Ο ΟΦΗ πάλεψε το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό, στον ημιτελικό του Κυπέλλου Ελλάδος, αλλά έπεσε σε ένα πολύ σοβαρό Ολυμπιακό και γνώρισε την ήττα με 1-3 (17-25, 18-25, 25-22, 14-25), κάνοντας αξιοπρεπή παρουσία, στην πρώτη του, συμμετοχή σε Final 4.
Ο προπονητής του ΟΦΗ, Γιάννης Καλμαζίδης, δήλωσε ευχαριστημένος, απο την εμφάνιση της ομάδας του.
Οπως είπε «ο αγώνας κρίθηκε στην διαφορά ποιότητας ας μην γελιόμαστε... Ο Ολυμπιακός είναι μια καταπληκτική ομάδα που πρωταγωνιστεί συνεχώς, αλλά πιστεύω ότι παίξαμε καλά, σχεδόν όσο καλά μπορούσαμε, αλλά ο Ολυμπιακός για μία ακόμη φορά εναντίον μας πολύ σοβαρός. Έχουμε παίξει τρεις φορές φέτος αντίπαλοι και πάντα είναι με τη βασική τους εξάδα κι αυτό είναι κάτι πολύ τιμητικό για μας. Ανταποκριθήκακε σε κάποια σημεία, σε κάποια όχι αλλά το ευχάριστο είναι ότι παίξαμε σχεδόν όσο καλά μπορούσαμε. Οπωσδήποτε είμαστε ευχαριστημένοι, γιατί όταν μια ομάδα που πέρσι έπαιζε στην Α2 φτάνει στο φάιναλ φορ και διεκδικεί μια θέση στην Ευρώπη μέσω του πρωταθλήματος σίγουρα σημαίνει κάτι... Είμαστε πολύ χαρούμενοι αν και δεν μας αρέσει η γεύση της ήττας, αλλά είμαστε χαρούμενοι γιατί παίζουμε σχεδόν στα όρια μας».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ελληνική σφυρίχτρα, με ...παρατηρητή τον πρόεδρο της ΚΕΔ Γάλλο Λανουά, στη ρεβάνς του ΟΦΗ, με τον Αστέρα Τρίπολης, την προσεχή Τετάρτη (2/4, 5μμ) στο Γεντί Κουλέ!
Αντίθετα, ξένος διαιτητής, ο Νορβηγός Ροχίτ Σάγκι στον αγώνα ΑΕΚ-Ολυμπιακός, στη ρεβάνς του 6-0 με το οποίο ειχαν κερδίσει οι ερυθρόλευκοι στο πρώτο παιχνίδι!
Σύμφωνα δηλαδή με την ΚΕΔ, το παιχνίδι ΑΕΚ-Ολυμπιακός είναι μεγαλύτερης ...διαιτητικής επικινδυνότητας, απο ότι εκείνο του Γεντί Κουλέ, για να ορίσει ξένο διαιτητή στο ένα και Ελληνα, στο άλλο.
Στο κατάμεστο Γεντί Κουλέ, ο ΟΦΗ θα επιχειρήσει να πάρει την πρόκριση στον τελικό, με πλεονέκτημα τη νίκη του με 1-0 στον πρώτο αγώνα, στην Τρίπολη.
VAR στο παιχνίδι του ΟΦΗ, θα είναι ο διαιτητής Ευαγγέλου, με βοηθό τον Κουμπαράκη.
Ενώ βοηθοί του Παπαπέτρου, θα είναι οι Δημητριάδης, Μπούξμπαουμ, 4ος ο Πολυχρόνης.
Στον αγώνα ΑΕΚ-Ολυμπιακός, ο Νορβηγός Σάγκι είναι διαιτητής πρώτης κατηγορίας, και θα έχει βοηθούς τους συμπατριώτες του Γένσεν Μόρτεν και Ντάλε Αντερς Όλαβ, 4ος θα είναι ο Τσακαλίδης και στο VAR o Χάγκεν Τομ Χάραλντ με βοηθό τον Ι. Παπαδόπουλο.
H σεζόν για τον μπασκετικό ΟΦΗ, ολοκληρώθηκε με βαριά ήττα, απο την Δάφνη στην Αθήνα (100-68), η οποία έκανε το 2-1 στις νίκες και συνεχίζει στα ημιτελικά.
Ωστόσο, στον ΟΦΗ, μένει η συμμετοχή στα πλει-οφ ανόδου και η παρουσία στις 6 καλύτερες ομάδες, της Β' Εθνικής.
Τα συνεχή ταξίδια, αλλά και τα προβλήματα τραυματισμών κατά τη διάρκεια της χρονιάς, αλλά και τώρα στο φινάλε της σεζόν, δεν επέτρεψαν στον ΟΦΗ να κοιτάξει ψηλότερα, ωστόσο, είναι γεγονός, ότι παρουσίασε μια απο τις καλύτερες ομάδες της κατηγορίας.
Μετά τη νίκη θρίλερ στο Λίντο, επί της Δάφνης στην παράταση και το 1-1, η πρόκριση στα ημιτελικά, κρίθηκε στο τρίτο παιχνίδι και η Δάφνη εκμεταλευόμενη την έδρα, πήρε τη νίκη-πρόκριση που χρειαζόταν για να συνεχίσει.
Με 17 τρίποντα (!) εκτέλεσε τον ΟΦΗ, ο οποίος στο παιχνίδι αυτό δεν μπόρεσε να αντιδράσει.
Οι γηπεδούχοι απο το ημίχρονο (62-36) είχαν πάρει μια μεγάλη διαφορά στο παιχνίδι.
Ετσι, η Δάφνη, συνεχίζει στα ημιτελικά, όπου θα κοντραριστεί με τον Αμύντα.
Ο Νίκος Μποχωρίδης, τραυματίστηκε στο παιχνίδι (ρωγμώδες κάταγμα) και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο.
Δάφνη-ΟΦΗ 100-68 (2-1)
Διαιτητές: Ζιώγας-Τεφτίκης-Σιδέρης
Δεκάλεπτα: 32-13, 62-36, 78-53, 100-68
Δάφνη (Λιόγας): Τζιβελέκας 12 (2), Γιούσι 17 (1), Τοπάλι 12 (2), Παπανικολάου 20 (3), Καράμπουλας 11 (3), Κερασοβίτης 9 (3), Μουστόπουλος 8, Γιαννίκος 3 (1), Εζιάκα, Ρεγκούτας 8 (2), Νταρδανιάρη.
ΟΦΗ (Ράλλης): Σταμπουλής 13 (1), Κασπίρης 9 (3), Χατζηκυριακίδης 24 (1), Τσιαβές 5, Πιλκούδης 2, Μποχωρίδης 8 (1), Πρωτογεράκης 5 (1), Γρίψιος 2, Τσερκιτσόγλου.
Δείτε παρακάτω το παιχνίδι που μεταδόθηκε σε LIVE STREAMING