Με δυο σημαντικά προβλήματα κορυφώνει την προετοιμασία του ο ΟΦΗ, για το παιχνίδι της Κυριακής (5/3) με την Καλλονή στη Μυτιλήνη. Βουό (τενοντίτιδα) και Μιλοσάβλιεφ (αιμάτωμα στη λεκάνη) δεν προπονήθηκαν ούτε την Πέμπτη (2/3) και ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Παπαδόπουλος, αγωνιά για το κατά πόσο θα τους έχει στην διάθεση του, στο κρίσιμο εκτός έδρας παιχνίδι στη Μυτιλήνη.
Αντίθετα, κανονικά μπήκαν στο πρόγραμμα οι Κομεσίδης, Μάνος και Ογκμποε, οι οποίοι και τέθηκαν σςτην διάθεση της τεχνικής ηγεσίας για την αναμέτρηση.
H επίσημη ενημέρωση του ΟΦΗ αναφέρει:
Ο ΟΦΗ συνέχισε την Πέμπτη (2/3) την προετοιμασία του για την εκτός έδρας αναμέτρηση της Κυριακής (5/3, 3μμ) με την Καλλονή.
Ο Νίκος Παπαδόπουλος, είδε τους Βουό και Μιλοσάβλιεφ, να ακολουθούν ξανά ατομικό πρόγραμμα και να κάνουν θεραπεία, καθώς, οι ενοχλήσεις, δεν έχουν υποχωρήσει.
Αντίθετα, οι Κομεσίδης, Ογκμποε, Μάνος γυμνάστηκαν κανονικά και τέθηκαν στην διάθεση της τεχνικής ηγεσίας για την αναμέτρηση, από την οποία εκτός θα είναι και πάλι ο τραυματίας Γιάννης Κοιλιάρας.
Ο ΟΦΗ με προπόνηση που θα γίνει την Παρασκευή (3/3) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, θα συνεχίσει την προετοιμασία του για την αναμέτρηση.
Σύμφωνα με το πρόγραμμα του Νίκου Παπαδόπουλου, οι παίκτες του ΟΦΗ θα προπονηθούν και το Σάββατο (4/3) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο και το απόγευμα θα αναχωρήσουν αεροπορικώς από το Ηράκλειο, για την Μυτιλήνη.
Δεν έλειψαν τα ωραία γκολ, απο την 18η αγωνιστική του πρωταθλήματος της Stoiximan Football league.
19 γκολ σημειώθηκαν σε αυτήν την αγωνιστική, τα οποία πρόσφεραν συγκινήσεις σε κορυφή και ουρά της βαθμολογίας.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO γκολ απο όλα σχεδόν τα γήπεδα της Β' Εθνικής....
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Μόνος τέταρτος ο ΟΦΗ-Δείτε την εικόνα της Football league
ΟΦΗ και Αρχιεπισκοπή Κρήτης, στέλνουν μήνυμα ζωής.
Το προσεχές Σάββατο (4/3), απο τις 9 πμ εώς και τη 1μμ, θα υπάρχει κινητό συνεργείο αιμοληψίας, έξω απο το γήπεδο του ΟΦΗ πίσω απο τη Θύρα 1, στα γραφεία του Ερασιτέχνη ΟΦΗ (Ισαύρων 93), όπου θα γίνεται αιμοδοσία, με σκοπό να ενισχυθεί η Τράπεζα αίματος της Αρχιεπισκοπής Κρήτης.
Η ενέργεια αυτή αφορά σε μια απο τις κοινωνικές δράσεις που κάνουν απο κοινού, ΟΦΗ και Αρχιεπισκοπή Κρήτης.
Στην αιμοδοσία, μπορούν να συμμετάσχουν, όσοι επιθυμούν, ενώ απο πλευράς ΟΦΗ έχει ήδη γίνει κινητοποίηση των αθλητών του συλλόγου, γονέων και φιλάθλων, ώστε να συμμετάσχουν σε αυτή.
«Δίνουμε αίμα, δίνουμε ζωή σε συνανθρώπους μας» αναφέρει η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925.