karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Πήραν το...διπλό και το έριξαν στις πίτσες!

Στον Κισσαμικό πανηγύρισαν έξαλλα την μεγάλη νίκη της ομάδας μέσα στην Καρδίτσα (0-1) για την 6η αγωνιστική του πρωταθλήματος της Football league.

Μετά τη λήξη οι παίκτες της ομάδας των Χανίων πανηγύρισαν  την επιτυχία τους στα αποδυτήρια της ομάδας και έβγαλαν...selfie με τις πίτσες, που είχαν παραγγείλει οι άνθρωποι της ομάδας, για τους παίκτες, πριν μπουν στο λεωφορείο της επιστροφής για τον Πειραιά, όπου τους περίμενε το πλοίο της γραμμής για τα Χανιά.

Βέβαια, η ...κατανάλωση πίτσας για τους ποδοσφαιριστές μετά τα παιχνίδια, δεν είναι έκπληξη, αλλά μάλλον συνήθεια, καθώς εκείνοι που γνωρίζουν λένε, ότι έχει όλα τα συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός του ποδοσφαιριστή, μετά την καταπόνηση ενός αγώνα!

Το διπλό του Κισσαμικού στην Καρδίτσα είναι το πρώτο για το φετινό πρωτάθλημα, αλλά και η δεύτερη συνεχόμενη νίκη μετά το τρίποντο επί της Σπάρτης.

Οι επιτυχίες αυτές συνδιάζονται με την πρόκρση στους ''16" του Κυπέλλου Ελλάδος για την ομάδα των Χανίων, η οποία είχε ένα νωθρό ξεκίνημα στη χρονιά, αλλά δείχνει ότι συνέρχεται και παίρνει στο γήπεδο αυτό που δικαιούται!

O Kισσαμικός έκανε πέρσι μια ξιοπρεπέστατη παρουσία στο πρωτάθλημα, της Β' Εθνικής τερματίζοντας στην 6η θέση και όλα δείχνουν ότι και φέτος έχει τις προυποθέσεις να καταφέρει να εξασφαλίσει άνετα τη σωτηρία της και απο εκεί και πέρα να διεκδικήσει ότι καλύτερο μπορεί...

Γ.Κορτς

«Η Ξάνθη είναι η πιο φορμαρισμένη ομάδα του πρωταθλήματος» ανέφερε ο Νίκος Νιόπλιας σχολιάζοντας στην επίσημη σελίδα του ΟΦΗ, ofi1925.gr την κλήρωση της φάσης των 16 του Κυπέλλου Ελλάδος.

Ο ΟΦΗ θα βρεί απέναντι του την Ξάνθη σε διπλούς αγώνες (πρώτα στην Ξάνθη και μετά στο Γεντί Κουλέ), που θα γίνουν 10-12/1 και 24-26/1.

Όπως ανέφερε ο τεχνικός του ΟΦΗ «μειονέκτημα για μας είναι το γεγονός ότι τον Ιανουάριο, το πρόγραμμα για μας είναι πολύ φορτωμένο με παιχνίδια του πρωταθλήματος της Football league, που είναι και ο βασικός στόχος. Παίζουμε με την πιο φορμαρισμένη ομάδα του πρωταθλήματος. Η Ξάνθη είναι το φαβορί» συμπλήρωσε ο προπονητής του ΟΦΗ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Η Ξάνθη στο δρόμο του ΟΦΗ!

 

Η Ξάνθη θα είναι αντίπαλος του ΟΦΗ στην φάση των 16 του Κυπέλλου Ελλάδος, όπως ανέδειξε η κλήρωση που έγινε στα γραφεία της ΕΠΟ.

Θα γίνουν δυο αγώνες με τον πρώτο στην Ξάνθη και το δεύτερο στο Γεντί Κουλέ.

Οι πρώτοι αγώνες της φάσης των 16 θα διεξαχθούν στις 10-12/1  και οι επαναλληπτικοί στις 24-26/1. 

Να σημειωθεί ότι στην φάση των 16 θα έχει αξία το εκτός έδρας γκολ, ενώ προβλέπεται στον επαναλληπτικό παράταση και πέναλτι, σε περίπτωση που δεν κριθεί η πρόκριση στην κανονκή διάρκεια του αγώνα.

O OΦΗ ως πρώτος στον όμιλο του, θα κληρωνόταν με ομάδα που πήρε την πρόκριση ως δεύτερη, αλλά έπεσε σε ενα απο τους πιο ισχυρούς αντιπάλους που θα μπορούσαν να του τύχουν.

Οι υποψήφιοι αντίπαλοι του ΟΦΗ ήταν οι Τρίκαλα,Πλατανιάς,Ξάνθη,Αρης,Λαμία,Παναιτωλικός,Λεβαδειακός.

Σε κάθε περίπτωση, ο ΟΦΗ απέδειξε στα παιχνίδια με Παναθηναικόκαι Ηρακλή, ότι αν και ομάδα Β' Εθνικής, είναι ειδικά στην έδρα του ανταγωνιστική ομάδα, για κάθε αντίπαλο.

Αναλυτικά τα ζευγάρια των "16" του Κυπέλλου Ελλάδος:
Ξάνθη - ΟΦΗ

Πλατανιάς - ΠΑΣ Γιάννινα

Λεβαδειακός - ΑΕΚ

Άρης - Ολυμπιακός

Παναιτωλικός - ΠΑΟΚ

Τρίκαλα - Αστέρας

Λαμία - Ατρόμητος

Παναθηναϊκός - Κισσαμικός

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi