Ο Χανιώτης διαιτητής Κασσελάκης απο τα Χανιά ορίστηκε να διευθύνει το κρητικό ντέρμπι του ΠΟΑ με τον Ερμή-Ζωνιανών, στο Ατσαλένιο για την 22η αγωνιστική στον 4ο Όμιλο της Γ' Εθνικής. Ο Τζοβάρας απο τη Φθοιώτιδα θα είναι διαιτητής στο μεγάλο ντέρμπι Προοδευτική-Ιωνικός στον Κορυδαλλό. Να σημειωθεί ότι σε αυτή την αγωνιστική, ο Εργοτέλης έχει ρεπό. Αναλυτικά το πρόγραμμα και οι διαιτητές:
Κυριακή 12/03 (12:00)Ρόδος - Τριγλία Ραφήνας (γηπ. Ρόδου): Κάτοικος, Νιδριώτης, Κολιάκος (Αθηνών).
Κυριακή 12/03 (15:00)
ΠΟΑ - Ερμής Ζωνιανών (γηπ. ΠΟΑ): Κασσελάκης, Μαρνέζος, Σινιοράκης (Χανίων).Εθνικός - Άγιος Ιερόθεος (γηπ. Μοσχάτου): Χ. Μανούρας, Ν. Μανούρας (Τρικάλων), Σπαρτάλης (Δωδεκανήσων).
Προοδευτική - Ιωνικός (γηπ. Νίκαιας): Τζοβάρας (Φθιώτιδας), Αρμακόλας (Κυκλάδων), Δόσκορης (Φθιώτιδας).Ηλυσιακός - Κηφισιά (γηπ. Ελληνικού): Κακρίδης, Παπανικολάου, Σπηλιώτης (Κορίνθου).
Θύελλα Ραφήνας - Ιάλυσος (γηπ. Ραφήνας): Μανούχος (Αργολίδας), Κουτζαμανίδης,Τζιλίρης (Πειραιά).Ρεπό: Εργοτέλης
Ο Αντωνίου του συνδέσμου Αθηνών θα διευθύνει την αναμέτρηση του ΟΦΗ με τον Πανελευσινιακό εκτός έδρας, που θα γίνει την Κυριακή (11/3, 3μμ0 στην Ελευσίνα, για την 20η αγωνιστική στο πρωτάθλημα της Football League.
Ο Ηρακλειώτης Ζαχαριουδάκης ορίστηκε στο παιχνίδι ΑΟ Χανιά-Πανσερραϊκός, ενώ το ματς του Κισσαμικού στο «Κλεάνθης Βικελίδης» με τον Άρη θα «σφυρίξει» ο Φωτιάδης από την Καστοριά.
Αναλυτικά το πρόγραμμα και οι διαιτητές:
Σάββατο 11/3 (15:00)
Παναιγιάλειος-Απόλλων Σμ. (γηπ. Αιγίου): Πουλημάς (Κέρκυρας), Σκορδίλης (Κέρκυρας), Χαραλαμπόπουλος (Αρκαδίας), 4ος: Γκοβέσης (Αρκαδίας).
Κυριακή 12/3 (13:00)
ΑΟ Χανιά-Πανσερραϊκός (γηπ. Μάλεμε): Ζαχαριουδάκης (Ηρακλείου), Πάγκαλος (Λασιθίου), Δασκαλάκης Α. (Ηρακλείου), 4ος: Σωτηριάδης (Λασιθίου).
Κυριακή 12/3 (15:00)
Άρης-Κισσαμικός (γηπ. «Κλ.Βικελίδης», ΕΡΤ3): Φωτιάδης (Καστοριάς), Δημητριάδης (Καστοριάς), Στεφούλης (Γρεβενών), 4ος: Παπαργυρίου (Πιερίας).
Πανελευσινιακός-ΟΦΗ (γηπ. Ελευσίνας): Αντωνίου (Αθηνών), Απτόσογλου (Αθηνών), Γιαννίκος (Πειραιά), 4ος: Αντιπαριώτης (Αν.Αττικής).
Σπάρτη-Αναγέννηση Καρδ. (γηπ. Σπάρτης): Μαρκαντωνάτος (Ηλείας), Πυλαρινός (Ζακύνθου), Αθανασοπούλου (Μεσσηνίας), 4ος: Νίκας (Μεσσηνίας).
Καλλιθέα-Αγροτικός Αστ. (γηπ. «Γρ.Λαμπράκης): Διαμαντόπουλος (Αρκαδίας), Πυργάκης (Κορινθίας), Αναστασάκης (Χανίων), 4ος: Κακρίδης (Κοριθνίας).
Τρίκαλα-Αχαρναϊκός (γηπ. Τρικάλων): Μπουμαρσόουλος (Λάρισας), Παπαδημητρίου (Λάρισας), Δημόπουλος (Φλώρινας), 4ος: Θεοδωρόπουλος (Φλώρινας).
Λαμία-Καλλονή (γη. Λαμίας): Κατσικογιάννης (Ηπείρου), Μωϋσιάδης (Ηπείρου), Βογιατζής (Καρδίτσας), 4ος: Τάσης (Ηπείρου).
Ανεβασμένος ψυχολογικά είναι ο Μάριος Ογκμποε, μετά το γκολ που πέτυχε στη Μυτιλήνη και με το οποίο, ο ΟΦΗ πήρε τη νίκη και έκανε το 4Χ4.
O ΟΦΗ μπορεί να κάνει ένα μεγάλο σερί στην Β' Εθνική, τονίζει ο Μάριος Ογκμποε, χρυσός σκόρερ του ΟΦΗ στην τελευταία νίκη επί της Καλλονής στη Μυτιλήνη (1-2).
Η κρητική ομάδα με το διπλό στη Μυτιλήνη συμπλήρωσε 4 συνεχόμενα παιχνίδια με ισάριθμες νίκες και η προσπάθεια αυτή πρέπει να συνεχιστεί.
Ο 22χρονος επιθετικός με δηλώσεις του στην εφημερίδα "Πατρίς" του Ηρακλείου, επισημαίνει ότι “η ομάδα είναι σε καλή κατάσταση και αγωνιστικά και ψυχολογικά. Οι συνεχόμενες νίκες μάς έχουν βοηθήσει. Μπορούμε να κάνουμε ένα μεγάλο σερί και θα περιμένουμε και τα αποτελέσματα των άλλων. Νομίζω ότι υπάρχει ακόμα δρόμος αρκεί να συνεχίσουμε στον ίδιο ρυθμό”.
Ο Μάριος Όγκμποε επέστρεψε στα γκολ μετά το παιχνίδι του ΟΦΗ με την Σπάρτη (ήττα με 1-0) όπου είχε χάσει μια μοναδική ευκαιρία και πήρε τη ρεβάνς με το γκολ που έβαλε κόντρα στην Καλλονή. Οπως τονίζει
“Είμαι χαρούμενος γιατί βοήθησα την ομάδα μου να πάρει τη νίκη. Όλα τα γκολ μπαίνουν και όλα χάνονται. Ευτυχώς αυτό μπήκε και πήραμε τους τρεις βαθμούς. Ήταν μια ωραία προσπάθεια από τους Χαντί και Ράντι και ένα γύρισμα που το έκανα γκολ. Σημασία έχει να κερδίζει η ομάδα”
Για τον εαυτό του ο Όγκμποε δηλώνει έτοιμος να βοηθήσει. Οπως τονίζει “έχω ξεπεράσει τον τραυματισμό μου και όποτε μου δίνεται η ευκαιρία θα προσπαθώ πάντα για το καλύτερο”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: