Του Γιώργου Κορτσιδάκη Δυο μικρά κοριτσάκια, ντυμένα «Οφάκια» συνοδευόμενα από τον μπαμπά και τη μαμά τους, αλλά και το δυνατό μήνυμα αγάπης που έστειλε, αλλά και πήρε απο το Λασιθιώτικο κοινό, ο ΟΦΗ με τη συμμετοχή του στο φιλανθρωπικό φιλικό στη Νεάπολη, με έκαναν να αναρωτηθώ, πόσο σημαντικό είναι ο σύλλογος να επενδύσει πάνω στον «Παγκρήτιο» χαρακτήρα, όπως επιτάσσει η δυναμική του και η μεγάλη του ιστορία. Ο ΟΦΗ, πρέπει να είναι παντού στην Κρήτη. Ακόμα και σε περιοχές, που δεν είναι τόσο δημοφιλής, για διάφορους λόγους. Ο ΟΦΗ, έχει φίλους, σε όλο το νησί. Εχει ανθρώπους, που έχουν παρακολουθήσει από πολύ κοντά όλη του διαδρομή, έχουν πανηγυρίσει με τις νίκες του και έχουν κλάψει με τις πίκρες του. Αλίμονο, αν ο ΟΦΗ παρατήσει την περιοχή, στην οποία οφείλει και πρέπει, να είναι κυρίαρχος. Και αυτή η περιοχή, δεν είναι μόνο τα στενά όρια του νομού Ηρακλείου. Είναι όλη η…