Οι αθλητές του τμήματος στίβου του ΟΦΗ συνεχίζουν να εντυπωσιάζουν και να κρατούν ψηλά τη σημαία του συλλόγου.
Στο 31ο Πρωτάθλημα Κλειστού Στίβου Ανδρών - Γυναικών που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα το Σαββατοκύριακο 18-19 Φεβρουαρίου, ο ΟΦΗ είχε ένα ασημένιο μετάλλιο στο ύψος με τον Δημήτρη Πατραμάνη, ενώ η κορασίδα Ζωή Μπαλαμούτη με επίδοση 12,47 στο Τριπλούν σημείωσε Πανελλήνιο Ρεκόρ Κορασίδων στο Κλειστό Στίβο και κατέκτησε την 4η θέση.
Δυο μεγάλες επιδόσεις για δυο σπουδαίους αθλητές του ΟΦΗ.
Ο Δημήτρης Πατραμάνης πραγματοποίησε εξαιρετική εμφάνιση και κατέκτησε το ασημένιο μετάλλιο και τη 2η θέση στο ύψος με επίδοση 2μ08 . Μάλιστα στην προσπάθεια του για το 2.12 και την 1η θέση, δυστυχώς ο πήχης δεν του έκανε το χατίρι.
Η κορασίδα Ζωή Μπαλαμούτη με επίδοση 12,47 στο τριπλούν σημείωσε Πανελλήνιο Ρεκόρ Κορασίδων στο Κλειστό Στίβο και κατέκτησε την 4η θέση.
Ακόμη, ο αθλητής του ΟΦΗ Παθιάκης Νικόλαος πραγματοποίησε ατομικά ρεκόρ και στα δύο αγωνίσματα που συμμετείχε με 54,49 στα 400μ Ανδρών και 24,06 στα 200μ Ανδρών.
Την αποστολή του ΟΦΗ συνόδευσαν στους αγώνες οι προπονητές Χρήστος Λίτσικας, Γιώργος Κόκκινος, Αντώνης Τσατσάκης και Εμμανουήλ Μαυράκης.
Επιστρέφει στους πάγκους της Γ' Εθνικής ο Θανάσης Κολιτσιδάκης, ο οποίος αναλαμβάνει την τεχνική ηγεσία της Θύελλας Ραφήνας, η οποία μετέχει στον 4ο όμιλο της Γ' Εθνικής και είναι στην τρίτη θεση απο το τέλος με 15 βαθμούς.
Ο Κολιτσιδάκης μετά την λύση της συνεργασίας του με την ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, όπου ήταν συνεργάτης του Νίκου Νιόπλια, είχε αναλάβει τεχνικός διευθυντής στην ακαδημία ποδοσφαίρου του ΟΦΗ, πόστο που δεν μπορεί να έχει πλέον.
Μάλιστα η ακαδημία ποδοσφαίρου του ΟΦΗ με ανακοίνωση της, ευχήθηκε στον Θανάση Κολιτσιδάκη, καλή επιτυχία στη νέα του θέση.
Η ανακοίνωση της Ακαδημία ποδοσφαίρου του ΟΦΗ αναφέρει:
"Η Επιτροπή Ακαδημίας ΟΦΗ και ο ΟΦΗ ’94 ευχαριστούν θερμά για την φετινή συνεργασία τον τεχνικό διευθυντή Θανάση Κολιτσιδάκη, ο οποίος αποδέχτηκε την πρόταση της Θύελλας Ραφήνας για να συνεχίσει την προπονητική του καριέρα στην Γ’ Εθνική.
Η συνεργασία μας με τον κ. Κολιτσιδάκη από την πρώτη στιγμή ήταν άψογη και ωφέλιμη για την ανάπτυξη των υποδομών του ΟΦΗ, υπηρετώντας με απόλυτη ευσυνειδησία και συνέπεια το πόστο που είχε αναλάβει. Οφείλουμε να τον ευχαριστήσουμε για όσα πολύτιμα προσέφερε στις υποδομές του ΟΦΗ και να του ευχηθούμε καλή συνέχεια και εκπλήρωση των στόχων του και είμαστε σίγουροι ότι στο μέλλον θα συνεργάζεται με ομάδες μεγαλύτερων κατηγοριών, όπως το αξίζει απόλυτα!
Όσον αφορά την Ακαδημία μας και παρόλο που αποχωρεί ένα σπουδαίο όνομα από το επιτελείο της, οφείλουμε να ενημερώσουμε ότι τα τελευταία δύο χρόνια η δομή της Ακαδημίας μας είναι τέτοια που δεν στηρίζεται σε πρόσωπα και το κενό που δημιουργείται με την αποχώρηση του Θανάση Κολιτσιδάκη θα καλυφθεί εκ των έσω".
