσει φέτος ένας απο τους παίκτες-βαρόμετρο στην επίθεση του ΟΦΗ.

Ο ίδιος τονίζει πως «δεν είμαι ακόμη ευχαριστημένος απο τον εαυτό μου. Σε κάποια παιχνίδια έχω πάει καλά, σε κάποια άλλα όχι. Ξέρω τον εαυτό μου και είμαι βέβαιος ότι έχω να δώσω πολλά στον ΟΦΗ. Ημουν κουρασμένος, είχα και ένα τραυματισμό που με άφησε λίγο πίσω. Ολα έπαιξαν ρόλο. Τώρα είμαι καλά.Πιστεύω ότι στο πρωτάθλημα, θα είμαι αυτός που πρέπει».

Ο Σέρβος επιθετικός για το μεγάλο πλεονέκτημα του φετινού ΟΦΗ, τονίζει πως «έχουμε πολύ καλό κλίμα! Η ομάδα έχει πολλούς ξένους παίκτες, αλλά βλέπετε είμαστε όλοι μαζί. Μου αρέσει αυτό το δέσιμο που υπάρχει, γιατί βγαίνει και στο γήπεδο».

Ο γρήγορος εξτρέμ του ΟΦΗ επισημαίνει για την δυναμικότητα του ΟΦΗ, ότι «έχουμε πολύ καλή ομάδα. Είμαστε ομάδα πάνω απο όλα. Θα παλέψουμε για να ανέβουμε στην Σούπερ Λίγκ. Αυτός είναι ο στόχος. Δεν θα είναι εύκολο. Υπάρχουν 4-5 καλές ομάδες. Η Β' Εθνική είναι σκληρή κατηγορία. Θέλει υπομονή, αλλά πιστεύω ότι τελικά θα τα καταφέρουμε».

Ο Μιλοσάβλιεφ είναι πολύ ικανοποιημένος απο τις συνθήκες που έχει βρεί στον ΟΦΗ, αλλά και στην πόλη του Ηρακλείου, που αρέσει στον ίδιο και την οικογένεια του. Ο Σέρβος επιθετικός είναι χαρούμενος, καθώς πλέον έχει έρθει στο Ηράκλειο η οικογένεια και το παιδί του.

Οπως λέει «ειναι όλα πολύ ωραία εδώ. Η ομάδα, η πόλη, ο καιρός. Είναι φανταστικό μέρος η Κρήτη και μας αρέσει πολύ» καταλήγει.

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi