Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο Εργοτέλης σχεδιάζει ξανά την αμυντική του γραμμή απο την αρχή, καθώς έχει αποδειχθεί ότι είναι η αχίλειος πτέρνα της ομάδας, απο το ξεκίνημα του πρωταθλήματος της Γ' Εθνικής!
O Eργοτέλης επιθετικά πάει καλά, αλλά πίσω...μπάζει!
Το τελευταίο παιχνίδι με τον Αγιο Ιερόθεο στο Παγκρήτιο στάδιο, όπου δέχθηκε 3 γκολ και τελικά έχασε το παιχνίδι (2-3), ήταν η σταγόνα που ξεχείλησε το ποτήρι.
Βέβαια, τα αμυντικά κενά του Εργοτέλη, είχαν φανεί απο το καλοκαίρι και αργότερα επιβεβαιώθηκαν στα επίσημα παιχνίδια του πρωταθλήματος.
Ετσι, με εισήγηση του νέου προπονητή της ομάδας Νίκου Ουσταμπασίδη, οι κιτρινόμαυροι προχώρησαν στην τέταρτη μεταγραφή τους για τον Ιανουάριο, η οποία όπως και οι άλλες τρείς, είναι στην αμυντική γραμμή της ομάδας!
Αυτό σημαίνει ότι «ξηλώνεται» ουσιαστικά η άμυνα που σχεδιάστηκε το καλοκάιρι!
Τελευταία μεταγραφή του Εργοτέλη, είναι όπως ανακοινώθηκε ο πρώη κεντρικός αμυντικός της Καβάλας Χρήστος Μπάτζιος.
Να σημειωθεί ότι ήδη έχουν αποκτηθεί ο 27χρονος αμυντικος Θωμάς Γκαρακλίδης, ο 25χρονος αριστεροπόδαρος ακραίος αμυντικος Χρήστος Νιάρος και ο 25χρονος δεξιος μπακ-χαφ Μανώλης Νικολακάκης.
Βέβαια, η απόκτηση τόσων αμυντικών, θα φέρει και αποχωρήσεις κάποιων που δεν ανταποκρίθηκαν στις προσδοκίες.
Να σημειωθεί πάντως, ότι για την ώρα φημολογείται και η λύση συνεργασίας με ένα απο τους ακραίους επιθετικούς.
Τον Αργεντίνο Μάουρο Πόι, ο οποίος δεν έχει ικανοποιήσει με τις εμφανίσεις του.
Το αν οι αποχωρήσεις και οι αφίξεις βγούν σε καλό αυτό θα το φανεί προσεχώς.
Το ζητούμενο είναι αυτοί που ήρθαν ή θα έρθουν, να είναι καλύτεροι απο εκείνους που φεύγουν, για να αλλάξει η εικόνα προς το καλύτερο...
Η ανακοίνωση του Εργοτέλη για τον Χρήστο Μπάτζιο, αναφέρει: «Ο ΓΣ Εργοτέλης ανακοινώνει τη συμφωνία συνεργασίας με τον ποδοσφαιριστή Χρήστο Μπάτζιο».
Ο ποδοσφαιριστής τόνισε από την πλευρά του: «Είναι τιμή μου να ενισχύσω κι εγώ την προσπάθεια της ιστορικής ομάδας του Εργοτέλη. Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια, καθώς πρέπει με πράξεις να αποδείξουμε μέσα στο γήπεδο ότι θα κάνουμε τα πάντα για την επίτευξη του μοναδικού στόχου που είναι η άνοδος. Ελπίζω κι εύχομαι το καλοκαίρι να πανηγυρίσουμε όλοι μαζί την επιστροφή του Εργοτέλη στις επαγγελματικές κατηγορίες».
Στο παιχνίδι με τον Πανσερραικό που θα γίνει την Κυριακή (8/1, 4μμ) στο Γεντί Κουλέ, στρέφει την προσοχή του ο ΟΦΗ, μετά την ήττα απο τον Αγροτικό Αστέρα στον Εύοσμο (2-1).
Στόχος είναι η με κάθε τρόπο, επιστροφή στις νίκες.
Με προπόνηση που έγινε την Πέμπτη (5/1) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ξεκίνησε ουσιαστικά η προετοιμασία για την αναμέτρηση με την ομάδα των Σερρών.
Στο πρόγραμμα δεν συμμετείχε ο Ράντι, ο οποίος έχει δεχθεί ένα χτύπημα στο πόδι απο το παιχνίδι με τον Αγροτικό Αστέρα.
Κανονικά γυμνάστηκε όμως ο Αγγελος Χαντί, ο οποίος θα είναι όπως όλα δείχνουν, στα πλάνα της τεχνικής ηγεσίας.
Ο Αντουκόρ, που αποβλήθηκε στον Εύοσμο με δεύτερη κίτρινη κάρτα, δεν υπολογίζεται για το παιχνίδι με τον Πανσερραικό.
Η προετοιμασία για το παιχνίδι με την ομάδα των Σερρών, θα συνεχιστεί με προπόνηση που θα γίνει την Παρασκευή (6/1) το πρωί (11 π.μ.) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.

Παίκτης του Πλατανιά είναι για 1.5 χρόνο, ο 27χρονος μέσος Στέλιος Μαραγκός, όπως ανακοινώθηκε και επίσημα απο την ομάδα των Χανίων. Ο 28χρονος αμυντικός έμεινε ελεύθερος από τη Βέροια. Ο Μαραγκός είχε ξαναφορέσει τη φανέλα της χανιώτικης ομάδας την περίοδο 2011-12 όταν αυτή αγωνιζόταν στη Β' Εθνική. Αργότερα αγωνίστηκε σε Καβάλα, ΑΕΚ Λάρνακας, Κέρκυρα και Βέροια.
Η ανακοίνωση από τον Πλατανιά έχει ως εξής:
H ΠΑΕ Πλατανιάς Χανίων καλωσορίζει ξανά στις τάξεις της, τον Στέλιο Μαραγκό. Ο 27χρονος (4/5/1989) αμυντικός υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας για 1,5 χρόνο.
H καριέρα του