Με προπόνηση στο κλειστό γυμναστήριο Σουφλίου, ολοκλήρωσε ο ΟΦΗ την προετοιμασία του, για το παιχνίδι με τον Αθλο Ορεστιάδας (Κυριακή 16/2, 4μμ), που θα γίνει στην Αλεξανδρούπολη.
Ο πρόεδρος Γιάννης Δανδάλης, ο Γενικός Αρχηγός Δημήτρης Ζλατιλίδης, που έχει ισχυρούς δεσμούς στην περιοχή, αλλά και όλος ο οργανισμός βόλεϊ του ΟΦΗ, θα ήθελαν να ευχαριστήσουν θερμά, όλους τους ανθρώπους στο Σουφλί, για την εξαιρετική φιλοξενία, στην αποστολή του ΟΦΗ.
Ειδικότερα, θα ήθελαν να ευχαριστήσουν τους προπονητές Νίκο Μούχλια και Γιώργο Τάσιου, που έκαναν τα πάντα, ώστε να μην λείψει τίποτε απο την αποστολή του ΟΦΗ.
Στην Αλεξανδρούπολη, ταξίδεψε και ο νεοαποκτηθέντας Ρώσος ακραίος Ευγκένι Σκλιαρένκο, ο οποίος προπονήθηκε κανονικά με την ομάδα, για να μπαίνει στο κλίμα της.
Γ. Κορτς
Ο πρόεδρος του ΕΑΚΗ, Μένανδρος Παντελλίδης και το μέλος του Δ.Σ. της Διοικούσας Επιτροπής του ΕΑΚΗ, Νίκος Τσαγκαράκης, έκαναν απονομές των νικητών, στο Κύπελλο Χειμερινών ρίψεων αναπτυξιακών κατηγοριών Κ16-Κ18, που έγινε στο στάδιο Ελευθερίας.
"Συγχαρητήρια στους νικητές, αλλά και σε όλους τους συμμετέχοντες, σε αυτόν τον υπέροχο αγώνα!" σχολίασε ο πρόεδρος του Εθνικού Αθλητικού Κέντρου Ηρακλείου, Μένανδρος Παντελίδης.
Στις απονομές ακόμη, ο πρόεδρος του ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Κρήτης, Παναγιώτης Αντωνακάκης, ο τεχνικός σύμβουλος του ΣΕΓΑΣ στην Κρήτη, Μάρκος Καλούδης και ο προπονητής του ΟΦΗ, Μπάμπης Ρεθυμνιωτάκης.