Με ανακοίνωση του ο ΟΦΗ ευχαριστεί και συγχαίρει την ομάδα του Γιούχτα για την διεξαγωγή του τουρνουά «Μαρκομιχελάκης» που έγινε το Σάββατο (20/8) στις Αρχάνες.
«Τέτοια τουρνουά είναι αναγκαία και βοηθούν τις ομάδες του νησιού, ειδικά στην περίοδο της προετοιμασίας τους» αναφέρει στην ανακοίνωση του ο ΟΦΗ, ο οποίος συγχαίρει τον Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρο Αρναουτάκη «για την συνδρομή του, να δημιουργηθεί ένα γηπεδο-κόσμημα στις Αρχάνες, αλλά και για την γενικότερη προσφορά του στον αθλητισμό του τόπου».
Η διοίκηση του ΟΦΗ, μέσω του Δημήτρη Αποστολάκη συνεχάρη , στο περιθώριο του τουρνουά στις Αρχάνες προσωπικά τον Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρο Αρναουτάκη, αλλά και τον διοικητικό παράγοντα του Γιούχτα Κώστα Μπουνάκη, για την φιλοξενία που έτυχε η αποστολή του ΟΦΗ, απο τους διοργανωτές.
Η φωτογραφία που δημοσιεύει η επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofi1925.gr είναι απο το τουρνουά των Αρχανών.
Στο φιλικό παιχνίδι της Τετάρτης (24/8), με τον Πλατανιά, στο Γεντί Κουλέ (6.30μμ) στρέφουν την προσοχή τους στον ΟΦΗ.
Ενα ακόμη χρήσιμο τέστ για το Νίκο Νιόπλια και ευκαιρία για συμπεράσματα. Ο προπονητής του ΟΦΗ, έδωσε την Κυριακή (21/8) ρεπό στους παίκτες του και απο την Δευτέρα, ξεκινάει ξανά το προπονητικό πρόγραμμα, με τους παίκτες του ΟΦΗ, να μπαίνουν την 6η εβδομάδα προετοιμασίας. Το πρόγραμμα της Δευτέρας (22/8) περιλαμβάνει διπλή προπόνηση πρωί και απόγευμα. Την Δευτέρα το βράδυ αναμένεται απο τη Σερβία ο Νίκολα Μίκιτς, όπου είχε μεταβεί για προσωπκή του υπόθεση.
Διαβάστε ακόμη: Νιόπλιας: «Θα βρούμε σιγά-σιγά τον εαυτό μας»

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ενας ακόμη πρώην παίκτης του ΟΦΗ, βρήκε...δουλειά!
Ο λόγος για τον Γιάννη Γκούμα, ο οποίος συμφώνησε με τον Κισσαμικό, ώστε να συνεχίσει εκεί την καριέρα του.
Ο έμπειρος μέσος, έμεινε ελεύθερος απο τον ΟΦΗ και αναζητούσε μια καλή επιλογή, για να επανέλθει.
Ο Κισσαμικός είναι μια νοικοκυρεμένη ομάδα, ενώ ο ίδιος αισθάνεται όμορφα, που θα επιστρέψει στα αγαπημένα για τον ίδιο Χανιά, όπου έχει όμορφες αναμνήσεις με τον ΑΟΧανιά και την Football league (2014-15), κατηγορία στην οποία θα αγωνιστεί και φέτος.
O Γιάννης Γκούμας έκανε φέτος 14 συμμετοχές με τον ΟΦΗ στην Γ' Εθνική. Στον πρώτο γύρο ήταν βασικός, αλλά στον δεύτερο όχι.
Η αλλαγή του αγωνιστικού προφίλ του ΟΦΗ, με τις μεταγραφές που έγιναν τον Ιανουάριο, αλλά και το γεγονός ότι ο Γιάννης, έκανε μια επέμβαση στον προσαγωγό, τον κράτησαν πίσω.
Ισα που κατάφερε στο φινάλε, να πάρει λίγο χρόνο συμμετοχής στα τελευταία παιχνίδια απο το Νίκο Νιόπλια, ο οποίος εκτίμησε τον επαγγελματισμό και τη συνέπεια του.
Τώρα, όπως μας είπε και ο ίδιος, επιβεβαιώνοντας την συμφωνία του με τον Κισσαμικό, είναι καλά, έχει δουλέψει αρκετά και βλέπει το μέλλον αισιόδοξα.
Ο Γιάννης είναι ένας εξαιρετικός χαρακτήρας, φούλ επαγγελματίας και θα επιχειρήσει στον Κισσαμικό, να κάνει με χρονια με αγωνιστική σταθετότητα και να βοηθησει τη νέα του ομάδα.
Ο έμπειρος μέσος είναι αυτήν την εποχή στα καλύτερα του, καθώς πριν απο μερικούς μήνες έγινε πατέρας, ενώ πρόσφατα ανέβηκε και τα σκαλιά της εκκλησίας.
Στον Γιάννη Γκούμα, ευχόμαστε ότι καλύτερο για τον ίδιο και την οικογένεια του.
Να έχει μια καλή χρονιά, με υγεία και επιτυχίες!