Με μαέστρο τον πασαδορο Λέσκοφ (MVP του αγώνα) και εκτελεστές τους Μάκινεν (16π) και Μιχαίλοβιτς (15π), ο ΟΦΗ πήρε μια κυριαρχική νίκη επί του Πήγασου Πολίχνης με 3-0 σετ (25-20, 25-15, 25-19) μαι πλέον δικαιούται να ονειρεύεται, για μια θέση στην εξάδα της Volley League.
Η νίκη του ΟΦΗ, έχει μεγάλη σημασία, καθώς ήρθε απέναντι σε ένα αντίπαλο που έχει κάνει τρομερή πορεία φέτος, αλλά έπεσε πάνω σε ένα "πεινασμένο" ΟΦΗ για τη νίκη.
Η ομάδα του Γιάννη Καλμαζίδη, έκανε ένα σχεδόν τέλειο παιχνίδι με υπεροχή σε όλους τους τομείς, απέναντι στον αντίπαλο της και έφτασε σε ένα απόλυτα δίκαιο και "καθαρό" τρίποντο, που τόσο πολύ χρειαζόταν.
Με 51% αποτελεσματικότητα στην επίθεση (έναντι 41% του αντιπάλου), ο ΟΦΗ κυριάρχησε στο γήπεδο.
Με όπλο το σερβίς, διέλυσε την υποδοχή του αντιπάλου, ο οποίος απο την πλευρά του είχε και 14 χαμένα σερβίς, ένα στοιχείο που δυσκόλεψε ακόμη περισσότερο το έργο του, απέναντι στον ΟΦΗ.
Είναι χαρακτηριστικό ότι, ο Πήγασος, δεν είχε παίκτη με διψήφιο αριθμό πόντων, με την ποιότητα των επιθέσεων του, να είναι πραγματικά χαμηλή, κυρίως λόγω της κακής υποδοχής, στα σερβίς του ΟΦΗ.
Στο πρώτο σετ, ο ΟΦΗ, ξέφυγε με 16-11 με πολύ καλό τον Μάκινεν και παρά τα δυο ταιμ άουτ του κοούτς Ορφανού, δεν συνήλθε ποτέ με τον ΟΦΗ να πηγαίνει άνετα στο 1-0, προηγούμενος με 19-14, 22-18 και 25-20 με τον Μιχαίλοβιτς να ρίχνει τη χαριστική βολή.
Στο δεύτερο σετ, ξανά ο ΟΦΗ άρχισε απο νωρίς να χτίζει μια διαφορά.
Προηγήθηκε με 14-7 με τρομερό μπλοκ του Ανδρεάδη στον Αρμενάκη και στο σερβίς του Ράμος, ξέφυγε με 16-8, για να τελειώσει εύκολα και αυτό το σετ, με 25-15.
Στο τρίτο σετ, ο Πήγασος το πάλεψε, μέχρι το 15-15. Αλλά κάπου εκεί ο Μιχαίλοβιτς, πήρε το όπλο του, έφερε τον ΟΦΗ στο 21-16 και το σετ και το παιχνίδι τελείωσε με 25-19, για την εμφατική νίκη του ΟΦΗ.
Διαιτητές: Φραγκάκης, Τραχαλάκη, Παρατηρητής: Βλαχάκης, Επόπτες: Λινοξυλάκη, Ξυδάκης, Γραμματεία: Παπαδάκη Ανθ..
Διακύμανση:
1ο σετ: 8-6, 16-11, 21-17, 25-20
2ο σετ: 8-6, 16-8, 21-10, 25-15
3ο σετ: 8-6, 16-14, 21-16, 25-19
*Οι πόντοι του ΟΦΗ προήλθαν από 5 άσσους, 42 επιθέσεις, 5 μπλοκ και 23 λάθη αντιπάλων και του Πήγασου Πολίχνης προήλθαν από 35 επιθέσεις, 4 μπλοκ και 15 λάθη αντιπάλων.
Τα σετ: 3-0 (25-20, 25-15, 25-19) σε 80'
Ο.Φ.Η. (Γιάννης Καλμαζίδης): Μάκινεν 16 (10/22 επ., 4 άσσοι, 2 μπλοκ, 50% υπ. - 31% άριστες), Ράμος 6 (4/7 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ), Ανδρεάδης 7 (5/6 επ., 2 μπλοκ), Φορμέλα 8 (8/18 επ., 64% υπ. - 36% άριστες), Μιχαήλοβιτς 15 (15/29 επ.), Λέσκοφ / Μιχελάκης (λ, 100% υπ. - 56% άριστες), Γκώνας.
ΠΗΓΑΣΟΣ ΠΟΛΙΧΝΗΣ (Γιάννης Ορφανός): Χοφ 2 (2/2 επ.), Μέιερ 5 (4/10 επ., 1 μπλοκ, 56% υπ. - 31% άριστες), Μαυροβουνιώτης 7 (7/24 επ., 60% υπ. - 50% άριστες), Γάτσης 5 (4/10 επ., 1 μπλοκ), Αρμενάκης 6 (4/10 επ., 2 μπλοκ), Χάζελντεν 6 (6/12 επ.) / Εφραιμίδης (λ, 53% υπ. - 32% άριστες), Παλαιοχωρινός (λ), Γιαμακίδης, Τζιουμάκας 3 (3/4 επ.), Πασχαλέρης 5 (5/14 επ.), Κεσεσίδης.
Δείτε παρακάτω όλο το παιχνίδι, που μεταδόθηκε σε LIVE STREAMING.
Ο έμπειρος κεντρικός του ΟΦΗ, Ανδρέας Ανδρεάδης, επανέλαβε μετά τη νίκη του ΟΦΗ, με 3-0 επί του Πήγασου Πολίχνης (25-20, 25-15, 25-19), ότι "εμείς θέλαμε πολύ αυτό το παιχνίδι. Μας αδικεί η βαθμολογική μας θέση. Είχαμε πολλά παιχνίδια, που μπορούσαμε να πάρουμε σετ, ακόμα και αγώνα. Κάναμε κάποια λάθη στο τέλος και αυτό μας κόστισε. Η ήττα στο Μίλωνα, με πείραξε πιο πολυ και απο αυτή με τη Σύρο. Θα μπορούσαμε να πάρουμε 2-3 πόντους μέσα στο Μίλωνα. Η ομάδα αρχίζει να ανακάμπτει και να δείχνει το πραγματικό της πρόσωπο. Εύχομαι να κερδίσουμε μετά τις γιορτές τον Φλοίσβο ξανά στο γήπεδο μας, να εδραιωθούμε στην κατηγορία και να κοιτάξουμε για υψηλότερες θέσεις".
Για την συζήτηση που είχε μετα το τέλος του αγώνα, με τον Απόστολο Αρμενάκη, με τον οποίο είναι οι πιο μεγάλοι σε ηλικία παίκτες της κατηγορίας (42 ο Ανδρεάδης, 44 ο Αρμενάκης), ο κεντρικός του ΟΦΗ, είπε ότι "πιάσαμε συζήτηση με τον Αρμενάκη για το παιχνίδι. Είμαστε οι δυο μεγαλύτεροι σε ηλικία παίκτες, στην Volley League. Ημασταν πολλά χρόνια συμπαίκτες, είναι πολύ καλός παίκτης και εξαιρετικό παιδί. Ηταν πολύ καλός διαγώνιος και τώρα τα καταφέρνει πολύ καλά ως κεντρικός".
Τέλος, για την σημασία της εμπειρίας, σε μια ομάδα, αλλά και τη δική του παρουσία, ο Ανδρεάδης ανέφερε ότι "η εμπειρία βοηθάει πολύ, αλλά τα νιάτα, η δύναμη το άλμα δινουν κάτι παραπάνω. Θέλω να βοηθήσω τον ΟΦΗ, να εδραιωθεί στην Volley League. Εύχομαι υγεία σε όλο τον κόσμο και καλές γιορτές".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
O ΟΦΗ, σε μια απο τις καλύτερες φετινές του εμφανίσεις, κέρδισε τον Πήγασο Πολίχνης με 3-0 (25-20, 25-15, 25-19) στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου και ο προπονητής του ΟΦΗ Γιάννης Καλμαζίδης, είχε κάθε λόγο να είναι ευχαριστημένος απο τη νίκη της ομάδας, του.
Οπως είπε μετά το τέλος του αγώνα, "κάναμε πολύ καλή εμφάνιση. Πάντα υπάρχουν πάντα που μπορείς να βελτιώσεις.
Αλλά υπο αυτές τις συνθήκες και την έλλειψη βαθμών που θα θελαμε να πάρουμε. Αλλά στον ΟΦΗ υπάρχει υπομονή και επιμονή, στοιχεία που είναι απαραίτητα στον αθλητισμό.
Είμαι πολύ χαρούμενος που καταφέραμε να παίξουμε ένα καλό παιχνίδι, απέναντι σε μια ομάδα, που έχει δείξει ότι διεκδικεί και αυτή, τις ίδιες θέσεις, με εμάς. Τελειώνουμε το 2024 με τρείς βαθμούς και ελπίζω με την έναρξη του 2025, να μαζέψουμε ακόμα περισσότερους".