Παίκτης του ΟΦΗ είναι και επίσημα ο Μανόλης Ροβίθης, ο οποίος υπέγραψε την Παρασκευή (2/9) το συμβόλαιο του με τον ΟΦΗ για ένα χρόνο.
«Μπορεί η συμφωνία μου με τον ΟΦΗ να είναι για ένα χρόνο, αλλά θα προσπαθήσω να πείσω τους ανθρώπους του ΟΦΗ, για να μείνω περισσότερα» ανέφερε στην επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofi1925.gr ο γρήγορος επιθετικός, ο οποίος επιστρέφει μετά από ένα χρόνο στην κρητική ομάδα.
Ο Ροβίθης πανηγύρισε με τη Λάρισα την άνοδο στην Σούπερ Λιγκ και έχει φρέσκια εικόνα από το πρωτάθλημα της Football league, στο οποίο και θα αγωνιστεί με τον ΟΦΗ.
Όπως λέει «είναι μια σκληρή κατηγορία η Football league. Κατά τη γνώμη μου μετράει η άμυνα περισσότερο από την επίθεση. Η άμυνα δίνει το πρωτάθλημα δηλαδή».
Για την επιστροφή του στον ΟΦΗ τονίζει πως «είναι κάτι που ήθελα πολύ να γίνει και μάλιστα το επιδίωξα. Ηθελα να γυρίσω στον ΟΦΗ. Γίνεται καλή προσπάθεια και θέλω να ευχαριστήσω τη διοίκηση και το τεχνικό επιτελείο για την ευκαιρία που μου δίνουν. Θέλω να βοηθήσω τον ΟΦΗ, να πετύχει την άνοδο στην Σούπερ Λίγκ, όπυ αξίζει να βρίσκεται » ανέφερε ο 24χρονος επιθετικός.
Ο Μανόλης Ροβίθης βρέθηκε την Παρασκευή το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο και έκανε την πρώτη του προπόνηση με τον ΟΦΗ.
Στην φωτογραφία ο Μαν. Ροβίθης την Παρασκευή στο Γεντί Κουλέ, λίγο μετά τις υπογραφές.
Ο Νίκολα Μίκιτς ακολούθησε την Πέμπτη (1/9) ολο το προπονητικό πρόγραμμα, δίχως να νοιώσει ενοχλήσεις και έδειξε να ξεπερά τον τραυματισμό (τράβηγμα) που τον ταλαιπώρησε τις προηγούμενες ημέρες.
Ετσι μοναδικό πρόβλημα για το Νίκο Νιόπλια, είναι αυτό του Μανόλη Μπολάκη, ο οποίος εξακολουθεί να κάνει θεραπεία.
Ατομικό πρόγραμμα στην προπόνηση της Πέμπτης, ακολούθησαν οι Κιάσσος-Φαζός για προληπτικούς λόγους.
Το προπονητικό πρόγραμμα της Παρασκευής (2/9) θα συνεχιστεί με πρωινή προπόνηση στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Ενώ το Σάββατο (7μμ) έχει προγραμματιστεί φιλικό παιχνίδι με την Καλλονή στο Γεντί Κουλέ.
Φιλική ισοπαλία με τη Μινωική (2-2) για την ομάδα Κ-19 του ΟΦΗ σε αναμέτρηση που έγινε την Τετάρτη (31/8) στο γήπεδο του Πανεπιστημίου.
Η ομάδα Κ-19 του ΟΦΗ προηγήθηκε με 0-2 με γκολ των Ρεμούνδου και Καλαιτζάκη, αλλά δεν κατάφερε να κρατήσει τη νίκη μέχρι το τέλος
«Πήγαμε καλά κατά διαστήματα, αλλά θα πρέπει να δώσουμε μεγαλύτερη διάρκεια στην απόδοση μας. Αυτό θα γίνει μέσα από τη δουλειά και την προσπάθεια» ανέφερε στην επίσημη σελίδα του ΟΦΗ, ofi1925.gr ο προπονητής της Κ-19 Βασίλης Πλεσίτης.