
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Για τον Ηρακλειώτη διαιτητή Μουρτζάκη, είναι ανόητο να υποθέσει (έστω!) κανείς ότι γίνεται κριτική απέναντι του, επειδή δεν «έσφαξε» τη Λαμία στο παιχνίδι με τον Κισσαμικό, για «να ευνοηθεί ο ΟΦΗ».
Είναι αφέλεια και απίστευτη ανοησία, να υποστηρίζει κανείς κάτι τέτοιο και θα ήμουν ο τελευταίος που θα είχε την άποψη αυτή, για ένα (Ηρακλειώτη) διαιτητή, που υποτίθεται ότι έχει βλέψεις, για να σφυρίξει στην μεγάλη κατηγορία.
Αυτό που περιμέναμε όμως, από τον Μουρτζάκη και πιστεύω ότι αυτό ήθελε και ο ΟΦΗ, είναι το «πενήντα-πενήντα» στο παιχνίδι αυτό.
Ούτε καν το 51-49, υπέρ της έδρας, αλλά αυστηρά το πενήντα-πενήντα.
Σε μια κατηγορία, που κάποιες ομάδες ευνοούνται σκανδαλωδώς, σε κάθε αγωνιστική, περιμέναμε από ένα Ηρακλειώτη διαιτητή, τη διασφάλιση της ισονομίας. Ισα σφυρίγματα. Να μοιράσει το καρπούζι στη μέση.
Ο Μουρτζάκης όχι μόνο δεν το έκανε αυτό, αλλά αποδείχθηκε βασιλικότερος του βασιλέως!
Η ευκολία με την οποία δίνει το πέναλτι υπέρ της Λαμίας, στο Μάλεμε, γεννά πραγματικά πολλά ερωτηματικά!
Η απόφαση του είναι προκλητική, όπως και ο γενικότερος τρόπος που σφύριξε στο παιχνίδι, όπως μαρτυρούν εκείνοι που βρέθηκαν το απόγευμα της Κυριακής στο Μάλεμε και είδαν ένα ακόμη «έργο» της φετινής Β’ Εθνικής, αλλά αυτή τη φορά με πρωταγωνιστή ένα Ηρακλειώτη διαιτητή, ο οποίος δεν κράτησε ούτε τα προσχήματα!
Ούτε ο πρόεδρος της Λαμίας, δεν θα ήταν στην φάση του πέναλτι, τόσο κατηγορηματικός, όσο ο Μουρτζάκης, ο οποίος έδειξε την άσπρη βούλα και έδωσε στους φιλοξενούμενους το προβάδισμα, σε μια ακόμη φάση που προκαλεί γέλιο και προστίθεται και αυτή στα σφυρίγματα που παίρνουν κάθε Κυριακή, οι ομάδες-τρένο της κατηγορίας.
Κρίμα για τον Μουρτζάκη. Αποδείχθηκε «λίγος» για ένα τέτοιο παιχνίδι.
Εξέθεσε τον εαυτό του, την διαιτητική του ικανότητα, εξέθεσε ανεπανόρθωτα και εκείνους που τον στήριξαν (ΕΠΣΗ) και έσπευσαν να επιτεθούν με δυο νωπές ανακοινώσεις στην ΚΕΔ , επειδή τον έχει στην απ’ έξω.
Εξέθεσε όμως και την ίδια την ΚΕΔ για την επιλογή, του συγκεκριμένου διαιτητή σε αυτό το παιχνίδι!
Προσωπικά είμαι πάντα κοντά (και το γνωρίζουν όλοι αυτό) στην προσπάθεια που κάνει κάποιος συμπολίτης μας, είτε είναι ποδοσφαιριστής, είτε προπονητής, είτε παράγοντας, είτε διαιτητής, με στόχο τη διάκριση.
Δεν μπορώ όμως να κλείνω και τα μάτια σε τερατουργήματα!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Κισσαμικός: Τον φρέναραν Μουρτζάκης και Πίτας
Φωνές στα Χανιά, δεν γκέλαρε κανείς-Δείτε την εικόνα της Footvball league
Δείτε το πέναλτι που έδωσε στη Λαμία ο Ηρακλειώτης διαιτητής Μουρτζάκης
Ο Εργοτέλης αν και είχε ρεπό στην 22η αγωνιστική του 4ου ομίλου της Γ' Εθνικής, πανηγύρισε τη νίκη της Προοδευτικής επί του πρωτοπόρου Ιωνικού (2-1) στο μεγάλο γειτονικό ντέρμπι.
Ετσι, η διαφορά του Εργοτέλη απο τον πρωτοπόρο Ιωνικό, παρέμεινε στο +2 και η κρητική ομάδα, παρέμεινε ζωντανή στην μάχη του τίτλου.
Στο «κόλπο» της ανόδου μπήκε γερά και ο ΠΟΑ, ο οποίος κέρδισε με 1-0 τον Ερμή Ζωνιανών και πλησίασε στους τρείς βαθμούς τον πρωτοπόρο Ιωνικό, τον οποίο μάλιστα υποδέχεται σε δυο αγωνιστικές στο Ατσαλένιο!