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Με αφορμή την υπόθεση της Λαμίας με τους 6 ξένους, που φαίνεταιθ να χρησιμοποίησε στο παιχνίδι με τη Σπάρτη, υπόθεση που απειλεί να βάλει "μπουρλότο" στην μάχη του τίτλου στην Football league, θα ήθελα από την αρχή, να ξεκαθαρίσω ότι είμαι 100% κατά, σε παιχνίδια που κερδίζονται στα δικαστήρια και όχι στο φυσικό τους χώρο, στα γήπεδα.
Ερωτώ όμως: Αν ο ΟΦΗ ήταν στη θέση της Λαμίας, θα «βαρούσαν» ενστάσεις, οι αντίπαλοι του;
Θα τον κυνηγούσαν Θεοί και δαίμονες; Πιστεύω πως ναι.
Στον «όμορφο κόσμο» της Β’ Εθνικής, δεν μπορείς να πηγαίνεις με το σταυρό στο χέρι, όταν έχεις να κάνεις με «αλλόθρησκους».
Όταν έχεις να κάνεις, με κανόνες «ζούγκλας».
Από τη στιγμή, που υπάρχει έστω και μια πιθανότητα δικαίωσης, για μια υπόθεση, για την οποία ακόμα και οι μεγαλοδικηγόροι του αθλητισμού στη χώρα μας, κρατούν «αποστάσεις», εκφράζουν «επιφυλάξεις» και κανείς δεν βάζει το χέρι του στη φωτιά, είναι σαφές, ότι καμία από τις ομάδες που έχουν έννομο συμφέρον (μεταξύ αυτών και ο ΟΦΗ), δεν μπορεί να κλείσει τα μάτια. Να αδιαφορήσει. Δεν έχει δικαίωμα να το κάνει.
Και είμαι (πλέον) βέβαιος, ότι ούτε ο ΟΦΗ, ούτε κάποιες άλλες ομάδες (π.χ. Αρης), που βλέπουν την υπόθεση αυτή ως μια ευκαιρία, για να μείνουν στο στόχο που έχουν θέσει, θα αδιαφορήσουν.
Γιατί πολύ απλά δεν έχουν τίποτα να χάσουν. Ενώ –αντίθετα- έχουν να κερδίσουν πολλά!
Είναι θέμα δικαστών, ερμηνείας του νόμου.
Η πειθαρχική και οι τακτικοί δικαστές, θα κληθούν να ερμηνεύσουν τον κανονισμό και τη νομιμότητα.
Tον ΚΑΠ και την προκήρυξη του πρωταθλήματος!
Οι «ασάφειες» που αναδεικνύονται στην υπόθεση, είναι πολλές και …καθ’ όλου αδιάφορες!
Ισχύει ο ΚΑΠ ή η προκήρυξη του πρωταθλήματος;
Θεωρείται ο Αλβανός ποδοσφαιριστής της Λαμίας Ντούρμισάι, ως παίκτης που έχει δικαίωμα να αγωνιστεί στην Εθνική Ελλάδος, επειδή έχει Ελληνική υπηκοότητα και Ελληνική ταυτότητα;
Πόσο επηρεάζει την υπόθεση, το γεγονός ότι έχει τρείς επίσημες συμμετοχές στην Εθνική ομάδα Κ20 της Αλβανίας;
Μπορεί να αγωνιστεί στην Εθνική ομάδα Ανδρών της Ελλάδος, παίκτης που έχει αγωνιστεί στην Εθνική ομάδα άλλης χώρας;
Γιατί δεν έχει παραιτηθεί επίσημα με έγγραφο στην ΕΠΟ, από την συμμετοχή του στην Εθνική ομάδα Αλβανίας ο ποδοσφαιριστής, ώστε να έχει δικαίωμα συμμετοχής στην Εθνική ομάδα Ανδρών της Ελλάδος;
Αν αποδειχτεί στο δικαστήριο, ότι ο Ντούρμισάι, δεν έχει δικαίωμα συμμετοχής στην Εθνική ομάδα Ανδρών της Ελλάδος, τότε υπάρχει παρατυπία, καθώς η Λαμία στο παιχνίδι με τη Σπάρτη, το οποίο κέρδισε με 2-0, αγωνίστηκε σε ένα διάστημα του αγώνα, με 6 ξένους (ο κανονισμός προβλέπει μέχρι 5 στην ενδεκάδα) και όχι με 6 παίκτες που να μπορούν να αγωνίζονται στην Εθνική Ελλάδος, όπως προβλέπει η προκήρυξη του πρωταθλήματος.
Αντιλαμβάνεται κανείς λοιπόν, ότι η υπόθεση είναι κατ’ αρχή σοβαρή και όχι αμελητέα, όπως με αφέλεια έσπευσαν κάποιοι να υποστηρίξουν από την αρχή.
Είναι –σε κάθε περίπτωση- μια υπόθεση «πενήντα-πενήντα».
Τουλάχιστον!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: