Βρέθηκαν να χάνουν με 0-1, αλλά πήραν τη νίκη με 3-1 και σπουδαία ανατροπή, τα κορίτσια του ΟΦΗ, απέναντι στην Αγία Παρασκευή, για το πρωτάθλημα της Α2 γυναικών.
Τα σετ: 19-25, 25-23, 25-11, 25-13.
"Mπράβο στα κορίτσια μας!" αναφέρει στην ανακοίνωση του, το ΤΑΑ ΟΦΗ.
Ο προπονητής του ΟΦΗ, Νίκος Προύφας, ανέφερε ότι "δεν ξεκινήσαμε καλά το παιχνίδι και κάναμε λάθη στο πρώτο σετ. Βρήκαμε όμως ρυθμό και καταφέραμε να πάρουμε μια ακόμη σημαντική νίκη. Δεν πιάσαμε υψηλά επίπεδα απόδοσης, αλλά κερδίσαμε και αυτό είναι σημαντικό, όταν κάνεις πρωταθλητισμό. Συγχαρητήρια στις αθλήτριες και των δύο ομάδων και συνεχίζουμε την προσπάθεια μας" ανέφερε ο τεχνικός του ΟΦΗ.
ΟΦΗ (Νίκος Προύφας): Γκουασταβίνο, Μαραθοκαμπίτου, Μανάι Σ, Πρινιωτάκη, Κοζωνάκη, Ποδαρά, Φανιουδάκη Ελ, Βούλγαρη, Γκιζέττη, Φανιουδάκη Ν, Αραμπταζή, Γαρεφαλάκη, Κοσμά, Βερβεράκη.
Δείτε παρακάτω όλο το παιχνίδι που μεταδόθηκε σε LIVE STREAMING.
Ελπίδες για το μέλλον, άφησε το νέο αίμα της υδατοσφαίρισης του ΟΦΗ, στους αγώνες για την Α' φάση του Πανελλήνιου πρωταθλήματος μίνι παίδων (Κ13), που έγινε στο κολυμβητήριο Ηρακλείου.
Τα ταλεντάκια του ΟΦΗ, πάλεψαν για το καλύτερο και ολοκλήρωσαν τους αγώνες με δυο ήττες απο το ΝΟ Ρεθύμνου (17-13) και απο το ΝΟ Χανίων (26-3).
Πολλά απο τα παιδιά, του ΟΦΗ, που αγωνίστηκαν, έπαιξαν για πρώτη φορά.
Όπως δήλωσε ο προπονητής τους, Θανάσης Κίτσος, "είναι παιδιά που έχουν πολλές δυνατότητες και αγαπάνε το άθλημα. Είμαι πολύ ευχαριστημένος απο την προσπάθεια και την αφοσίωση τους. Συνεχίζουμε την σκληρή δουλειά και τα αποτελέσματα θα έρθουν".
Ο επικεφαλής προπονητής της υδατοσφαίρισης του ΟΦΗ, Κώστας Φιτσανάκης, ανέφερε για αυτά τα παιδιά, ότι "η εικόνα τους, ήταν πολύ καλή. Ευελπιστούμε απο αυτά τα παιδιά, να βγάλουμε παίκτες για την πρώτη ομάδα, μελλοντικά".
Οι αθλητές που αγωνίζονται στην Κ13 του ΟΦΗ (προπονητής Θανάσης Κίτσος), είναι οι: Αμανάκης, Γαλυφιανάκης, Αλετράς, Μοσχούς, Καρπαθιωτάκης, Κίτσος, Πετούσης, Μαγκαναράκης, Μαθιουδάκης, Γαλάνης, Κουτεντάκης, Κοτζαμάνης, Κουβίδης, Δρουγκάκης, Κατερινάκης.
Με ένα VIDEO που ανέβασε στα social media του συλλόγου, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, ευχαρίστησε τους φιλάθλους, για την φανταστική ατμόσφαιρα, που δημιούργησαν στο παιχνίδι της ομάδας βόλεϊ του ΟΦΗ, στο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό, ενώ παράλληλα ευχαρίστησε τον κόσμο της ομάδας, για την στήριξη που παρέχει σε όλα τα τμήματα, του Ερασιτέχνη ΟΦΗ.
Όπως αναφέρει στην ανακοίνωση του, ο σύλλογος, "η φανταστική ατμόσφαιρα που δημιούργησαν οι φίλαθλοι μας, στο παιχνίδι ΟΦΗ-Ολυμπιακός 1-3 (24-26, 18-25, 25-21, 16-25), στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου. Διαφήμιση του βόλεϊ σε ένα κατάμεστο γήπεδο!
Ευχαριστούμε τους φιλάθλους μας, για την μεγάλη βοήθεια και συμπαράσταση τους, στα τμήματα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ!"
Δείτε παρακάτω το VIDEO.