To παιχνίδι τη χρονιάς δίνει την Κυριακή (3μμ) ο Εργοτέλης, στο Παγκρήτιο στάδιο!
Υποδέχεται τον Ιωνικό και θέλει μόνο νίκη, ώστε να τον «πιάσει» στην κορυφή του 4ου ομίλου της Γ' Εθνικής και να δώσει νέο ενδιαφέρον στην μάχη του τίτλου.
Ο Σούλης Παπαδόπουλος, θα έχει στην διάθεση του, τον Σέρτζιο Λεάλ, ο οποίος εξέτισε την ποινή του και θα ηγηθεί της κρητικής ομάδας. Αντίθετα δεν θα έχει στην διάθεση του, τον τραυματία Μίνγκα.
Ο προπονητής του Εργοτέλη, συμπεριέλαβε 20 παίκτες στην αποστολή. Πρόκειται για τους: Βασιλειάδη, Λέτσο, Καρρά, Νικολακάκη, Παπαπαναγιώτου, Τζανή, Γκαρακλίδη, Μπάτζιο, Νιάρο, Βογιατζή, Μισέλ, Γκοτσούλια, Ρουσάκη, Μανουσάκη, Λεάλ, Καϊμακαμούδη, Σερτζίνιο, Μπρατσιάνι, Βελλίνη και Κατσικοκέρη.
Kάλεσμα απο τους φιλάθλους
Με ανακοίνωση τους οι οργανωμένοι φίλοι του Εργοτέλη, απευθύνουν κάλεσμα στον φίλαθλο κόσμο της πόλης, για να «ζεστάνουν» το Παγκρήτιο στάδιο. Στην ανακοίνωση τους αναφέρουν: «Δεν θα επαναλάβουμε την σημασία του αγώνα της Κυριακής. Όλοι, με πρώτους τους παίκτες και το προπονητικό team, τα ξέρουν καλύτερα από εμάς. Είμαστε σίγουροι ότι θα κάνουν τα πάντα, ώστε το απόγευμα της Κυριακής να είμαστε το φαβορί για την άνοδο, να πανηγυρίσουμε και να ξεκινήσουμε από Δευτέρα «με άλλο αέρα». Έχουμε τονίσει ξανά, ότι το παιχνίδι της Κυριακής δεν δίνει πρωτάθλημα, παρόλα αυτά είναι οριακό.
Η ομάδα μας, τα τελευταία χρόνια, έχει δώσει πολλά οριακά παιχνίδια και έχουμε εμπειρία από αυτά. Ο ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ, στην σύγχρονη ιστορία του, στα μεγάλα ραντεβού έβγαινε ΠΑΝΤΑ ΝΙΚΗΤΗΣ. Ο ενθουσιασμός και η εμπιστοσύνη που πρέπει να νιώσουν οι παίκτες από την αρχή του ματς, πρέπει να συνυπάρξουν με την υπομονή. Θα ζεστάνουμε ξανά το κρύο Παγκρήτιο και θα δείξουμε ποιος θα είναι το αφεντικό από εδώ και πέρα.
Τέλος, αυτή τη βδομάδα παρακολουθήσαμε ένα πραγματικό παραλήρημα συγκεκριμένου συνδέσμου του Ιωνικού. Δεν θέλουμε να μπούμε σε διαδικασία αντιπαράθεσης. Ούτως η άλλως είναι ξεκάθαρα τα πράγματα. Η δυναμική του ΕΡΓΟΤΕΛΗ έχει αποδειχτεί τα τελευταία χρόνια, δεν θα την αποδείξουμε εμείς, αυτή τη βδομάδα. Όπως επίσης δεν θα μπούμε στη διαδικασία να αποδείξουμε το αν οι οπαδοί του ΕΡΓΟΤΕΛΗ είναι φιλόξενοι, αλληλέγγυοι κτλ. Το αποδεικνύουν οι σχέσεις που έχουμε αναπτύξει με οπαδούς δεκάδων ομάδων σε όλα τα γήπεδα της Ελλάδας.
Αυταπόδεικτα, είμαστε υπέρ της μετακίνησης των φιλάθλων, επομένως και για το παιχνίδι της Κυριακής. Οι απαράδεκτες απαγορεύσεις δε λύνουν το πρόβλημα της βίας, το οποίο έχει βαθύτερες αιτίες και κοινωνικά αίτια. Ως εκ τούτου, θα επαναλάβουμε ξανά, οτι σε καμία περίπτωση δεν θα μας ενοχλήσει η παρουσία οπαδών του Ιωνικού. Αντιθέτως. Καλούμε λοιπόν τη διοίκηση μας να φιλοξενήσει τους οπαδούς του αντιπάλου εφόσον μπορέσουν να έρθουν μεμονωμένα.
Στα δικά μας, το ΗΡΑΚΛΕΙΟ και όλη η ΚΡΗΤΗ οφείλουν, για ακόμα μία φορά, να δείξουν την αγάπη τους για τον ΕΡΓΟΤΕΛΗ, δίνοντας αποστομωτικές απαντήσεις σε όσους ελπίζουν στο αντίθετο. Οι Κρητικοί δεν πρέπει να επιτρέψουν σε κανέναν να παίξει τα δικά του παιχνίδια εντυπωσιασμού και σε κανένα «κέντρο» να πειράξει τον ΕΡΓΟΤΕΛΗ.
