Ο ΟΦΗ καθάρισε με 3-0 τον ΑΟΧανιά και επέστρεψε στις νίκες παίζοντας καλό και επιθετικό ποδόσφαιρο στο Γεντί Κουλέ.
Δείτε στα παρακάτω VIDEO τα γκολ του ΟΦΗ στο παιχνίδι με τον ΑΟΧανιά, αλλά και δηλώσεις του Νίκου Νιόπλια στην κάμερα της ΕΡΤ3, η οποία μετέδωσε ζωντανά την αναμέτρηση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Ο ΟΦΗ κομμάτιασε τη διπλή ζώνη άμυνας του ΑΟΧανιά
Δείτε τι εγινε στην Football league-Oλη η εικόνα της 5ης αγωνιστικής
Νιόπλιας: Δεν είναι εύκολο. Τώρα φτιάχνουμε τον ΟΦΗ
Μπολάκης: Τώρα νικη με τον Ηρακλή

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
O Κισσαμικός έγραψε μια απο τις πιο χρυσές σελίδες της σύντομης ποδοσφαιρικής του ιστορίας, κερδίζοντας με το εντυπωσιακό 3-0 τον Πανιώνιο στο Μάλεμε και απέκλεισε την ομάδα της Νέας Σμύρνης απο τη συνέχεια του Κυπέλλου Ελλάδος.
Στο βαρύ γήπεδο του Μάλεμε, λόγω της δυνατής βροχής, ο Κισσαμικός έκανε σπουδαία εμφάνιση και έβαλε τον εαυτό του στις ομάδες της Fotball league που σημείωσαν μεγάλες εκπλήξεις στην φάση των ομίλων της διοργάνωσης, απέναντι σε ομάδες της Σούπερ Λίγκ.
Ο ΟΦΗ κρατάει τα πρωτεία με την σπουδαία νίκη επί του Παναθηναικού στο Γεντί Κουλέ (2-1), ενώ και η Καλλιθέα κέρδισε με 1-0 τον φορμαρισμένο το τελευταίο διάστημα Ατρόμητο.
Στο γήπεδο του Μάλεμε, ο Κισσαμικός δεν ...συγχώρησε τον αδιάφορο Πανιώνιο. Επαιξε με κίνητρο, είχε πάθος και δύναμη στο παιχνίδι του και διέσυρε την ομάδα της Νέας Σμύρνης με ένα εντυπωσιακό σκορ (3-0), που θα μπορούσε να είναι και εγαλύτερο, αν στην τελευταία φάση του αγώνα, η μπάλα δεν κατέληγε στο οριζόντιο δοκάρι!
Τι 3-0, τι 4-0 όμως! Η εικόνα δεν αλλάζει. Ο Κισσαμικός σημείωσε την μεγαλύτερη νίκη στην ποδοσφαιρική του ιστορία και ο Πανιώνιος, που φαίνεται ότι είναι μεταξύ των πολλών ομάδων της Σούπερ Λίγκ, που δεν «καίγονται» για το Κύπελλο, υπέστη μια απο τις πιο τροπιαστικές ήττεςς απο ομάδα χαμηλότερης κατηγορίας.
Ο Κισσαμικός με τη νίκη αυτή πέρασε παλικαρίσια στους "16" του Κυπέλλου Ελλάδος, αλλά δεν μπορεί να χαρεί πολύ.
Η προσοχή του στρέφεται στο πρωτάθλημα της Football league, όπου δεν έχει ξεκινήσει καλά και χρειάζεται άμεσα αποτελέσματα.
Γιατί, τι να το κάνεις το Κύπελλο, όταν στο πρωτάθλημα, η ομάδα, έχει μόλις ένα πόντο σε 4 παιχνίδια!
Συγκομιδή, που μάλλον αδικεί την ομάδα των Χανίων, για την ποιότητα του υλικού που διαθέτει σε σχέση με άλλες ομάδες της ίδιας δυναμικής...
Δείτε στο παρακάτω VIDEO την ιστορική και εντυπωσιακή νίκη του Κισσαμικού επί του Πανιωνίου με 3-0...
Σύνθημα νίκης και πρόκρισης για το παιχνίδι του Κυπέλλου την Πέμπτη (7.30μμ) με τον Ηρακλή στο Γεντί Κουλέ, έστειλε ο Μανώλης Μπολάκης, μετά τη νίκη με 3-0 επί του ΑΟΧανιά, για την 5η αγωνιστική του πρωταθλήματος της Football league.
Ο νεαρός αμντικός του ΟΦΗ, ανέφερε ότι οι παίκτες της κρητικής ομάδας θα τα δώσουν όλα για ένα καλό παιχνίδι και ένα καλό αποτέλεσμα.
Για το παιχνίδι με τον ΑΟΧανιά, ο Μπολάκης ανέφερε ότι «ήμασταν πολύ καλοί σε όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού. Βάλαμε ένα γκολ στο πρώτο ημίχρονο και ένα γρήγορο στο δεύτερο και καθαρίσαμε το παιχνίδι. Γενικά κάναμε μια πολύ καλή εμφάνιση».
Για τη δική του πρώτη φετινή εμφάνιση, ο Μπολάκης, τόνισε πως «εγώ προσπαθώ όλη τη χρονιά να δίνω τον καλύτερο μου εαυτό. Είμαι χαρούμενος γιατί έκανα το πρώτο μου παιχνίδι φέτος, μπροστά στον κόσμο της ομάδας και πήραμε τη νίκη».
Οπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο δεξιός μπακ του ΟΦΗ «το παιχνίδι του Κυπέλλου με τον Ηρακλή, είναι στο μυαλό μας. Παίζουμε στην έδρα μας, θα έχουμε τον κόσμο στο πλευρό μας και θέλουμε να κάνουμε ένα καλό παιχνίδι. Πιστεύω ότι θα κάνουμε ένα καλό αποτέλεσμα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Ο ΟΦΗ κομμάτιασε τη διπλή ζώνη άμυνας του ΑΟΧανιά
Δείτε τι εγινε στην Football league-Oλη η εικόνα της 5ης αγωνιστικής