Ηττα-σοκ στα Χανιά απο τον Πανθηραικό υπέστη το ΙΝΚΑ (0-2) και παρέμεινε στην τελευταία θέση που οδηγεί σε υποβιβασμό.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα και η βαθμολογία στην 22η αγωνιστική στον 4ο όμιλο της Γ' Εθνικής:
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ (22η)
ΙΝΚΑ - Πανθηραϊκός 0-2
Ρόδος - Τριγλία Ραφήνας 1-0
ΠΟΑ - Ερμής Ζωνιανών 1-0
Εθνικός - Άγιος Ιερόθεος 2-1
Προοδευτική - Ιωνικός 2-1
Ηλυσιακός - Κηφισιά 2-2
Θύελλα Ραφήνας - Ιάλυσος 0-0
Ρεπό: Εργοτέλης
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
1.ΙΩΝΙΚΟΣ 42
2.ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ 40
3.ΠΟΑ 39
4.ΑΓΙΟΣ ΙΕΡΟΘΕΟΣ 35
5.ΕΘΝΙΚΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ 34
6.ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ 33
7.ΕΡΜΗΣ ΖΩΝΙΑΝΩΝ 30
8.ΠΑΝΘΗΡΑΪΚΟΣ 25
9.ΡΟΔΟΣ 24
10.ΤΡΙΓΛΙΑ ΡΑΦΗΝΑΣ 23
10.ΙΑΛΥΣΟΣ 23
12.ΚΗΦΙΣΙΑ 20
13.ΘΥΕΛΛΑ ΡΑΦΗΝΑΣ 19
14.ΗΛΥΣΙΑΚΟΣ 15
15.ΙΝΚΑ ΧΑΝΙΩΝ 14
Η ΕΠΟΜΕΝΗ (23η)
Ερμής Ζωνιανών-Άγιος Ιερόθεος
Τριγλία Ραφήνας-ΠΟΑ
Πανθηραϊκός-Εθνικός
Ιωνικός-Ρόδος
ΑΕ Κηφισιάς-ΑΕΕΚ ΙΝΚΑ
Ιάλυσος Ρόδου-Προοδευτική
Εργοτέλης-Ηλυσιακός
Ρεπό: Θύελλα Ραφήνας
Ο ΟΦΗ πέρασε με νίκη απο την Ελευσίνα (0-3) και έκανε το 5Χ5 στο πρωτάθλημα της Β' Εθνικής. Η απόσταση του ΟΦΗ απο τις θέσεις της ανόδου μειώθηκε στους 11 απο τον δεύτερο Απόλλωνα, ο οποίος γκέλαρε το Σάββατο στο Αίγιο (0-0).
Αντίθετα με νίκες συνέχισε η Λαμία, η οποία κέρδισε με 4-0 την Καλλονή και συνεχίζει μόνη πρώτη.
Δύσκολη νίκη και για τον Αρη, ο οποιος επικράτησε με 1-0 του Κισσαμικού στο Κλεάνθης Βικελίδης και παρέμεινε τρίτος.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα της 20ης αγωνιστικής και η βαθμολογία στη Β' Εθνική:
Σάββατο 11 Μαρτίου
Παναιγιάλειος - Απόλλων 0-0
Κυριακή 12 Μαρτίου
Σπάρτη - Αν. Καρδίτσας 1-0 (88' Γκαλίτσιος)
Καλλιθέα - Αγροτικός Αστέρας 1-2 (80' Ταλέντο - 69' Τριανταφυλλάκος, 85' Φιλίπε)
Χανιά - Πανσερραϊκός 0-1 (77' Γκούρτσας)
Άρης - Κισσαμικός 1-0 (31' Πίτου Γκαρσία)
Τρίκαλα - Αχαρναϊκός 5-0 (6', 25', 35' Κουσκουνάς, 12' Γιαννιτσάνης, 45' πεν. Ριζογιάννης)
Λαμία - Καλλονή 4-0 (12' Ντουρμισάι, 22', 29' Ματσούκας, 92' Τσόβιτς)
Πανελευσινιακός - ΟΦΗ 0-3 (70' Μάνος, 78' Κώτσιος, 91' Πάγκαλος)
Πανθρακικός - Αιγινιακός 0-3 (α.α.)
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ:
1. Λαμία 52
2. Απόλλων Σμύρνης 50
................................................
3. Άρης 44
4. ΟΦΗ 39
5. Αγροτικός Αστέρας 36
6. ΑΟ Τρίκαλα 34
7. Σπάρτη 31
8. Πανσερραϊκός 28
9. Παναιγιάλειος 26
10. ΑΟΧ 24
11. Αναγέννηση Καρδίτσας 22
12. Αχαρναϊκός 21
13. Καλλιθέα 19
14. Κισσαμικός 19
................................................
15. Καλλονή 15
16. Αιγινιακός 15
17. Πανελευσινιακός 10
18. Πανθρακικός -6
Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ (21Η)
Σάββατο 18/3
Απόλλων Σμύρνης - Αναγέννηση Καρδίτσας (15.00, ΕΡΤ-3)
ΟΦΗ - Τρίκαλα (17.00)
Κυριακή 19/3
Πανελευσινιακός-Λαμία (15.00)
Καλλονή - Άρης (15.00, ΕΡΤ-3)
Αχαρναϊκός - ΑΟ Χανιά (15.00)
Πανσερραϊκός-Καλλιθέα (15.00)
Αιγινιακός-Σπάρτη (15.00)
Αγροτικός Αστέρας-Παναιγιάλειος (15.00)
Κισσαμικός-Πανθρακικός 0-3 α.α.