ΜΙΑ ΖΩΗ ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ
VENCEREMOS
Υ.Γ: Εντύπωση προκαλεί η στάση αρκετών τοπικών ΜΜΕ. Τηρώντας σιγή ιχθύος, δεν έδειξαν επιθυμία να δώσουν στο ντέρμπι κορυφής, το χαρακτήρα που του αρμόζει, όπως θα έκαναν σε κάθε αντίστοιχη περίπτωση όπου ομάδα της πόλης θα αγωνίζονταν με ομάδα εκτός Κρήτης». Περιμέναμε πιο καυστικές πέννες σε απάντηση των συνεχών επιθέσεων που δέχεται ο Εργοτέλη από όλους τους φορείς του αντιπάλου και όχι απλή αναπαραγωγή των ανακοινώσεών τους».
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
1.Ιωνικός 36
2.Εργοτέλης 33
3.ΠΟΑ 32
4.Άγιος Ιερόθεος 28
5.Εθνικός 28
6.Προοδευτική 26
7.Ερμής Ζ. 26
8.Ιαλυσός 21
9.Ρόδος 19
10.Πανθηραικός 19
11.Τριγλία Ρ. 17
12.Κηφισιά 15
13.Θύελλα Ρ. 15
14.Ηλυσιακός 14
15.ΙΝΚΑ 13
Η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ
Ρόδος-Ερμής Ζωνιανών
ΙΝΚΑ-Εθνικός Πειραιά
Προοδευτική-ΠΟΑ
Ηλυσιακός-Αγιος Ιερόθεος
Θύελλα Ραφήνας-Τριγλία Ραφήνας
Κηφισιά-Ιαλυσός
Εργοτέλης-Ιωνικός
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Στον ετήσιο χορό του οργανωμένου συνδέσμου φιλάθλων του ΟΦΗ «Κρήτες», παραβρέθηκε την Παρασκευή (17/2) το βράδυ, ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Παπαδόπουλος.
Μαζί του και μια ισχυρή διοικητική παρουσία, με στελέχη και υπαλλήλους της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, οι οποίοι και βρέθηκαν κοντά στην ζεστή ομιλίτικη βραδιά, των φιλάθλων του ΟΦΗ.
Στην εκδήλωση βρέθηκαν και οι ποδοσφαιριστές του ΟΦΗ, Ανέστης Νάστος και Γιάννης Κοιλιάρας.
Ο Νίκος Παπαδόπουλος, είχε την ευκαιρία να τα πεί απο κοντά με κάποιους φιλάθλους της ομάδας και να τους ζητήσει την στήριξη τους, στην προσπάθεια που θα κάνει ο ΟΦΗ απο εδώ και στο εξής, για να ανατρέψει την κατάσταση στο πρωτάθλημα της Football league.
O προπονητής του ΟΦΗ ξεκαθάρισε σε όλους, ότι ο ίδιος έχει πίστη και ελπίδα, ότι ο ΟΦΗ μπορεί να τα καταφέρει, αλλά αυτό πρέπει να γίνει απο όλους, για αυτό και κάλεσε τους φιλάθλους του ΟΦΗ στο γήπεδο, αρχής γενομένης απο το παιχνίδι με την Αναγέννηση Καρδίτσας (Κυριακή 19/2, 3μμ).
Ο Νίκος Παπαδόπουλος έδειξε ενθουσιασμένος, αλλά και πολύ συγκινημένος με το πάθος, την αγάπη, αλλά και το τραγούδι των φιλάθλων του ΟΦΗ στην εκδήλωση και έδειξε πόσο δεμένος είναι με την ομάδα, αλλά και πόσο αφοσιωμένος στη δύσκολη αποστολή που έχει αναλάβει.
Δείτε παρακάτω φωτογραφίες απο την εκδήλωση των «Κρητών».
Με προπόνηση που έγινε το Σάββατο (18/2) το πρωί στο Γεντί Κουλέ, ο ΟΦΗ ολοκλήρωσε την προετοιμασία του για την αναμέτρηση, με την Αναγέννηση Καρδίτσας, που θα γίνει την Κυριακή (19/2, 3μμ) στο Γεντί Κουλέ.
Η προετοιμασία του ΟΦΗ για το παιχνίδι, ολοκληρώθηκε με ένα πρόβλημα της τελευταίας στιγμής, καθώς ο Αντουκόρ, υπέστη διάστρεμμα και έμεινε εκτός αποστολής.
Ο Γκανέζος μέσος, προστέθηκε έτσι, στις απουσίες των Κοιλιάρα, Ογκμποε (τραυματίες) και Νάστος (τιμωρημένος).
Ολοι οι υπόλοιποι παίκτες βρίσκονται στην διάθεση του Νίκου Παπαδόπουλου, ο οποίος πήρε στην αποστολή 19 ποδοσφαιριστές.
Νέο πρόσωπο στην αποστολή ο γκολκήπερ Γιώργος Στρέζος, μεταγραφικό απόκτημα του ΟΦΗ, τον Ιανουάριο.
Οι 19 παίκτες που επέλεξε ο προπονητής του ΟΦΗ, για την αναμέτρηση με την Αναγέννηση Καρδίτσας, είναι οι:
Δερμιτζάκης,Στρέζος, Κιάσσος, Κώτσιος, Κομεσίδης, Βαλλιάνος, Οστοιτς, Παντίδος, Χίσι, Μητρόπουλος, Χαντί, Πουρτουλίδης, Μπόατεγκ, Μιλοσάβλιεφ, Ράντι, Πάγκαλος, Μάνος, Βουό και Βρεττός.
Εκτός έμειναν οι: Δάφκος, Κοιλιάρας, Ογκμποε, Αντουκόρ, Φαζός, Μπουρσέλης, Κασμερίδης, Κοντογιάννης, Μανιαδής.
H φωτογραφία είναι απο την προπόνηση του ΟΦΗ, το Σάββατο (18/2) στο Γεντί Κουλέ