Του Γιώργου Κορτσιδάκη Οι οικονομικές εκκρεμότητες προς τους παίκτες του ΟΦΗ, αλλά και η κατάθεση ενός αξιόπιστου φακέλου για την δεύτερη φάση της επιτήρησης, αποτελούν αυτήν την εποχή, τα μεγάλα θέματα που απασχολούν την διοίκηση της ΠΑΕ. Μαζί βέβαια (συνολικά) με το αύριο της ομάδας και το ποια θα είναι η επόμενη μέρα της, μετά την επιστροφή της, στην Σούπερ Λίγκ. Διάφορα συσσωρευμένα προβλήματα και ζητήματα στην ΠΑΕ, αλλά κυρίως η έλλειψη (δυστυχώς) ρευστότητας, αναγκάζει (ξανά δυστυχώς!) την διοίκηση της ΠΑΕ, να μην μπορεί να δεί πιο μακριά, από το… σήμερα. Μέχρι τις 15 Μαίου, εκπνέει η προθεσμία της κατάθεσης του φακέλου επιτήρησης (δεύτερη φάση) και ο ΟΦΗ που διεκδικεί αδειοδότηση Σούπερ Λίγκ, για να έχει δικαίωμα να αγωνιστεί στην παραπάνω κατηγορία, δεν μπορεί να έχει άλλο θέμα προτεραιότητας, από αυτό. Στην πρώτη φάση, της επιτήρησης, η εικόνα που παρουσίασε ο ΟΦΗ στην ΕΠΟ, ήταν «καθρέπτης» και θέλουν το ίδιο και τη δεύτερη…